2014年9月10日 星期三

23個月



中秋節過咗,媽媽終於都可以畀到個位我出來見吓大家啦﹗媽媽話我下個月就兩歲,雖然佢仲未有idea點同我慶祝,但生日之後就要開始返學,所以呢個月要爭取時間同我四圍玩多D喎,正呀﹗



飲食狀況都無咩轉變,一日照舊四餐,朝早飲奶加餅乾麵包之類,早晚就一碗飯,下午茶就食吓生果零食咁,媽媽得閒會照煮BB餐我食,不過有時去街就會跟大人食就算,我都開始習慣呢個飲食模式,至愛依然係蛋糕,其次就係雪糕,一有甜品零食我可以食唔停口﹗

因為我去旅行時玩絕食,所以返來之後媽媽為免我唔食嘢都會餵我食,後尾見我逐漸正常就開始放手畀我自己食返,但我多數食一半夠飽就會停手喺到玩D飯(艾菲:搞到成枱成頭都係勁污糟囉 >.<),逼爸爸媽媽出手餵我(艾菲:直情要我哋求佢食咁滯,搞成粒鐘先食得完),但有一日媽媽終於頂我唔住,頒布新家規要我半個鐘內自己食晒成碗飯,否則即刻收碗無得再食,中咗兩次招被收碗之後,我唔敢再亂搞事啦,宜家餐餐都自己食飯,出街都會坐定定食晒自己D飯先玩or摞其他嘢食(艾菲:咁先係我哋個乖仔來㗎嘛,等爸爸媽媽可以安心食飯同傾吓偈),來緊我四隻大牙都出埋來,一定會再食快D㗎啦﹗



瞓覺都無乜問題,夠鐘媽媽叫我去瞓就會乖乖收玩具入房瞓覺,但呢排去得街多D時間就有D亂,有時會搞到夜晚十一點幾十二點先瞓得著, 朝早就瞓到十點半先起身(艾菲:但有時未九點就醒囉),keep住都係半夜三、四點左右會發開口夢大叫,如果我醒咗媽媽仲未起身我會自己坐喺床到唱歌自娛(艾菲:嘈到呢...),跟住一聽到媽媽鬧鐘響就會好興奮咁叫「起身啦﹗」,搞到媽媽都唔知好嬲定好笑,至於晏覺就一日一次,喺屋企嘅話可以瞓到兩個幾三個鐘,出街瞓到半個鐘都夠㗎啦,基本上都係差唔多時間就自動無電要recharge,唔使特登逼我去瞓。



活動能力方面有些少進步,就係終於識得離地跳啦,不過暫時只係間中跳到一兩吓,媽媽話我仲要多D練習先得喎﹗ 至於入字腳嘅問題,行路心急時會比較嚴重,但慢慢行時又會好D,媽媽都諗緊使唔使等我夠兩歲打去健康院book期再做檢查,至於上落樓梯已經可以完完全全自己來,平日同媽媽去街我都會好乖唔扭抱同拖實佢,行入地鐵車廂同搭扶手電梯都做得到,不過一有爸爸喺到我就會扭抱加甩大人手自己走咗去。



宜家越來越鐘意扮大人,喺婆婆屋企見到媽媽餵表妹飲奶之後,返到屋企就拎BB公仔出來餵奶同掃風, 每朝食完早餐之後又會放D食物上high chair,輪流擺D公仔上去同佢哋開餐,朝朝媽媽執床我都會幫手搬返好D被同cushion,佢吸完塵會幫手收返好部吸塵機,佢摺衫又會幫手收衫夾同摺毛巾,佢落街買完廁紙都會主動幫手拎,仲會好似管家咁拎拖鞋畀大家著,雖然我手腳係慢D,但媽媽都讚我係佢嘅小幫手㗎﹗



自理能力方面,最大嘅進步係終於唔使好似BB咁抱住洗頭,宜家D水照頭淋都會嘈但已經接受到, 同埋收玩具唔使媽媽篤住都可以自己放返晒去原位,potty training因為成日去街而無乜點train,對條片又愛又恨,嫌佢焗到pat pat痕成日R,但又踏唔出第一步喺廁所wee,至於poo poo大致無問題,不過呢個月有幾次因為情緒問題出過意外,其餘日子都係好正常,自己主動話畀爸爸媽媽知要poo。

越來越多嘢講,由朝早起身講到夜晚瞓覺先肯停,但出街見到陌生人就會忽然靜咗,宜家講嘅絕大部分係句子,同大人一問一答完全無難度,成日跟大人同電視口水尾講嘢(艾菲:要勁小心講嘢啦﹗),識數1-10,A-Z都已經認得絕大部分,common嘅動物同生果都識講,分別講到爸爸媽媽嘅中英文名,識得話畀媽媽知我「開心」同「唔開心」(艾菲:又真係用得啱㗎喎),但就未識答點解嘅問題,依然好鐘意唱歌,開始記得D比較長嘅歌詞,成首刷牙歌嘅歌詞都記得,最離奇係唔識英文但唱到「Twinkle Twinkle Little Star」(艾菲:聽佢D騎呢英文真係笑爆咀)。



最後又要講吓我嘅情感發展,媽媽話呢個月超級難頂,因為我摞地同發難嘅次數實在多到數唔完,成日做唔到D嘢就發脾氣,試過有次返屋企除唔到對襪,結果失晒控咁喊咗兩個半鐘,疲勞轟炸到媽媽頂唔住一齊喊,要打畀爸爸搖控安撫我嘅情緒先好D,又試過幾次畀媽媽話得我勁,之後就poo咗喺片都唔出聲,搞到媽媽要即刻反省自己係唔係對我太harsh,最終佢決定提早同我進行好行為奬勵計劃(艾菲:本來諗住等佢足兩歲先開始),每晚臨瞓前媽媽都會拎本好行為紀錄冊出來,如果我乖就會有一個叻叻貼紙,唔乖就會有一個大交叉同媽媽嘅扁咀公仔,只要我儲夠五個貼紙就可以有一個奬勵,計劃開始咗差唔多兩星期,我已經成功換到一架巧虎車啦﹗YEAH!

至於安全意識依然係超高,去到陌生同人多嘅地方都要warm up吓先適應到,最近媽媽同我去唔同學校交報名表,我入到去就會話驚拉媽媽走,返到屋企又會成日叫住媽媽,發脾氣時喊喊吓會大叫「我要媽媽」,夜晚仲指明要媽媽陪瞓(艾菲:自從開始同佢講遲D要去新學校返學就變成咁,以前佢唔會咁黐身,感覺佢似有D不安),媽媽已經做咩之前都話定我知,但D嘢同我預期嘅唔一樣我就會唔鐘意。

沒有留言:

張貼留言