2015年7月23日 星期四

台北宜蘭之旅~後記



期待咗幾個月嘅四日三夜台灣宜蘭之旅,話咁快就玩完返來,今次連遊記都好快手就寫完,唔知係唔係因為成個行程都係艾菲主力去plan(通常去台灣都係艾菲plan,但去其他地方特別日本就由米高plan),所以覺得特別好玩絕無搵笨位(嘻...自己讚自己),唯一係嫌時間太少好多嘢都玩唔到食唔到,米高成日去完旅行都話要留D遺憾留返下次再去玩,希望呢次去唔到嘅地方,真係會有機會再來啦﹗



對比返上次嘅北海道名古屋之旅,今次真係好明顯睇到燒腩仔大個咗,宜家會識得咩叫去旅行,出發前一晚仲興奮到瞓唔著喺到八卦我哋執行李,然後返到來問佢坐飛機去咗邊都會好開心咁答台灣,有日仲忽然同艾菲講「不如我哋再去台灣」,問佢點解原來係掛住宜蘭民宿條「黃色隧道滑梯」,又記得自己去牧場餵咗羊BB飲奶同跌親,唔似上次去完旅行返來十問十一都唔記得,今次係直情feel到佢有幾開心,感覺真係抵玩好多。

不過呢幾日入面,佢其實都有因不安同肚仔唔舒服而鬧情緒,好多位艾菲諗住佢會玩得開心嘅,最終佢係喊住口咁畀我哋逼佢玩(邊有阿媽要逼個仔去玩㗎>.<),但諗返轉頭其實艾菲都有責任,成日以為佢大個就將戒備心降低,少咗brief佢下個景點去邊做乜玩咩(佢係個唔可以玩驚喜嘅人,否則佢實會令你有驚無喜),再加上佢怕熱怕多人,好多時去到D熱門多人嘅旅遊點就會扭抱(喺香港係唔會㗎),再來就發忟周身R到損晒(佢D濕疹喺呢個夏天都爆發得幾密),結果要辛苦米高抱住佢四圍行,連埋要做貼身洗手間專員(燒腩仔呢個trip成日話肚痛,台灣又勁多踎廁啦...),米高話感覺攰過上次好多。



食方面今次表現都比上次好好多,無再玩絕食甚至識同我哋爭食,艾菲亦唔需要帶象印同電熱水壺出門,更加唔需要去買餸煮飯,台灣D嘢食絕對啱佢口味,我哋基本上咩都俾佢食俾佢飲(汽水奶茶除外),係後來見佢有D肚痾先停食雪糕凍飲(返到香港第二日就連燒幾日加瀉咗兩日,不過佢其實出發前已經日日叫住肚痛但poo唔出,所以都唔知係之前未病好定水土不服啦),而我哋仲衰到連朝早餐奶都cut咗,就咁畀佢飲豆奶或橙汁就算, 至於晏覺都無再好似之前咁要預定時間畀佢瞓,基本上佢玩到攰就自動波會瞓,瞓半個鐘定兩個鐘都得,完全唔需要我哋操心勞氣。



而最值得一讚嘅係燒腩仔喺呢四日入面,完全無賴過vee,出發前怕難搵洗手間,所以要佢全程著學習褲,但佢喺呢方面真係好乖好合作,一急就會主動話畀我哋聽,仲肯忍到去洗手間先vee,今次日數少加埋佢已成功戒片,艾菲執行李時輕鬆好多,只係帶多幾套後備衫褲畀佢就OK,另外艾菲都好羨慕台灣嘅媽媽,好容易就搵到哺乳室同親子洗手間,就算去到宜蘭呢D算鄉郊嘅地方都有,真心覺得香港政府喺出廣告叫人生仔前係唔係應該檢討吓呢D政策先呢?知嘅明嘅...土地問題嘛...唉...



我哋今次都有兩日係自駕遊,喺和運租要NT$4250,另加路費大概NT$180(還車時先畀),桃園機場店拎車,台北車站店還車,呢到同香港揸車嘅最大分別就係左軚,米高出發前都要做定準備功夫睇吓有咩要注意,不過實戰半個鐘後已經適應到,租車公司都有GPRS提供,不過我哋最後嫌佢嘈無用,改用電話Google Map,入啱地址就OK都好方便,唯一唔係幾好就係無car seat提供(租車時request咗但只回覆盡量提供),搞到燒腩仔要用大人安全帶,全程呱呱嘈話唔舒服。

喺台灣揸車,D司機唔似日本D咁禮讓,個個都車手上身揸得好狠,特別係高速公路,所以一定要一眼關七小心駕駛(其實喺香港揸慣車應該都無問題,係雪藏牌即艾菲呢D幾年無揸嘅就會驚D),另外佢哋嘅塞車問題都幾common,尤其係星期五六日傍晚往返宜蘭台北,撞正呢D日子要預多D時間,好似我哋咁就塞咗兩個鐘先喺宜蘭出返台北,然後返到台北市內又喺D路到兜來兜去先去到酒店,所以之後喺市內都係坐捷運代步就算。

仲有個題外話係大家有無覺得宜家喺台北截的士好似難咗?我哋喺師大夜市同上引水產想截架的士都唔容易,不過司機叔叔一般都好熱情,知我哋喺遊客都即刻推介地方畀我哋又問使唔使車我哋去機場。



而為咗方便Google Map搵路,艾菲今次落機之後都有喺機場出上網卡,之前搵料時睇過三間電話公司嘅plan同質素都係差唔多,所以求其見邊間無人唔使排隊就埋去,最終出咗遠傳嘅5日無限上網加$300通話費,盛惠NT$450,如果唔使講電話的話仲有個Plan係5日無限上網加$50通話費(問過話得5分鐘通話時間),收NT$300,真係收得幾好同快,咁多日以來唯一係去到位處山頂嘅朱銘美術館時唔係好上到網,D職員都好快手加熟手,畀錢show passport之後好快就幫你換好卡兼set好所有嘢,不過用iphone嘅就記得要帶定枝iphone針喺身,方便上機返香港時換返自己卡。



至於影相裝備方面,艾菲今次係勁大膽,只帶一枝定焦鏡就走天捱(因為主打想影人),不過根據上次經驗,就算帶多枝變焦鏡過去(上次貪心D影人之餘又想影風景啦),湊住燒腩仔又要隨身代住佢D嘢,艾菲基本上都唔會有閒情換鏡,結果另一枝鏡係白帶,所以不如輕便D就算,係就係唔夠wide同要人肉zoom㗎啦,但影風景都唔係完全唔OK㗎﹗



同埋艾菲有另一個法寶back up,就係自己部iphone,有D位唔容易對焦或者唔夠wide嘅時候就用佢補影,加埋佢個全景拍攝就實無走雞。



來台灣基本上都唔係好預shopping會買到D咩,一般D衫同日用品都同香港差唔多價錢,據講買日本化妝品同文具會平,但日本化妝品之前已經叫米高幫手掃咗堆存貨返來唔使買,文具又無時間去光南大批發睇,唯一重頭戲就係買繪本圖書,價錢肯定平過香港書展價,只可惜得一個鐘時間買,但上次撞到波媽講開,佢教艾菲可以出發前上網買定過到去喺便利店拎,下次一定要試試先﹗



最後想講就係經過今次由夜機delay到變凌晨機嘅體驗,艾菲同米高都覺得以後帶住小朋友去旅行,盡量都唔好再揀全日最後一班機走,除咗delay夜返搞到小朋友辛苦,亦係萬一班機有咩事取消就肯定無機可以返香港,焗住留喺當地多一日,始終小朋友唔同大人,食咩用咩著咩都唔可以太隨意,尤其係D未食得大人嘢嘅小朋友,買唔到啱佢哋食嘅嘢斷糧都幾大獲㗎﹗ 

Day 1 HK>宜蘭 part 1
Day 1 HK>宜蘭 part 2
Day 2 宜蘭>台北 part 1
Day 2 宜蘭>台北 part 2  
Day 3 台北>野柳>台北 part 1  
Day 3 台北>野柳>台北 part 2 
Day 4 台北>HK part 1 
Day 4 台北>HK part 2

沒有留言:

張貼留言