2014年9月5日 星期五

北海道名古屋之旅~Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 3



離開麵包超人館之後,我哋就開始趕路返去札幌還車,一上車艾菲同燒腩仔就齊齊瞓晏覺抖吓(上車即瞓係艾菲同親米高去旅行都會做嘅指定動作,嘻...),去到輪厚PA大家都終於捨得起身,米高就建議落車換片抖吓,難得見到有熱辣辣北海道粟米賣,即刻買咗枝畀燒腩仔食,艾菲亦終於買到本靚靚貼紙書畀燒腩仔添﹗

由於我哋三個人嘅行李實在太多,還車嘅地方又同酒店有一定距離,為免米高搬得太辛苦,大家就決定還車前先去酒店check in放低行李,但之前喺麵包超人館用多咗時間,返到札幌又不停畀GPRS點我哋行D勁多燈位嘅路,再加上札幌唔係周圍都可以停車,仲要黑仔到酒店匙卡有問題要換張新,最終我哋趕極都係遲咗十鐘先還到車,真係勁唔好意思囉﹗



還車之後,我哋就要開始用雙腳去完成餘下嘅旅程,燒腩仔有BB車坐當然無問題啦,係艾菲同米高兩個辛苦D姐...我哋行吓行吓就行返去札幌北十条,陪米高去上次去過嘅Golf用品鋪睇衫,之後就去咗隔離十勝豚丼 いっぴん食呢碗喺帶廣食唔到嘅超級好味正宗十勝豚丼啦﹗期待咗好多日嘅艾菲同米高都超級like,正宗炭燒真係唔同D㗎,不過燒腩仔就唔多欣賞,最終因為我哋要趕去參加花火會,就索性唔再氹佢由佢食咗半碗飯都無都照走啦(好似好衰咁,不過佢唔乖乖地食飯又無理由要我哋花時間去氹吖,而且我哋夜晚都有補返盒奶佢飲)﹗

花火會係事前大家都無諗過參加,我哋當日五點幾六點返到札幌市內,沿路艾菲都見到好多日本女仔著晒浴衣,好自然就問米高係唔係有咩特別活動(我哋三年前來落機嗰日都係咁啱遇著夏祭㗎),然後米高答話好似有花火會,聽到有煙花睇艾菲即刻叮一聲勁想去,皆因燒腩仔之前睇巧虎學識咗siu...boo(即煙花),但我哋一直無機會帶佢去現場睇,難得有機會艾菲當然想帶燒腩仔去見識吓啦,不過米高就猛話唔知喺邊同一定趕唔切,艾菲先乖乖打消念頭陪佢去行街。

點知我哋七點入到餐廳時,居然見到幾枱客人都係著住浴衣,明顯係食完飯就去睇煙花,艾菲就唔忿氣同米高講人哋都趕到有咩理由我哋趕唔到,米高見艾菲唔多心熄唯有問侍應花火會幾點同喺邊到搞,然後就急急查地圖睇吓可以點去,起初佢都有D大艾菲話要去就要坐的士去,咁大家都知喺日本坐的士係出名貴啦,坐幾百蚊的士趕去睇煙花,而D煙花隨時比香港迪士尼煙花差,咁就真係唔多抵,突然慳媽上身嘅艾菲就好無奈咁話放棄唔去。

正當艾菲繼續努力氹燒腩仔食飯時,米高就忽然話仲有另一個方法去會平D,就係即刻埋單(當時已經七點半,但花火會八點開始)喺餐廳坐的士去最近嘅地鐵站,再坐兩個站地鐵去中島公園駅,可以搏一搏睇唔睇到水尾咁話,既然米高話有機會睇到(通常做唔到嘅嘢佢都唔會講,講得出即都有幾大機會成功),艾菲梗係即刻gogogo啦﹗

於是我哋七點半左右離開餐廳,坐的士去到地鐵站之後,一個拎BB車一個抱仔極速跑落去坐車,終於成功喺地鐵到追上參加花火會嘅人潮,七點五十五分左右已經順利落咗車,跟住人潮上地面再向住豊平川行,無幾耐就已經見到好靚好靚嘅siu...boo啦﹗由於花火會只係歴時半個鐘,我哋又唔知行去豊平川到底仲要幾耐,亦見沿路已經好多人坐低咗喺路邊睇,我哋就揀咗個稍為空曠同睇得清嘅位停咗喺到睇就算。





起初艾菲都以為D煙花只係普通貨式,點知原來成件事一D都唔流,咁當然無香港新年煙花咁勁啦,但密集式咁放半個鐘煙花又確係幾靚同好好feel,真係好慶幸自己堅持去咗﹗



至於燒腩仔呢?第一次現場睇煙花,又咁近同大聲,全程擺出一個呆樣,仲時不時就同我哋講「唔使驚」(即係驚囉),起初艾菲都有D驚佢會嚇親,點知佢事後又好開心咁不停同我哋講自己睇咗siu...boo喎﹗真係太估佢唔到啦﹗kakaka...

睇完煙花見時間尚早,我哋本身都諗住喺附近行吓先返酒店,點知行咗陣發現都無咩啱行就決定早D返酒店休息啦,我哋今次揀咗住喺札幌站北口對面嘅Hotel Route Inn,仲一住就住足四晚(終於唔使再晚晚捱眼瞓執行李),貪佢過條馬路就到車站夠方便,又有免費早餐提供,雖然間房唔係大,但都叫做幾舒服同設備齊全,至少兩個大人一個BB瞓同一張床都OK嘛(不過艾菲就喺呢到瞓瞓吓畀燒腩仔個鐵頭撞瘀咗隻眼囉 >.<)。

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1
Day 4 知床>網走 part 2 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 1 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 1 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 2 

沒有留言:

張貼留言