2013年11月4日 星期一

一歲針

燒腩仔一歲生日之後又是時候去健康院打針了,登記後便帶他去磅重,艾菲原先以為姑娘會叫他站著磅,但最終都是用初身磅來磅,磅的時候燒腩仔的手手腳腳都撐到外邊,好不容易才磅到,9.8kg是75成長線,然後艾菲剩機要求姑娘度高,不過他全程掙扎只能取約數75cm,接近50成長線。

之後見姑娘都是遁例問燒腩仔飲奶和食固體食物有沒有問題,對燒腩仔如此「為食」的小朋友來說當然沒問題啦,姑娘見燒腩仔情況OK就叫我們開始給他減奶,可以用其他固體食物代替一餐奶,即以後外出行街終於可以不用帶奶樽和熱水了﹗Good﹗

接著姑娘便問燒腩仔有沒有用雙手拿細小東西,有沒有扶著傢俬行,以及是否懂得聽電話和bye bye等,全部都是艾菲答有便OK,就算艾菲說燒腩仔未懂得聽電話都只是說他有模仿大人就可以,而最正就是燒腩仔襯艾菲看打針須知時也搶著拿來看,離開時又主動跟姑娘揮手bye bye,連姑娘都笑說「你咁精靈,一睇就知無問題」。

艾菲今次都順便問了姑娘關於走路姿勢的問題,因為燒腩仔走路時左腳經常向內彎,以至腳踏腳而跌倒,但姑娘則說他現在仍在摸索階段,走路姿勢是怎樣都不用擔心,如果半年後仍是這樣才跟他們說就可以,至於燒腩仔有沒有免費水痘針打的問題,姑娘是極安全的答未知屆時怎安排,但在外邊診所打的話就建議隔一個月才打。



見過姑娘後便在外邊等打針,這個小朋友無時停的走來走去,見到其他BB即好奇地望,幸好沒被人家的父母投訴﹗



今次共要打兩針,同樣由艾菲做抱B的壞人角色,事前艾菲還痴心妄想燒腩仔會否很勇不流一滴眼淚,怎料今次反應比上次還要大,打完一枝針後轉另一邊,姑娘只是用酒精抹皮膚,他已即時哭著掙扎,幸好姑娘快手完成沒意外發生,離開後仍然繼續哭,要給他餅才平伏下來。



由於燒腩仔打半歲針時試過發燒,又見南瓜仔和波哥打針後都燒了幾天,再加上姑娘建議我們打針後不要帶他外出,以防惹到感冒菌剩機發燒,所以艾菲都嚴陣以待,除了真的跟燒腩仔在家守了十二天行為之外(到後期都有帶佢落屋企樓下無乜人嘅平台踩單車,同揀D無咩人嘅時段去行超市),打針前幾天已開始煲粟米甘筍竹蔗水和蘋果雪梨水給燒腩仔當水飲,一連飲了個多星期才停。

幸好燒腩仔這次打針後沒有發燒,未知是他本身體質問題,還是愛心湯水的功效,不過他頭一星期是明顯看得出特別累和黏人,只要艾菲稍為離開他視線範圍即哭著來找艾菲,菲媽說他大概是打針後有點不舒服,但又不懂說出來所以才這樣,而這些徵狀在一星期後便完全消失,即時變回無時停的「百厭星君」。

正如田鼠媽所言,打針後小朋友總會有點神奇的小進步,燒腩仔今次打針後除了明顯長高了和肚腩縮小了,走路的步履都忽然穩陣了很多,之前明明要靠學步帶才懂得行,但在家休息了一星期後即可自己行,現在已經可以自己行數十步都不會跌了﹗

14 則留言:

  1. 乜打完健康一歲針要一個月至打得水豆針架? 我哋隔一個星期已經打咗@_@
    有行眼淚張相真係我見我見猶憐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我問過診所醫生話最好同日打否則隔一個月先打,但上網見D媽咪又話隔兩星期就OK,去健康院姑娘就建議一個月,所以我改咗一個月後先打~~
      其實主要都係驚佢D打針後遺症撞埋一齊分唔到邊樣打邊樣掛,只要妹豬打完無事就唔使擔心啦﹗

      刪除
  2. 打完針無發燒...真叻叻, 小B次次打完針都一定燒架, 好彩終於打晒, 唔洗煩!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔上次打半歲針都有微燒呀,真係一個個人體質,我仲有枝水痘針同歲半針呀...

      刪除
  3. 喊緊O個張相好慘慘呀... 我地都未BOOK 水豆針呀... 係咪仲要等好耐先有貨呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搵咗好多間先搵到有而價錢又合理,有一間同我講排waiting七十幾添﹗

      刪除
  4. 我都覺得打完針後通常都有少少進步,好神奇架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搞到我好似田鼠媽咁,好想同佢拮多幾針,哈哈哈...

      刪除
  5. 喊成咁,真係陰公豬,等c琪EE錫返

    回覆刪除
  6. 打完針無發燒...好叻叻,等ivy 媽媽唔駛甘擔心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真呀,最緊要佢無唔舒服,小朋友唔舒服就大人最擔心

      刪除
  7. 可能真係愛心湯水見效喎,肚B一歲針兩針都勁野,都燒左2-3日架!
    係呀,我出去打水痘針,姑娘都話要一歲針起碼一個月之後先可以打,可能啲針太驚啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗肚B燒咁多日呀﹗燒腩仔真係好彩無事,只係攰D同嗲D,一星期後就回復正常,希望佢來緊打水痘針都無事啦﹗

      刪除