2013年11月29日 星期五

噢﹗聖誕樹﹗

「噢!聖誕節托它歸家,我阿媽話幾貴㗎!噢!聖誕節托它歸家,放係廳度閃閃吓!」...雖然一年眾多節日之中艾菲獨愛聖誕節,不過由於蝸居地方有限我們又不會在家開party,真的從來沒有買聖誕樹的念頭,但原來做了媽媽之後真的有能力將不可能變成可能,為了燒腩仔...艾菲竟然肯的起心肝清理客廳某個小角落以騰出些少空間出來,並很堅持地要米高搬棵聖誕樹回家﹗



能夠令艾菲有買聖誕樹的決心,全因十一月初某晚路過AEON,正在學行無時停的燒腩仔,居然停了在幾棵閃燈聖誕樹前,聽著聖誕音樂邊搖邊拍手﹗那一刻艾菲還以為他只是偶意的興奮,怎料之後每次在街見到聖誕樹,他都會超興奮地指著要我們帶他去看,那種喜歡之情是有增無減,又怎叫艾菲不心軟呢﹗

決定買聖誕樹後,艾菲有想過淘寶,因為一棵三呎光纖聖誕樹在AEON賣$269,就算普通聖誕樹沒裝飾都要$80一棵,但一棵1.5米高普通聖誕樹連裝飾都不過廿多元人民幣(唔敢淘光纖聖誕樹怕漏電),只需另外買一條聖誕燈掛上去即可,只是想到太大型的貨件用雜運好像有點危險,直接運香港運費又不化算艾菲就不敢亂來,最終拖到上星期打算到深水埗格價再決定,卻遇上AEON特價有九折,基於米高不停遊說說深水埗的款未必及AEON的好,於是便決定在AEON買。



礙於怕燒腩仔會玩電線,我們覺得光纖聖誕樹會相對普通樹加聖誕燈安全,而搬了聖誕樹回家後艾菲便埋頭苦幹砌樹,而燒腩仔都有份幫忙......玩盒的,完成艱巨的砌樹任務後我們便進行簡單的亮燈儀式,這個一直只顧玩盒的燒腩仔亦終於有反應,見聖誕樹在閃燈即九秒九走過來(之前未著燈時叫極佢都唔肯行埋去),超興奮地指著聖誕樹叫和拍手﹗



買聖誕樹後第二天,我們順路去了深水埗玩具街逛,終於證實那裡的聖誕樹款很一般兼價錢跟AEON未折前差不多,但聖誕裝飾就肯定是全城最便宜,我們只花$38便買到$10三條聖誕草(單買一條最平$5),$18十個聖誕波,以及$10雪人噹噹掛飾(燒腩仔見親聖誕老人都好狠咁一手推開or擰歪面,所以我哋揀咗帶雪人返屋企)﹗待燒腩仔那晚睡了以後艾菲才連夜報置,到第二天他起床發現後,是第一時間興奮地指著聖誕樹邊叫「波」邊衝出睡房呢(艾菲都係呢一刻先知佢識講個波字,之前教極佢都未開過金口講)﹗



雖然燒腩仔很喜歡這棵聖誕樹,就算至愛爸爸跟他在playmat玩,又或安坐high chair享用大餐,他都不忘指著聖誕樹興奮地叫,但經過艾菲連日的測試後發現他其實不敢走近它,每次望聖誕樹都會保持一定距離,特別是聖誕樹的燈開著了的時候,所以聖誕樹上的裝飾至今仍然很安全,不過想他跟聖誕樹合照便成了高難度動作,要艾菲和米高合作一個負責放他過去一個負責拍照,重覆了不知多少次追到我們幾乎無氣,好不容易才影到這張吊腳聖誕老人跟聖誕樹的合照呢﹗



P.S: 呢套聖誕老人衫係燒腩仔出世時艾菲老死Alna姨姨送嘅,佢買咗70碼畀燒腩仔諗住到聖誕節時會著得落,點知得兩個幾月大嘅燒腩仔著咗之後手手腳腳都唔見晒,而到今年就變咗個吊腳聖誕老人啦﹗wakaka......

16 則留言:

  1. 棵聖誕樹好靚呀!我都好想買,不過我老公係極度理智型,唔畀我買=_=
    燒腩仔長大啦,吊腳有吊腳嘅可愛呀,都算可以玩埋個聖誕先收工 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔買就帶肚B出去周圍睇聖誕樹啦,小朋友見到聖誕樹咁靚又有閃燈一定好開心﹗
      哈...我都諗住如果今年聖誕唔太凍就繼續著呢套衫去街

      刪除
  2. 燒腩仔咁鍾意棵聖誕樹抵曬~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且佢無整爛嘅話,出年可以再擺

      刪除
  3. 妺豬爸爸反而响妹豬未出世時有放聖誕樹報置吓,但依家反而無,佢怕妹豬會攪電制(但我覺得佢係因為懶),見到燒腩仔咁鍾意棵聖誕樹,攪到我又想報置吓,不過真係好大工程

    回覆刪除
    回覆
    1. 整啦﹗整啦﹗小朋友見到聖誕樹特別係D閃燈就好開心㗎啦﹗有聖誕樹睇嘅話妹豬就會好乖唔搞電掣嘅﹗

      刪除
  4. 見到燒腩仔咁開心, 我都想買棵聖誕樹添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...有棵聖誕樹係屋企真係有氣氛好多,我估tarebaby都會好興奮㗎,考慮吓啦﹗

      刪除
  5. 嘩, 有聖誕樹, 小朋友真係好開心ga~~~ 同一件衫, 而家已經差d 爆喇~~~快高長大~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕樹呢D閃吓閃吓又咁多顏色嘅嘢最啱小朋友﹗
      我都估唔到佢一年後仲著到落去,小朋友真係大得好快呀﹗

      刪除
  6. 燒腩仔著住件聖誕衫好得意呀!兩個月同依家真係差好遠!

    回覆刪除
  7. 燒腩仔真係好鍾意聖誕樹,好可愛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...佢到宜家仲未睇厭棵樹,成日玩玩吓就埋去指住棵樹叫㗎

      刪除