2015年7月9日 星期四

before sunset@鯉魚門



難得燒腩仔燒咗三日之後,到星期五終於退燒,所以上星期六見米高下午得閒又好天,就決定帶佢出去郁動吓呼吸吓新鮮空氣,不過艾菲唔想一下子畀佢去公園玩得太癲,於是揀咗去鯉魚門望海睇日落。



我哋hea吓hea吓搞到六點左右先到,好彩太陽仲未落山,本來都有諗過叫米高帶我哋行去後山石屋(我哋當日影結婚相個位),不過見咁多雲應該睇唔到D咩,所以求其喺燈塔位同佢望吓海就算,起初都只係得D情侶同釣魚嘅叔叔喺到,之後就陸續有好多龍友來霸位影日落。



小朋友嘅開心來得特別簡單,睇叔叔玩飛航拍攝,將部直昇機飛來飛去都可以笑到咔咔聲。



之後同咗燒腩仔去後面公園仔玩,拎咗新買枝電動泡泡槍來試玩(唔多OK所以唔介紹啦),點知呢個小朋友對拍泡竟然零興趣,自己直衝咗上去玩滑梯。



無興趣拍泡但有興趣玩槍,研究咗一輪終於成功吹到泡泡出來﹗



YEAH!我得咗啦﹗



行返出去有跳飛機玩,即刻叫熱咗身嘅燒腩仔埋去跳吓,佢又真係識跟住D數字順次序跳喎﹗



離地港孩???



次次跳完右邊都要跳埋左邊個圈先肯返去由頭再跳。



一場來到,點都叫佢影返張睇海鮮相啦,但呢個小朋友個樣不屑到呢...



臨走去咗體育館借洗手間,米高見playroom唔使排隊,所以放佢入去玩咗陣,不過有班大哥哥同大姐姐喺到追逐,燒腩仔一見到就勁開心咁跟住佢哋走,人哋完全唔睬佢無同佢玩,但佢見人做乜就跟住做,大哥哥大姐姐拎起D cushion一齊掟向暱喺船入面個人佢又照跟,搞到我哋要捉返佢出來冷靜,宜家成日去公園都係咁,仲試過跟人走咗去添,真係睇少眼都唔得呀﹗

沒有留言:

張貼留言