2014年9月24日 星期三

自己瞓

雖然屋企有兩間房,但為咗方便照顧燒腩仔,由佢出世開始,一直都係瞓我哋房嘅BB床,直至佢歲半左右,艾菲都覺得係時候要佢自己一個去隔離房瞓,一來係張BB床已經唔夠大,佢成日瞓到叉咗對腳出床欄,二來係聽得太多朋友嘅case,到四五歲仲要同爸爸媽媽一齊瞓,艾菲實在接受唔到,所以決定襯燒腩仔宜家仲細,早D要佢自己返房瞓,免得大個瞓慣咗仲難分房瞓。



要燒腩仔去隔離房瞓,首先要預備好佢張龍床﹗由於燒腩仔出世前我哋請過姐姐,亦專登訂咗張上下格床畀姐姐瞓, 可惜姐姐做唔夠兩星期已經畀艾菲叮走咗,張床就一直放咗喺到擺,到後期燒腩仔出世後更加變成雜物架,米高曾經建議掉咗張床,買過張小朋友床畀燒腩仔瞓,但張床瞓都未瞓過就掉實在太浪費,反正燒腩仔過兩三年大個仔可能又有另一D新嘅需要,經一論商議後我哋決定宜家畀燒腩仔照瞓下格床,過多幾年先按佢需要再大執間房畀佢瞓啦﹗

於是艾菲用咗一個上午,好努力咁將床褥由上格床搬落來,然後將下格床嘅雜物全部搬晒去上格床,再徹底清潔成張床,喺窗台位置貼好防撞膠,換好新床單,再裝埋淘寶訂返來個床欄,鋪好好耐之前淘寶買落嘅大大塊超厚地墊,終於成功變返張床出來畀燒腩仔瞓。



整好張床之後當然第一時間叫燒腩仔入來過目啦﹗不過呢隻馬騮興奮到襯艾菲行出房拎D嘢,膽生毛咁自己爬上條梯到,仲連自己已經被卡住唔上唔落都唔知,後尾當然係要艾菲救返佢落來再訓話一論啦﹗



跟住就輪到畀佢試瞓啦﹗知道燒腩仔個人要安全感,艾菲都唔敢太進取,起初叫佢入去試吓瞓晏覺先,夜晚就去返我哋房瞓BB床,因為係日間出面有陽光,佢呢覺只係瞓兩三個鐘,艾菲又一定會陪到佢瞓著咗先走,所以喺呢到瞓晏覺係完全無問題。



瞓醒一覺鬼咁開心,仲話夜晚要再返來瞓添,不過到夜晚知道艾菲會熄燈,佢見到閂門後間房黑晒,就拿拿聲改口話要去返我哋房瞓BB床啦﹗

其實燒腩仔19個月大開始喺呢邊瞓晏覺,艾菲好應該一鼓作氣咁要佢喺呢邊瞓埋夜晚一覺,不過諗到我哋仲未裝好盞夜燈,又醒起之後我哋要去兩星期旅行,再加上佢成日瞓瞓吓半夜爆喊要我哋拍背先肯瞓返,同艾菲有D懶起身同唔捨得,於是拖吓拖吓就無咗件事,後期去完旅行返來仲索性連晏覺都去返我哋房瞓BB床添(因為瞓BB床唔會顧住玩會快D瞓著)。



直至上星期,連燒腩仔農暦兩歲生日都過埋,艾菲先突然醒返起自己瞓呢件事,都有擔心過燒腩仔已經因為就來返學有D不安,再逼佢自己瞓會有反效果,不如等佢適應咗返學先再訓練佢自己瞓,但另一方面又諗佢如果宜家成功自己瞓獨立慣,到下個月返學時可能會無咁難適應,而且一拖再拖只會拖到出年都未肯自己瞓,長痛不如短痛就決定試咗先算。

要佢自己瞓嘅第一日,艾菲一早執完床就將佢D枕頭同公仔搬晒過去隔離房,預告佢知由今日開始要自己喺呢邊瞓,見佢都好受落仲即刻跟艾菲跑入房望窗睇車,然後到瞓晏覺時間佢都自動自覺咁入自己房瞓,到瞓醒時艾菲就再同佢講夜晚都要喺呢到瞓,艾菲會叫月亮姐姐(佢床頭盞夜燈)出來陪佢瞓,仲教佢如果半夜醒咗想搵爸爸媽媽,可以開門過隔離房搵我哋。

結果到夜晚瞓覺時間,佢都好順攤咁拉艾菲入自己房瞓,艾菲講明陪到佢瞓著就會走佢都話OK,好開心咁喺床到碌咗一陣就瞓著咗,雖然瞓到打大風咁由床頭碌到床尾,但到半夜都無爆喊過,直至第二朝晨早醒咗(米高七點幾返工前入去幫佢熄燈佢已經醒咗),居然自己喺房到hea到九點半艾菲起身都無嘈,實在係超級抵讚﹗

起初艾菲都擔心燒腩仔只係貪新鮮唔知好得幾多日,但佢呢個星期以來嘅表現都非常好,除咗頭幾日好早就醒,呢幾日已經可以照常瞓到九點幾十點,半夜都無再出現爆喊情況,只係因為佢超級反瞓,間中聽到房入面有D呯呯聲,同試過一次碌咗落地喊咗兩聲但無醒到(好彩鋪定軟墊),希望佢以後日子都可以keep住咁好表現啦﹗

燒腩仔成功自己瞓,艾菲都曾經諗過自己會唔會唔捨得,點知最後係一D唔捨得都無,反而覺得好開心好free,夜晚喺房上網睇吓片聽吓歌都唔怕會嘈到燒腩仔,唔使朝朝早偷偷摸摸咁走出房預備早餐,只係半夜起身要記得去隔離房望吓佢瞓成點,記緊鎖返實洗手間同廚房門口道安全閘,以防燒腩仔半夜醒咗偷走入去玩姐﹗



至於燒腩仔原先張BB床點算呢?宜家就成為咗伍餐肉哥哥嘅新床啦﹗其實艾菲只係見燒腩仔既然都唔瞓張BB床,就好隨手咁將呢年幾以來一直同我哋同床瞓嘅哥哥放落去,等艾菲同米高多返D位瞓唔使咁逼,點知燒腩仔第二日過來發現咗,就指住張BB床話呢張床係哥哥嘅(艾菲一直教燒腩仔叫佢做哥哥,kakaka...),咁艾菲就打蛇隨棍上問佢自己張床喺邊,佢就好開心咁走返自己房指住張床話「喺呢到」,難得佢終於接受張BB床已經轉移咗畀第二個,知道自己已經無得返轉頭再瞓張BB床,咁艾菲就決定畀伍餐肉哥哥繼續喺到瞓多一排啦﹗

沒有留言:

張貼留言