2015年7月8日 星期三

33個月



話咁快我就33個月大啦,雖然呢個月同爸爸媽媽坐咗飛機去台灣旅行,但其實我一直keep住病,由月初普通感冒咳到嘔,到月中成日叫住肚痛又痾唔出,終於拖到去完旅行返來連燒三日,痾同嘔咗幾次食埋抗生素,先終於正式好返,連媽媽都話餵我食藥餵到怕呀﹗



因為病同肚仔唔舒服,所以呢個月食得差咗,好多時食半碗就叫飽,試過連至愛嘅蛋糕同蛋壽司都話唔要,爸爸媽媽知我唔舒服都無勉強我,但宜家好返就開始加返份量畀我,肚餓時我都會搶住食,但無再好似上次腸胃炎之後咁餓鬼mode。

瞓覺方面無咩特別轉變,依然係晚晚十點半入房,搞到十一點幾差唔多十二點先肯瞓,但可能夏天陽光猛D,成日九點就會自己醒(之前可以瞓到十點㗎﹗),不過媽媽話有樣嘢值得一讚就係我試過兩次半夜醒咗,肯起身過隔離房叫醒媽媽話去廁所(之前係寧願賴喺片都唔肯出房),佢叫我要繼續努力,咁就可以開始戒埋夜片㗎啦﹗至於晏覺都係keep住放學返來瞓一個鐘,好唔夠喉所以每次起身都要發一輪脾氣先清醒到,就算媽媽用貼紙奬勵計劃都無咩改善。



活動能力無特別進展,行路時依然係成日跌,媽媽同老師商量過,已經決定暑假會同我約個期返健康院跟進吓,其他爬高爬低跑跑跳跳都無問題,今個月仲學識咗自己用水袖踢腳撥手游水添,來緊媽媽又會同我去上幼兒水上安全班啦,希望今年大個仔會學到多D嘢啦﹗至於小肌肉方面,搓泥膠同扣鈕有明顯進步,畫線畫圓圈都越來越smooth。



認知能力越來越好,好多嘢講一次就記得,亦會留意到D好細微嘅嘢,呢個月爸爸媽媽開始教我認英文細階字母同一D簡單英文單字,大部分都係一學就記得,係b,d,a,p,q呢D相似嘅會撈亂,宜家終於肯認真慢慢數數,認數字亦越來越好,出街認巴士號碼都少咗出錯。

空間感有明顯進步,砌砌圖已經唔會亂來,之前媽媽睇《天下父母心家長手冊》,學咗用lego訓練我嘅空間思維,我好快已經跟到砌到,呢排繼續熱衷於玩LEGO,喺姨丈嘅引導下學識自己砌架大貨車同高樓大廈出來。



好鐘意同小朋友玩,去到公園會主動撩D大哥哥大姐姐玩,人哋唔睬我就喺後面跟住佢哋做一模一樣嘅嘢,畀媽媽話過之後,宜家對同學會斯文D,識得有商有量少咗出口鬧人,對表妹都好返D,大家終於有交流肯輪流玩,但玩到興起時仍然會有失控嘅情況出現,有次就玩玩吓突然拎個玩具扑表妹個頭,嚇到媽媽同婆婆死。

自理能力keep住無退步,返學放學依然係自己換校服同揹書包,宜家已經著得越來越順,媽媽只需將D衫分好前後放喺到,同除衫時幫手反起件衫,我就可以自己換好衫,至於potty training都已經好穩定,so far呢個月係無意外發生過,由起身開始就除片到夜晚瞓覺先包返片,出街見到廁所會主動話要vee,就算去旅行期間都無失過手。



把口完全唔識收,日日由朝早起身就講到夜晚瞓覺,就算媽媽已經唔應我,我都可以繼續自己講唔停,甚至夜晚瞓覺要媽媽話「你再講嘢我唔陪你瞓」先肯收聲瞓覺,仲成日周街跟人口水尾亂講嘢,最鐘意就係學埋D話人嘅說話,搞到媽媽好頭痕要事後同我講一大輪道理,不過有時講D嘢都好sweet㗎,氹到媽媽勁開心,佢話要寫低畀大家睇喎...

事例一:

有日媽媽一早出去忙私務,要爺爺嫲嫲代湊我返學,到放學就由媽媽接返

媽媽:你頭先返學有無落雨呀?
燒腩仔:有呀,有好細雨呀!
媽媽:我今朝出門口時好大雨呀!整到成身濕晒!
燒腩仔:咁你著我件雨褸咪得囉!
媽媽:你件雨褸我唔啱著喎!
燒腩仔:咁我買件好大嘅畀你著啦!我問爸爸拎錢買畀你咪得囉!

媽媽:好呀...多謝你呀﹗ 

(艾菲:有心買件雨褸畀媽媽已經夠sweet,最醒係識得問爸爸拎錢買嘛,kakaka...)

事例二:

有日準備坐車去公公婆婆屋企時

媽媽:平時坐車都係你瞓,不如今次俾我瞓,落車你負責叫我起身啦,我今日好眼瞓呀!
燒腩仔:哦,咁你瞓我膊頭啦,咪唔使瞓得咁辛苦囉!
媽媽:嘩﹗你肯借個膊頭畀我瞓呀?多謝你呀﹗媽媽好感動呀﹗
燒腩仔:係呀,咁你咪唔使瞓得咁辛苦囉﹗
媽媽:咁你負責叫我起身得唔得?
燒腩仔:得﹗
媽媽:咁你知唔知邊到落車㗎?
燒腩仔:上樓梯到嘛(落車個站的確係有條樓梯上天橋)
媽媽:好啦,咁我一陣安心瞓㗎啦﹗

(艾菲:呢一刻真係覺得呢個仔好man囉﹗)

事例三:

去旅行喺機場check in完,爸爸媽媽商量緊食咩嘢

爸爸:你想入閘先食定出面食?
媽媽:都係嗰D嘢姐,不如出面食啦﹗
爸爸:咁一係翠華一係大家樂...
燒腩仔:喂﹗唔好食住呀﹗坐飛機先食呀﹗飛機有得食㗎﹗
爸爸媽媽:!@#$﹪

(艾菲:我哋好似無人同佢講過飛機係有嘢食㗎喎)

事例四:

去茶餐廳食嘢時,媽媽叫咗杯熱檸茶,爸爸就叫咗杯可樂

燒腩仔:(指住媽媽杯檸茶)E...我唔飲肥叔叔(艾菲個中醫)D藥呀﹗
媽媽:好呀,你記得唔好飲啦喎﹗
燒腩仔:我飲爸爸嗰杯
媽媽:其實爸爸杯先係肥叔叔D藥,毒藥來㗎,你千祈唔好飲
燒腩仔:咁我飲返你呢杯
媽媽:乜我有話過請你飲咩?


最後又到講情感發展啦,媽媽話我呢個月忽然變得可愛咗,少咗搗亂唔合作,返學放學對媽媽來講終於唔再係苦差,依然在意爸爸媽媽開唔開心,只要聽到佢哋話會唔開心,我就會聽話唔再搞搞震,但有時太攰或者唔舒服都係會失控,仲會剩機拎D玩具或者死物來發脾氣。

不過鬧情緒嘅情況多咗,出街去玩前會因為怕唔知發生咩事而扭,到玩完要走又會因為唔捨得而唔高興,好多時大人做D嘢唔順我意,我會怨鬼纏身咁邊行邊喊,要媽媽惡話先肯收聲,次次明知自己做錯都唔肯接受懲罰,企圖以喊聲來擊退媽媽,但每次都畀佢罰得更甘...

成日做管家管返爸爸媽媽轉頭,會找佢哋嘅錯處,例如話媽媽食飯唔扶住個碗,同話爸爸坐扶手電梯時棟高腳,同埋畀媽媽話我是非精上身,出街或者返學見到其他小朋友唔啱嘅嘢,會第一時間向大人匯報,不過自己唔好嘅嘢就絕口不提囉﹗

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

嘻...唔好嘅嘢無謂講啦,不如我偷偷地送幾張相畀大家睇吖,媽媽因為我發燒而錯過咗NT大師嘅靚媽攝影團,於是等我一退燒就即刻拉我落公園影相補數,佢話practice makes perfect,雖然呢幾張相都仲係未OK,要靠後期加工先救得返,但練多D總有一日會成功咁話喎,咁媽媽你繼續加油慢慢摸索啦,記得影相還影相,千祈唔好逼我擺pose阻住我玩呀﹗



沒有留言:

張貼留言