2013年11月2日 星期六

試食:Gerber鮮果乳酪乾

一直都想畀燒腩仔食BB乳酪糖,感覺比星星餅更有益嘛,但乳酪糖唔係周圍有得買,雖然大大包不過價錢唔係平,如果買咗返來佢唔食都幾浪費,所以就拖咗好耐都無買到,然後早排行萬寧見Gerber出咗鮮果乳酪乾,大大包賣三十幾蚊已經心思思想買,後來上網見到有試食就梗係參加來玩吓啦,估唔到又抽得中有得食喎,呵呵呵﹗



乳酪乾有蜜桃味同雜莓味兩款,係用真正乳酪同鮮果製造,而且不含防腐劑,人造甜味同香料,媽媽絕對可以放心畀BB食。



倒出來睇,好似一粒粒迷你肚劑餅咁嘅樣,適合十個月大以上小朋友食用,食嘅時候仲可以順便訓練小朋友用手指拎細小物品嘅能力添﹗



第一時間開咗包蜜桃味乳酪乾畀燒腩仔食,起初見到佢雙眼發光笑得勁開心,艾菲畀佢時仲第一時間伸手拎,唔使教已經知道食得九秒九放入口,不過...一秒之後...就食到面容扭曲咁嘅樣...起初...艾菲以為呢個只係佢平日試新食物嘅指定動作...點知...再畀第二粒佢已經吐返出來唔肯食(平日畀乜佢都食,吐返出來真係第一次)﹗隔咗幾日之後艾菲再試吓畀佢食,佢直情放都唔肯放入口添﹗睇來佢係好認真咁唔like呢個乳酪乾囉﹗

見燒腩仔竟然對乳酪乾咁抗拒,艾菲都即刻食返粒來試吓味,其實個乳酪乾真係無問題喎,味道比星星餅濃,有D似啫哩糖咁嘅味,估計佢唔like嘅可能係粒乳酪乾接觸到口水後會慢慢溶化,跟住就會黐住個口令佢覺得唔舒服掛﹗



艾菲都明白口味呢D真係無得逼,唔鐘意就係唔鐘意唔會改變,不過開咗成包乳酪乾唔食真係好浪費,都要諗吓有咩辦法可以氹燒腩仔食咗佢,跟住忽然醒起平日食麥皮都可以加乳酪,於是就係佢下午茶時間整咗碗牛奶麥皮畀佢食,再好隨意咁加幾粒乳酪乾落去,即管試吓咁樣佢肯唔肯食啦﹗



第一次食牛奶麥皮嘅燒腩仔,試食第一啖新嘢後例必樣衰衰,不過好快佢就覺得好味追住來食,仲連埋D乳酪乾全部掃清添,YEAH!我哋終於唔使做大嘥鬼啦﹗

10 則留言:

  1. 原來而家已經可以食麥皮喇,你用邊隻麥皮牛奶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話九個月已經可以食麥皮㗎啦,我因為懶所以之前無整到畀佢食,我煮桂格隻快熟麥皮,加D BB奶落去撈埋食咋

      刪除
  2. 包乳酪乾好似好吸引喎,等我又買比妹豬試吓先,唔知點解成日都覺得星星餅好似好熱氣咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得OK㗎,但燒腩仔就唔識欣賞囉,我反而覺得星星餅太多,好似食極都未食完咁

      刪除
    2. 星星餅真係幾大筒, 食到中間已經唔脆LU... 不過TAREBABY 依然愛吃~

      刪除
    3. 無論脆唔脆,佢哋都一樣咁like

      刪除
  3. e, 係wor, 我都可以俾小寶試下麥皮wor~!!!

    回覆刪除
  4. 我都有好多星星餅未食呀....
    都想試下你介紹呢隻,
    不過都係食埋自己既存貨先..hhehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 星星餅好似個無底深潭咁,食到腍晒都仲有咁

      刪除