2013年10月31日 星期四

衝上雲霄~Part 2

愉景灣是個交通受管制的地方,在閒逛時艾菲一直問米高到底Sam哥和Holiday是如何輕易出入機場和愉景灣的呢?即半夜落機再自駕回愉景灣是完全沒可能的事呀﹗怎麼他們可以回家回得如此輕鬆的呢?然後米高便決定帶我們去機場走一轉親身體驗一下。



這個小朋友手指指,到底指甚麼呢?



飛機是也﹗我們抵達機場已快將天黑,即問衝上雲霄經常出現那個sky deck怎去,原來是要在T2那邊的UA再坐電梯上去,但最意外的是到sky deck是要收費的,$15一位大人不限時間,不過門口完全沒人check門票,雖然我們很乖主動付上$30,但米高就非常懷疑到底有多少人像我們般主動付費買票上來...



sky deck有提供免費望遠鏡,可以從不同角度欣賞飛機升降,而燒腩仔看罷飛機之後就超興奮,放他落地即走來走去,以為自己已經懂得行。



望著這個機場日落景,真是超有衝動去櫃位隨便買張機票離開香港呢﹗



看完飛機再到下面UA玩,整間UA佈置成飛機博物館般,有些懷舊飛機椅坐,又可以看飛機引擎,全免費開放,都算值得一遊。



燒腩仔:媽媽,我想擒上去揸飛機呀﹗



在UA玩完之後,跟燒腩仔在超舒服沒甚麼人的T2逛了一會兒,吃過晚飯我們便回家了,特別在東海堂訂了這個花畑牧場特濃芝士蛋糕給自己食(想當日生燒腩仔咁辛苦同驚險,點都要買個蛋糕畀自己慰勞吓嘛),未知他是否知道這是今年最後一個生日蛋糕,還是知道這個蛋糕沒他的份兒呢,唱罷生日歌即飲泣起來,嘻...出年再買一個你可以食的跟你慶祝啦﹗

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 可能上次開生日會大家太興奮,令佢驚咗個蛋糕...

      刪除
    2. 我想問下你,你上次post個bath toy organizer, 你話你係aeon買,你係邊間aeon到買? 因為我亞媽搵吾到,thanks!

      刪除
    3. 無記錯好似係將軍澳aeon嘅living plaza到買㗎

      刪除
  2. 唔怪得衝上雲霄啦,原來響愉景灣拍架^^"
    好正喎仲有個飛機艙佈景,燒腩仔算坐過飛機啦XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...個佈景好細同殘㗎,不過影出來就唔覺囉

      刪除
  3. 原來有咁正既地方,遲d都去下先!
    謝介绍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得小朋友見到飛機應該會好開心

      刪除
  4. 燒腩仔, 係咪無得CAKE SMASH唔開心? 叫媽媽俾你玩多次喇~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知係唔係上次玩cake smash嚇親添...

      刪除
  5. 我冇睇電視呀... 跟住劇情去玩同影相又幾GOOD WOR!!!

    回覆刪除
  6. 唱罷生日歌即飲泣起來<---可能燒腩仔見自己生日太感動XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能知道阿媽唔諗住畀佢食但又要佢做佈景板唔開心

      刪除