2015年7月28日 星期二

表妹出巡@西貢

上星期日,燒腩仔姨媽忽然約我哋出西貢,話燒腩仔姨丈升職請食飯喎,咁有得食又有得玩,燒腩仔一家當然gogogo,亦難得平日好深閨嘅表妹都一齊來,艾菲梗係要帶定相機同佢影相。



點知...平日勁少出街,亦好少去公園嘅表妹,全程喊驚兼皺眉,連佢最愛嘅米高都出動埋(表妹平日見到佢就會笑到冧冧豬咁樣),佢依然係唔肯笑,O...



表妹喊驚唔願玩,就由燒腩仔代表放電啦,我哋去咗近政府診所個公園玩,但有D小朋友喺到霸住晒D嘢,燒腩仔想玩個軚盤都要爭餐懵先輪到佢,玩到佢勁勞嘈咁款。



既然玩得唔開心就同佢轉場,拉隊去咗近巴士站個公園,D設施BB D啱學緊行嘅表妹多D,不過就輪到呢個表哥仔唔合作,硬要同表妹爭嘢玩兼阻住媽媽鏡頭,點都唔肯放艾菲去影表妹... >.<



唯有叫米高捉佢上底褲韆鞦等佢無得搞搞震啦﹗飛呀...笑到咔咔聲咁,完全想像唔到佢曾經一上韆鞦就爆嘁。



至於表妹,坐上去後都喊咗一輪㗎,但喺四個大人嘅努力下(四個大人服侍一個細路,之所以艾菲話佢係出巡啦,kakaka),最終都成功幫佢克服咗,後尾仲玩到笑添﹗



因為book咗枱夠鐘食飯,我哋玩咗大半個鐘就離開公園去開餐啦,呢餐食海鮮,有魚,蝦,蟹,扇貝,瀨尿蝦,聖子同鮑魚,另外仲有成隻雞添,全部海鮮都係燒腩仔姨丈托朋友去揀,然後運過來餐廳加工,所以特別新鮮惹味﹗

不過呢餐畀艾菲最深印象嘅,唔係D超鮮甜海鮮,而係table manner真係要由細教,燒腩仔自識坐之後,每次我哋出街食飯艾菲都一定要佢自己坐BB凳,坐到我哋大人食完嘢佢先有得走,喺艾菲印像中佢係從來無扭過走/抱㗎(扭食就多),每次只要我哋畀D玩具或者少少飯粒佢,佢就會乖乖坐定等我哋叫走先走,但今次表妹就扭得好勁,不斷要燒腩仔姨媽放佢出來,最後要燒腩仔婆婆抱住先肯收聲,艾菲都明佢會咁係因為少出街食飯,亦因為平日見得媽媽少兼知道媽媽唔忍心先會特別扭(平日主力姐姐同公公婆婆湊),但佢咁扭一扭就兩個大人陪佢一齊無啖好食,真係有D掃興呀﹗

沒有留言:

張貼留言