2014年9月26日 星期五

北海道名古屋之旅~Day 8 札幌



去美瑛時路過旭川,艾菲就口痕問米高點解唔安排我哋去好出名嘅旭山動物園,佢嘅唯一解釋係唔鐘意嗰到勁多旅行團明呃遊客,咁帶得燒腩仔來北海道,除咗睇花都想帶佢接觸吓動物吖,之前又就唔到時間去牧場玩,於是喺艾菲不停爭取下,終於米高揀咗呢日嘅朝早帶我哋去札幌嘅円山動物園補數。 



睇地圖見動物園距離地鐵站唔係好遠,米高就決定帶我哋行過去,點知行到一半先發現要上斜路上山,幾經辛苦用咗大半個鐘先到,上到去大家都feel到熱,一入場見到隔離個館有冷氣就乜都唔理直衝入去行,原來呢到有D小遊戲例如畀你試吓拉大象,同上面個木池可以畀小朋友瞓落去感受吓木嘅質感,但燒腩仔只係肯喺側邊玩碌波。




動物園話大又唔係好大,但我哋都喺到消磨咗成個上午,雖然環境同設施睇落都有D殘舊,不過動物種類都算幾多,袋鼠,斑馬,長頸鹿,駝鳥,雪豹,狼,熊人,小浣態,馬騮,猩猩,獅子,老虎(艾菲好無聊咁教燒腩仔呢隻係巧虎嘅真身,kakaka...),羚羊,同應該無乜人識嘅貘等等等等,艾菲覺得親子遊的話都真係不妨一去﹗



而艾菲最like就係入面一個小朋友動物園,直情可以畀小朋友摸吓D動物,不過入去前同走嘅時候都要記得洗手。



第一時間帶燒腩仔去搵羊咩咩,起初以為佢會驚,點知係勁興奮,猛咁追住佢哋來摸,搞到其中一隻唔耐煩,走出來用個頭撞佢趕佢走都仲唔知驚,反而係艾菲自己嫌D羊點解好似好污糟咁囉...



之後睇鴨同鵝,燒腩仔一概都叫佢哋做鴨啦﹗自從禽流感之後,香港應該都無乜機會見到佢哋真身啦﹗



喺雞群中遊走都係香港無乜可能做到嘅事啦﹗但最搞笑嘅係睇睇吓雞,隔離隻孔雀忽然開屏,我哋一家三口都睇到O晒咀﹗


 
離開小朋友動物園之後都係四圍睇其他動物同影吓相咁,經過連日來嘅特訓之後,燒腩仔一見到呢D有個窿嘅展板就會自動埋位伸個頭出來,佢呢張相個樣真係好似長頸鹿BB咁溫純呀﹗叫佢企埋去扮企鵝都肯,相當專業﹗


 
行行吓見有個位有塊黑板可以畀小朋友畫畫,於是放燒腩仔去同D日本小朋友一齊玩吓,點知佢完全無興趣(佢此行明顯係唔同日本小朋友交流㗎,莫非佢都感受到大家嘅語言差別?),只係自己坐埋一邊睇動物書。



出口附近有個超大嘅公園,燒腩仔一見到就成枝箭咁衝過去﹗



超長嘅滑梯佢都敢滑,不過實情係一D都唔滑,反而隔離條BB滑梯就超滑,百厭燒腩仔想調轉上都上唔到冼返落來。



玩完滑梯再捉佢去爬呢個超斜假山,斜到連艾菲都差D落唔返來呀﹗但燒腩仔至愛係假山下面條隧道,來來回回咁走咗唔知N咁多次,後來要佢走時喊咗好耐都唔肯收聲呀﹗(其實都係艾菲剩機畀佢發發洩D不安情緒先由佢喊咁耐啦﹗)

去完公園玩我哋就求其入咗間餐廳到食lunch,點知...個天又忽然落大雨﹗仲要落到完全無諗住停嘅意思﹗我哋三個人得一把超細縮骨遮,又推住架只得一個頂到一陣雨嘅太陽檔嘅BB車,掙扎同等咗好耐,見差唔多有巴士到門口,就決定直衝出去跑去巴士站,難得燒腩仔喺咁混亂嘅情況吓都可以一上巴士就瞓著,Good﹗


 
燒腩仔瞓著就係大人嘅shopping time啦﹗但狸小路又係另一著名旅遊景點,勁多遊客亦無咩嘢啱行啱買,所以行咗陣見燒腩仔對腳淋到濕晒,就決定返酒店休息吓換褲換鞋先再出發。


 
最後決定留喺札幌車站行吓就算,已經唔係血拼mode,但都忍唔到手買咗套made in Japan嘅餐盤同飯碗畀燒腩仔,行過Disney Store時又帶咗隻胡迪牛仔帽造型嘅飯碗走(佢反轉真係胡迪頂帽來㗎)。



到晚飯時間,米高由落機當晚已經話想食回転寿司根室花まる,但當晚實在太夜條人龍又勁長所以畀艾菲ban咗,呢晚諗住還佢心願就應承陪佢食,點知去到見到門口等位嘅人群,實在多到好得人驚,米高埋去填幾位時見到前面兩頁已經寫滿晒﹗起初仲唔知死咁以為落樓下百貨公司超市買件蛋糕畀燒腩仔頂住肚,一個鐘實入到去開飯,點知我哋最後足足等咗成兩個鐘,好彩燒腩仔超級抵錫,一直陪我哋呆等好合作,只係最尾太肚餓先頂唔住喊咗幾聲﹗

其實我哋上次來北海道時都專登去佢嘅根室老店食過,當時食lunch都要等位但唔算耐,D壽司確係幾好味會令人想返來再幫襯,但經過今次之後艾菲都忍唔住同米高講無下次,始終我哋帶住小朋友,餓親大人無所謂,餓親小朋友就唔OK囉﹗

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1
Day 4 知床>網走 part 2 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 1 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 1 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 3
Day 7 札幌 

沒有留言:

張貼留言