2014年9月25日 星期四

北海道名古屋之旅~Day 7 札幌

原來已經成三個星期無寫遊記,但實情個遊記仲未完㗎,而艾菲亦好想堅持唔好畀佢爛尾,希望最終真係如願啦﹗:P



呢朝喺酒店食完早餐我哋就出發去馬場啦﹗我估大家去日本旅行都應該無諗過去馬場玩,但基於米高係個超級馬迷(唔係買馬D職業賭徒,係真係鐘意馬鐘意到會上網睇國際賽同睇書研究馬種嗰種),艾菲都唔係第一次同佢去日本馬場,而我哋今次去呢個札幌競馬場就係咁啱呢日裝修完重開,入場仲有個紀念匙扣送添﹗



香港嘅馬場係唔畀小朋友入場,但日本呢到嘅馬場就超級family friendly,除咗有家庭專用餐廳,大大個小朋友專用廁所,超舒服嘅換片區同餵奶區之外,場外仲有呢D扮到靚一靚嘅小馬畀小朋友近距離望吓。



而場內就有兩層遊戲室畀小朋友玩,下層係D波波池要走動嘅玩意,上層就有圖書同卡通任睇,可惜燒腩仔呢日狀態超差,異常不安嘅佢只係不停圍住個場跑,其餘咩都唔肯玩,叫佢唔好跑就轉陣去玩上落樓梯,再阻止佢就大叫發癲,結果艾菲覺得唔對路抱佢埋一邊傾偈,然後佢喺艾菲旁敲側擊吓終於表達咗好驚同好攰嘅message出來,嗰一刻艾菲真係忍唔住喊咗出來,帶佢來旅行一心諗住一家人開開心心玩,點知大人嘅快樂竟然建築喺小朋友嘅不安身上,唯有寄望來緊一星期都唔使再日日轉酒店,佢會感覺安心D啦﹗



安撫完燒腩仔之後就畀佢上返BB車瞓陣啦,而佢瞓咗我哋大人就去沙圈見識吓,向來鐘意相馬亂點嘅艾菲都貪得意買咗一場,但好可惜呢次乜都唔中賺唔到手信錢。



見到場中間有隻吹氣馬彈床,勁想畀燒腩仔入去玩吓,於是就行隧道過去,順便買D嘢食等燒腩仔醒,不過呢日天氣好差,朝早已經keep住落毛毛雨,到我哋買完嘢食更加變咗做大雨添,吹氣馬彈床畀工作人員收起無得再玩,燒腩仔瞓醒一覺亦寧願絕食,都唔肯食我哋買嘅炒麵同飯糰...



場雨稍為細返D,我哋就拿拿聲過返去馬場,諗住仲有兩分鐘就開跑,想畀燒腩仔見識吓跑馬係咩啦,點知場雨又忽然變返大,唯有急急腳走返入室內地方避雨。



瞓醒一覺嘅燒腩仔心情好返好多,仲肯自己行埋去同呢隻人扮嘅馬仔影相,而艾菲亦爭取時間買咗對馬仔船襪畀佢做手信就閃人啦﹗



離開馬場之後原先諗住又去附近嘅西松屋掃吓貨,點知太大雨根本落唔到車行唔到,最終坐返免費shuttle去車站,先帶燒腩仔去便利店買嘢食(佢入到去乜都話想食,最後揀咗袋牛油餐包,嗰一刻艾菲都已經半放棄狀態,但求佢肯食嘢落肚就得啦),再去車站對面嘅AEON行陣,來遠見到有小朋友坐呢D卡通購物車,起初都怕燒腩仔會扭計唔肯落車想唔畀佢坐,但又覺得有得坐佢會勁開心,最終同米高一輪商議後決定畀佢坐,果然我哋嘅決定係無錯,佢一坐上車已經笑晒口勁扭軚盤,仲任由我哋喺到行咗成個幾鐘都無投訴過半句,所以話呢...日本人設計D嘢真係超級貼心㗎﹗而此行嘅最大得益者都係燒腩仔一個, 買咗對鞋,一條冬天legging同兩set熨印名字貼for之後返學用。



喺AEON食埋下午茶我哋就坐車去next station Ario札幌血拼啦﹗本身落車之後米高話轉的士㗎,但見停咗雨涼涼地就決定慢慢行過去,呢到其實係Sapporo啤酒園隔離,我哋上次誤打誤撞吓都已經去過,好多小朋友用品同家品鋪,價錢仲要唔係貴,重點係呢到無乜香港人,行得超級舒服﹗



一入商場又見到呢D卡通購物車,燒腩仔一見到已經嘈住要坐,仲識得指明坐麵包超人車添,咁麵包超人車又的確好玩過其他卡通人物嘅車(其他只係普通軚盤,得呢款有咁多嘢玩),奈何麵包超人喺日本實在太受歡迎,想搵架麵包超人車要眼明手快先拎到返來,好彩佢一入商場無耐就無電瞓咗, 艾菲都叫做有D時間可以邊血拼邊幫佢搵,最終搵咗成個鐘先見有小朋友棄車,艾菲就即刻撲過去拎車,而艾菲一推走架車,已經有另一個小妹妹指住架車喺到喊啦,可想而知佢真係好搶手㗎﹗



艾菲此行主要係為咗去阿卡將朝聖,不過相對西松屋D嘢真係貴同唔齊(之前上網買仲多嘢揀),最終只係買咗D出發前已經target要買嘅嘢就算。



之後再隨意咁喺其他鋪頭逛吓,居然買到又平又靚嘅口水肩,用來送禮實在一流,而後面個野餐籃亦係艾菲大愛之物,之前喺馬場見到有人拎住已經想搵來買(D日本人係好興帶齊嘢食同野餐用品去馬場草地野餐㗎),佢嘅主要賣點係超輕同可以摺起收埋,入面仲有保冷層放食物入去都唔怕變壞(即好似放冰皮月餅D袋咁),來緊秋天去野餐就一定用得著。



等燒腩仔瞓醒我哋就去開餐啦,呢晚去咗每次去日本都必食嘅和幸,佢哋係專做吉列餐勁好味㗎,尤其個蜆肉麵豉湯,正到艾菲同米高都各自飲咗兩大碗(佢白飯,湯同沙律菜都係無限添食),不過最抵都係燒腩仔個兒童餐,咁啱做promotion半價只需廿幾蚊港紙咋,仲要有玩具同零食送(燒腩仔鐘意架跑車鐘意到不得了,每餐食飽都要我哋拎出來畀佢玩,仲自己話要帶埋佢返屋企添呀),而呢餐可能因為燒腩仔全日都無咩食過嘢落肚,佢話都無咁快就掃咗大半碗飯落肚,我哋見到呢個場面都覺得好驚訝呀﹗



食飽飯見反正都趕唔切坐shuttle返札幌車站,米高就建議行埋地庫超市先返酒店,艾菲終於路過藥房買到飛滋膏,仲順手買埋BB無比膏同地上最強防曬,而行超市時就畀艾菲見到Glico隻BB夾心餅原來都有出叮噹version,個罐夠靚罐入面又有叮噹貼紙送(之前個叮噹百力滋就可以玩app變個叮噹出來喺屋企飛),即買﹗

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1
Day 4 知床>網走 part 2 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 1 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 1 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 3

沒有留言:

張貼留言