2013年11月9日 星期六

13個月



話都無咁快,我就13個月大啦﹗本來呢篇blog應該準時出街㗎,點知媽媽就係我13個月大嗰日病咗,結果我就要遲兩日先見到大家啦﹗大家有無掛住我呢?嘻...相信唔少眼利嘅姨姨都發現我最近剪咗個新髮型,事源媽媽話我D頭髮長得太快,一長咗就好似成頭雜草咁見到都覺煩,所以叫公公幫我剪短D(自從第一次艾菲係公公協助吓剪完之後,每次同燒腩仔剪頭髮公公都搶住剪,咁艾菲梗係Q埋手由佢慢慢剪啦,呵呵呵...),咁公公剪吓剪吓就剪咗呢個花家姐頭出來啦,媽媽見到話好cute好襯我,但姨媽就話我好薯仔,你哋又覺得點呀?

 

自從上個月中去健康院打完針之後,媽媽就聽姑娘建議幫我減一餐奶,宜家我只係早晚兩餐奶飲七安,其餘三餐都係食固體食物,午餐晚餐都食一個大人碗嘅飯仔,下午茶就食吓生果,餅乾,麵包,蕃薯,麥皮或者pancake咁,但就唔係食得好多,一夠我就會推開D食物唔肯食㗎啦﹗至於新食物都無再好似之前咁要專登逐樣試幾日,媽媽宜家無論食正餐定零食都會畀D我試吓,唔...原來大人食嘅嘢係寧捨好味㗎﹗

今個月除咗繼續學用BB匙羹「畢」嘢食之外(暫時仲係要捉住手先識畢,仲未成功自己畢到),媽媽話要開始戒奶樽,佢有時都會試吓倒D奶落個飲管杯到畀我飲,但我通常飲兩安左右就顧住咬飲筒唔願再啜,要媽媽倒返落奶樽到先肯乖乖地飲埋去。另外佢都專登買咗個Avent學習杯畀我學用杯飲水,但我就學極都唔識囉,佢唯有拎返個新幹線鴨咀杯畀我學吓舉高手飲水先,練咗半個月之後都叫做有少少進步㗎啦﹗



瞓覺方面都係keep住一日瞓兩次晏覺,加埋大概三至四個鐘,如果出街就只係肯瞓兩個鐘左右,呢個月我無再半夜醒咗係到喊,不過就早咗起身,以前夜晚一覺瞓到九點半都唔起身,宜家未九點已經醒(有時未八點就醒),搞到媽媽話佢唔多適應喎(艾菲:仔...媽媽瞓少半個鐘都會好眼瞓㗎)﹗而媽媽宜家都無再好似之前咁氹我瞓,佢話大個仔要自己瞓,所以只會放我落床然後佢又一齊(扮)瞓,通常我係張床到碌半個鐘至一個鐘左右都會瞓。



呢個月我終於學識行路啦,宜家唔使人扶唔使用學步帶都可以四圍走(左腳仍然有D向內彎),不過識行之後就輪到學識扭抱唔行,好多時係街到行一陣就會攬實爸爸對腳跪低唔行要佢抱,搞到媽媽一個人同我出街的話都一定要帶定hip seat以防我跪低扭抱...

媽媽話我一歲生日之後好似醒咗好多,有D之前教極唔識嘅都終於學識,例如飛吻同聽電話啦,宜家佢哋話唔可以時,我會舉起一隻手指做nonono嘅手勢,有時會跟埋佢哋一齊搖頭添,不過點頭就未識,聽到歌會自己扭個身(超搞笑),我有時仲會捉住佢哋隻手示意叫佢哋拍手畀我睇,或者幫我入咗個形狀㗎,而媽媽就話大個仔要學多D自理,所以玩完玩具後佢要我幫手放返好,換完片又會帶我去廚房將條臭片掉落垃圾桶。


 
隨住我嘅活動能力越來越強,我體內粒百厭星亦開始發揮小宇宙,日日係屋企搞搞震嚇到媽媽死,就算跌到成面瘀傷都無有怕﹗除咗媽媽成朝顧住做家務唔理我就扭計喪喊發脾氣外,我已經識得自己係BB床到擒出來去爸爸媽媽張床搗亂,又會企上玩具箱搞電視機,洗手間或者廚房道門欄無閂實我就會自己開門入去玩水/垃圾桶,爸爸飲完杯貢茶放咗係我張highchair到我即刻九秒九埋去拎來試吓味添,嘻...係唔係好勁呢﹗不過幾強嘅人都會有弱點嘅,做完壞事之後只要畀媽媽「哦......」我,我就會即刻好驚咁扁咀喊(真係有眼淚㗎﹗超好戲﹗),不過喊完又好快繼續搞事,呵呵呵﹗

至於語言能力方面都叫做有些少進步,除咗爸爸,媽媽同mum mum之外,我宜家識得叫姐姐,阿婆同嫲嫲,不過唔係你叫我講我就會講,要我心情好想叫先會叫,其他疑似發音就有包包,蒲(apple個尾音)同bye,雖然媽媽好努力咁教我講好多嘢,但我好似學其他嘢咁唔講就係唔講。



呢個月仲有一樣嘢令我好開心,就係媽媽真係等我打完一歲針出關後,開始日日帶我去屋企附近嘅公園玩呀,有次爸爸返夜唔返來食飯,佢仲一個人長征帶咗我去鯉魚門拍拖添﹗去公園可以玩我最愛嘅軚盤,又可以見到好多哥哥姐姐,真係超好玩㗎,但我仲係好怕D上咗年紀嘅女人囉,有次個掃地嬸嬸埋來摸我腳仔,我即刻嚇到喊呀,之後佢一行埋來我就會撲去媽媽到避,姨媽話如果遲D interview時遇著呢D嬸嬸我就大獲,嘩﹗乜interview會見到嬸嬸㗎?咁我唔in啦﹗(艾菲:你就想﹗)

17 則留言:

  1. 燒腩BB咁快13M喇。。happy 13M!!!
    你呢個髮型都好可愛呀。。。小檬哥哥啲頭髮又係長得好快!
    我都覺得過咗一歲之後發展快咗好多。而家識好多野喇。。做媽媽嘅真係每一樣都會好好用心記住架!
    加油呀。。燒腩仔and媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...尤其我開始無乜記性,所以一定要記低,唔係好快就乜都唔記得﹗
      雖然佢發展快咗,但好多嘢依然係學極唔識,例如入形狀同疊高高,我知唔逼得只可以順其自然,不過有時都諗會唔會自己教法有問題

      刪除
  2. 燒腩仔好得意呀!學識好多嘢喎!

    回覆刪除
  3. 花家姐頭好可愛呀,係BB先cute得起呀 ^^
    燒腩仔好叻呀,我奶奶仲係餵肚B食粥,一講應該要試爛飯又話驚BB個胃頂唔到,唉我暈啦...
    哈哈,識行o既B真係睇少陣都唔得,燒腩仔個小宇宙應該會繼續搌大 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH! 我都係咁諗,過多幾年已經唔可以剪呢個頭啦﹗
      其實肚B都出咗咁多隻牙,食飯仔佢會咬一定無問題,或者你由軟飯仔開始先啦,試吓試吓我估你奶奶就接受到﹗
      燒腩仔宜家粒百厭星好強大,每日都估你唔到咁畀D驚嚇我,日日都撞同跌到呯呯聲﹗

      刪除
  4. 燒腩BB 好可愛丫!而且好叻仔,識做好多野!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...多謝EE﹗不過我仲未識好似謙謙咁入形狀呀﹗媽媽話要特訓多D先得喎﹗

      刪除
  5. 燒腩BB Happy 13 months~
    原來燒腩仔一哦, 就會扁咀喊, 晉晉都係架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇見佢扁咀,我都忍笑忍得超辛苦﹗而且佢真係超好戲,呢頭喊完轉頭又再搞事,我估晉晉應該無咁百厭啦﹗

      刪除
  6. 每次睇艾菲寫燒腩仔長大一個月既SUMMERY 都會覺得好溫馨, 又好多燒腩仔既調皮事同埋學識D咩~

    早兩日我地見TAREBABY "覺得"冇用既野就掉入放O係廳個小垃圾桶, 又唔見佢自己掉片片喎! 我地都要教下TAREBABY 先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔宜家都未識掉落垃圾桶㗎,只知道換咗片片要去邊到掉,我覺得要早少少畀個concept佢哋,要學吓照顧自己唔可以吓吓依大人幫佢

      刪除
  7. 燒腩仔個髮型好好睇, EE 超欣賞WOR!!!
    HAPPY 13 M~~

    回覆刪除
  8. EE幾like燒腩仔的新髮型呀~好可愛呀^^
    Btw~本黎我都想幫Yin B戎左下午茶餐奶咖..不過99堅持要喂,所以都仲係3餐奶..
    我都開始用吸筒杯俾Yin B飲奶,情況同燒腩仔一樣..希望佢地兩個都可以快d用
    水杯飲啦~咁我就可以俾人煩少一樣野><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發現D老一輩嘅媽媽好鐘意畀小朋友飲奶,我幫燒腩仔戒下午茶奶,婆婆都不停話佢肯飲做咩唔畀奶佢飲,覺得飲多D會大隻D健康D,真係好難講明佢哋﹗
      無錯,佢哋戒咗奶樽,就唔使日日洗奶樽,又唔使煩夠期要換奶樽嘅問題啦﹗

      刪除
    2. 係呀~我媽媽都係咁講, 話佢地飲到仲咩唔俾佢飲喔~
      至於洗奶樽,Yin B一歲後我地就一星期先洗一次, 我地本身有8個奶樽,
      一個用足一日3餐,到假日先一次過洗~大個仔抵抗力多左,就唔使好似
      細個時咁注重~

      刪除