2013年11月21日 星期四

水痘針@康健



燒腩仔出世時我們沒有join打針plan,所有針我們都是在健康院打,就連輪狀病毒都沒有吃,唯獨是水痘針艾菲老早已經決定要打,而且是艾菲跟燒腩仔齊齊打,因為艾菲本身未出過水痘,很怕燒腩仔出水痘的話會兩母子齊齊中招超麻煩的,再加上很多人都說大人出水痘比小朋友更辛苦,艾菲真是很怕一把年紀才中招,尤其如果在再次懷孕時中招的話就更麻煩(雖然仲十五十六唔知生唔生,但有D嘢都係要預防咗先㗎嘛)。

水痘針要小朋友滿一歲才可以打,但由於看到不少消息指水痘針缺貨,所以在燒腩仔十一個月大時艾菲已經四出查問住所附近那裡有針打,結果是附近的兒科診所一概沒貨,有一間更是留針人數已達七十人﹗ 他們都說每次返貨只有一兩針,打完之後便不知下一批貨何時到,有些更勸艾菲不如不打健康院的一歲針轉打四痘針(要打兩針,每針大概$800,有D人話藥廠想逼D人打四痘針所以一直唔返水痘針)。

基於健康院已經有一歲針打,艾菲實在不想燒腩仔轉打四痘針,而且分開打好像反應沒那麼大,於是便繼續努力搜尋水痘針,致電查詢後一星期,終於收到幾間醫療集團診所回覆說有貨,果然醫療集團有support存貨都較多,但有些打針連醫生診金都近千元(上網睇明明四百幾蚊都有﹗),起初艾菲都打算燒腩仔打艾菲不打(因為姑娘話只得一針,而且大人打要打兩針,咁就會無咗二千蚊啦﹗),幸好後來康健的姑娘打來說公司有貨,而且打針連醫生診金都只需$570一枝,價錢相對比較合理,於是便相約在打健康院針後一個月去打。

打針當天米高有事請不到假,唯有請燒腩仔婆婆過來幫忙,至少在艾菲打針時帶燒腩仔出去等都好呀﹗進診所後婆婆便抱著燒腩仔坐下來,眼見婆婆只是輕鬆抱著他沒將他的腳夾實艾菲已隱約覺得有問題,不過見醫生還未準備好便沒有出聲,怎料醫生打針前都沒有叫婆婆夾實燒腩仔的腳,打之前亦沒預先告訴我們,突然插進去的一針燒腩仔當然掙扎踢腳,幸好在他踢腳時醫生順利將針打完兼完整抽出,打針後大家才懂得驚,唉...大概這就是健康院專業姑娘打和診所業餘醫生打的分別吧﹗

婆婆說燒腩仔打針後哭了一會兒便收聲相當合作,而艾菲打完一針後手臂痛了一會兒便沒事(不過真係幾痛,仲痛過抽血同之前抽針),只是當天突然有點渴睡說睡便睡,兩母子打針後都沒有發燒和出水痘跡像,艾菲只需在兩個月後再打一針,燒腩仔就在六歲左右補打一針加強劑就可以了﹗終於完成這個一年前已經計劃要做的事,真是放下心頭大石呢﹗

12 則留言:

  1. 醫生響打針方面可能真係冇姑娘咁pro,我係join plan打extra嘅針,每都都係姑娘打呢!
    咁依間價錢ok喎,打左就安心晒啦^^

    回覆刪除
  2. 康健是在沙田嗎?
    JuJu 仲未搵到水痘針打呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係觀塘區嘅康健診所呀,你可以打去你屋企附近嘅康健問一問有無貨,如果有貨佢哋兩星期左右就可以送到診所畀你打

      刪除
  3. 哇好險呢。。。就算瞕瞕咁細個都由姑娘夾實佢,另一個姑娘先幫佢打。不過我地水痘針在保健時都好似有得打。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩無事咋,我都嚇咗一嚇﹗
      香港要出年先有免費水痘針提供呀,2012年出世嘅BB無得打,而且前排好多大陸人走落來打,搞到我哋香港家長要四圍撲針打-->都唔明點解樣樣嘢都畀佢哋搶到無晒貨同貴晒﹗勁黑人憎﹗

      刪除
    2. 唉.. 好在澳門同香港政策唔一樣咋, 澳門沒有雙非政策, 即使BB在澳門出世, 但父母任何一方都不是澳門人的話, BB都唔可以攞到身份證, 從而用唔到我地既資源

      刪除
    3. 我都覺得澳門呢個安排好合理,完全唔明點解香港話做唔到呢樣嘢,地方已經唔係大仲要乜都分D畀佢哋,搞到香港媽媽好慘乜都要同人爭

      刪除
  4. 多謝艾菲既INFO! 提醒我都要為TAREBABY 揾下水痘針先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得水痘針絕對值得打㗎,尤其係女仔呀﹗

      刪除
  5. 我都問過屋企附近好缺貨,12月要打喇,又要周圍撲針都幾頭痛……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我經驗係醫療集團D診所會多D機會有貨,我當日都係打開醫生網然後逐間打去自己屋企附近診所問,無就留名留電話睇吓有無得排waiting,佢哋有嘅好快會覆返你

      刪除