2015年7月16日 星期四

台北宜蘭之旅~Day 3 台北>野柳>台北 part 1



呢日一早起身,求其買個麥當勞早餐,未八點就開車離開台北,向住野柳方向出發﹗由於我哋此行只得四日三夜,宜蘭去咗日半,留返喺台北嘅時間實在唔多,艾菲原先係想帶燒腩仔坐火車去十分,行返爸爸媽媽九年前來拍拖時行過嘅路,但搵料時無意間畀艾菲搵到一個更想去嘅地方喎,於是就放棄咗十分嘅行程來咗呢邊,起初都擔心自己有無揀錯,不過當我哋架車來到海邊嘅時候,艾菲就知自己嘅選擇係絕對正確,呢到真係好靚好舒服好有放假feel呀﹗



來野柳呢邊當然係為咗睇石啦,不過唔係睇地質公園D石,而係睇山上面朱銘美術館D石雕,點解咁想來呢到?一來當然係因為之前未來過啦,二來就係之前朱銘喺藝術館做展覽時艾菲無綠去睇,三來唔多唔少因為睇咗《撒嬌女人最好命》,四來係知道呢到有嘢啱小朋友玩,艾菲同米高都無咩美術天份,亦睇得出燒腩仔無呢條根,不過氣質係可以慢慢培養嘅,畫唔出做唔到唔緊要,至少學會欣賞都好吖﹗



美術館十點先開門,我哋九點半已經來到,喺出面曬住乾等時燒腩仔D玩前恐懼症就突然發作,好不安咁又話肚痛又話唔想入去要走咁(事後睇返佢當時叫肚痛可能係有少少水土不服),入到去又有D驚D軍人石雕,連叫佢企隔離影張相都要半逼半氹先影到,好彩入面地方夠大,叫佢喺斜路到跑返陣,好快就正常返。



沿路行咗陣,好快就見到呢部機,賣咩?之唔係NT20一盒嘅粉筆囉﹗呢個係艾菲來呢到嘅最主要目的,所以一見到就即刻叫米高畀錢燒腩仔買,小朋友傻更更咁都唔知自己買咗咩,有得入錢買嘢已經好開心。



美術館嘅路上畫咗一格格,其實係親子塗鴉區,可以畀小朋友同父母用粉筆來親子創作,不過燒腩仔就嫌D粉筆污糟,求其撩咗幾筆就話唔畫,我哋當然無咁易放棄啦,連平日火柴人都懶畫嘅米高,都盡力畫D嘢來吸引燒腩仔,講到口水乾先氹到佢拎起個掃試掃咗幾吓(真係幾吓),然後再講佢已經開始爆喊,唉...



眼見其他小朋友都畫得勁開心,燒腩仔就畫到爆喊,呢吓真係令艾菲有少少失望,不過都明佢係個感統好敏感嘅人,需要畀其他小朋友更多時間先適應到新質感新事物,又或者係我哋唔識引導佢掛,但最神奇係之後行到去兒童藝術中心出面幅水畫牆時,艾菲無理佢只係自己走埋去畫吓畫,佢又居然自己走埋來畫埋一份,仲玩得勁開心喎﹗



畫完水畫,我哋就放咗佢落水池到盡情嬉水啦﹗



玩到水花四濺超勁hyper咁,之後仲學人去泵水,但就學極都唔識一吓一吓咁泵囉,kakaka...



喺到玩水玩咗一個鐘左右,見佢都開始有D疲態,我哋就叫佢換衫走啦,點知換完衫水池隔離個噴水池先開喎﹗其他小朋友即刻衝晒埋去玩,好彩燒腩仔無扭計話玩咋﹗(我哋只得一套後備衫,再玩就要光豬玩㗎啦)



換好衫就同佢行落太極廣場,咁大個草地,唔係唔跑吓嘛?



有兩層樓高嘅「太極拱門」。



有燒腩仔都識做嘅「單鞭下勢」。



仲有呢個「推手」。



呢個草地真係好大好舒服,可惜來到呢個位時個天忽然有少少陰,所以都唔係好影到D咩靚相。



之後行吓行吓去咗科學園區,由於有團自由人喺到,所以都無心機慢慢睇,只係見到個湖中心有條灣灣地嘅路幾靚,就叫燒腩仔喺到來回跑來畀艾菲影吓相,點知跑到第二轉時佢唔小心叉錯腳跌咗落水搞到成褲泥,O...



我哋沿藝術長廊行返出去,側邊又放咗D石雕喺到,呢D終於生活化D唔再係軍人咁沈重,而其中一個石雕係「父子」,艾菲一見到就即刻推米高同燒腩仔埋去扮,但呢兩父子一D都唔入戲囉,一個嫌個仔重,一個就顧住笑唔肯擺隻手出來扮飛。



上完條大斜路,我哋就到咗入口附近個湖,見有D姐姐喺到餵魚我哋又埋去望吓,畀米高見到部賣飼料嘅機,NT10一筒咁平就買咗兩筒畀燒腩仔試吓餵,我哋一餵D魚就即刻衝晒埋來,個畫面都幾震撼,難得燒腩仔又一D都唔驚喎﹗

Day 1 HK>宜蘭 part 1
Day 1 HK>宜蘭 part 2
Day 2 宜蘭>台北 part 1
Day 2 宜蘭>台北 part 2  

沒有留言:

張貼留言