2014年9月11日 星期四

香港蝴蝶節2014

早排收到Green Power推廣email,話九月同十月第一個星期日,會喺城門郊野公園賞蝶園搞香港蝴蝶節,有D攤位遊戲同手工DIY咁,見燒腩仔睇巧虎都學過蝴蝶,望過地圖見應該唔難去,就決定帶燒腩仔去見識吓啦﹗



正所謂打鐵襯熱,難得米高話得閒,我哋就揀咗上個星期日去,但呢日個天一直好厚雲,間中仲有D雨,我哋跟大會指示坐82號小巴去到總站再沿樓梯行上去,行咗唔夠五分鐘已經到呢個遊客中心,見有幾滴雨就入去玩陣避咗陣雨。



出返來見無雨就繼續出發,初段嘅大石級都唔算難行,仲可以見到城門水塘同馬騮,不過過咗引水道之後就要上一條好長好長嘅樓梯先會到會場,上到去大家都已經一身濕晒﹗



我哋大概十一點左右到,現場都幾熱鬧但唔算好多人,仲有D枱凳放咗喺到畀人休息,真係幾適合一家大細來玩,我哋抖咗陣就捉咗燒腩仔去影相,大會仲好正咁預備咗D蝴蝶展板喺到畀人扮蝴蝶,艾菲梗係叫燒腩仔扮來睇吓啦,受過去日本旅行時嘅影相訓練真係唔同D,一拎上手就識得企定望返出來笑,勁專業呀﹗kakaka...



報咗導賞團同手工班之後就出動去排隊玩攤位遊戲啦﹗排隊一直係燒腩仔弱項,無論上堂叫佢排隊,還是去超市排隊畀錢,佢都好唔合作會走or嘈,難得呢日又肯乖乖地排隊玩遊戲喎,讚﹗



排隊時睇其他哥哥姐姐玩睇得勁留心,但到佢玩時竟然呆咗唔知發生咩事咁,仲玩玩吓射波企咗喺龍門前唔郁﹗



之後再排隊玩另一個射籃遊戲,期間有個小朋友忽然請佢食甘大枝,佢猶豫咗陣都有拎到,平時佢唔會隨便拎人哋D嘢食㗎,跟住要佢幫手射波,都係發呆唔太知點玩咁,但最後都有嘗試拋D波出去。



玩咗兩個ball games,見仲有時間剩就玩返D靜態遊戲,限時內將蝴蝶嘅幼蟲拼返落蝴蝶到,認形狀做配對,對燒腩仔來講無難度啦﹗



夠鐘就去咗join導賞團睇蝴蝶啦﹗燒腩仔應該係全團入面最細嘅團友,堅持自己行點都唔肯畀我哋拖,但為免佢走失有危險同拖慢進度,我哋只好強行抱起佢行。



出發前真係無諗過會影到蝴蝶,點知去到賞蝶園發現真係有唔少蝴蝶喺到飛同採花蜜,仲要個位置係唔遠可以行埋去靠近來影,只可惜我哋趕住參加下場整燈籠嘅workshop,如果唔係就可以再影多D靚靚蝴蝶相啦﹗



最後趕返落山參加workshop,由於我哋呢一日係中秋限定版,所以有得整蝴蝶燈籠,不過我哋遲咗報到無晒位坐,要自己拎材料同工具去後面D野餐枱同凳到整,燒腩仔坐得唔舒服唔太就手,仲要太陽伯伯喺呢個時候忽然走出來,真係熱到我哋溶咗咁滯。



基本上個燈籠都係任我哋自由發揮,一張印有蝴蝶圖案嘅紙,一個廁紙筒同兩張色紙,為咗令燒腩仔可以參與一齊整,又唔好搞太耐令我哋中暑,艾菲就決定叫米高先陪燒腩仔油一陣顏色,艾菲就將色紙剪碎,搞掂之後就叫佢哋兩父子一齊貼上廁紙筒,艾菲就盡快油返靚隻蝴蝶,然後話咁快就大功告成﹗YEAH!



我哋整完燈籠已經係點幾,玩咗兩個鐘乜都夠,於是換埋小禮物就走啦,呢個活動都幾適合小朋友參加,事後問返燒腩仔去過邊,佢都記得自己去咗睇蝴蝶,證明真係學到嘢㗎﹗如果大家有興趣參加,又唔怕曬同行樓梯的話,佢哋十月五日仲有一場,詳情同donwload入場券可以睇返大會網頁,不過出發前記得要帶定水,遮,風扇仔同做足防曬&防蚊措施,艾菲同燒腩仔今次噴晒蚊怕水,帶埋驅蚊手帶同貼蚊貼先出發,最終當然好安全無事啦,相反米高以為自己唔惹蚊而乜都無做嘅就中晒招啦﹗

沒有留言:

張貼留言