2013年11月18日 星期一

N班interview@德福幼稚園

對於要不要讀N班這問題,艾菲和米高一直沒有答案,讀的好處是可以早一些接觸群體生活,認識多一些同齡小朋友,而且由專業老師教總比艾菲在家教好,對於之後升K1當然都有幫助啦﹗不過我倆總覺得兩歲人仔,不是應該好好享受愉快童年嗎,如果是簡單的認字和自理能力,相信身為FTM的艾菲都有能力和時間教,而且記得有專家說過三歲以下的小朋友最重要是感受父母的愛而不是上學,做讀書機器的機會將來不愁沒有呀,何必要他們這麼快就跑進這個殘酷的世界呢(利申:艾菲本身係個超唔鐘意讀書同返學嘅懶鬼:P)?

基於N班對我們來說實在是可讀可不讀,所以艾菲一直都懶懶閒沒太認真準備,但想到今年不讀N班,明年還是要為K1而籌謀,為免屆時零interview經驗的艾菲不懂回答老師的問題,所以便想到今年也湊熱鬧報名去試試看,至少了解一下住所附近的幼稚園,老師和環境質素是怎樣的一回事吧,至於最終是否入讀便看有沒有學校肯收燒腩仔才再作打算吧。



雖然只是hea報,但艾菲在八月時還是認真地準備了一張全新的證件相,至少感覺「大個仔」一點印象分都好一點嘛,這張相是艾菲自己在家用相機影的,完成後用photoshop轉白底,再用software轉成證件相size即可去快圖美沖印。

由於燒腩仔是10月細B,所以可以報名而又有interview機會的學校實在不多,最終艾菲替燒腩仔報了四間(如果認真報可以報多D,但因為唔想燒腩仔咁辛苦,所以返全日同誇區果D艾菲都skip咗無報),只得兩間一定有interview機會,而其中一間便是最近我們家的德福幼稚園。



為了讓燒腩仔多熟悉學校的環境,艾菲到學校拿報名表和交報名表時都有帶燒腩仔同行,上月的open day都有抽時間帶他去玩,但他三次到學校的反應都麻麻,全程發呆,不太肯進課室,又完全不理會老師,所以艾菲和米高都對他今次的interview不抱厚望。



星期六下午四時的interview,艾菲特意提早叫燒腩仔起床,打算早一點食午餐再讓他早點午睡,但小朋友因為有點感冒流鼻水而超扭計,平日二十分鐘便食完的飯變成一小時才完成,要他午睡又睡不了一小時即起床,但跟他換上戰衣以後即心情大好,到德福平台後要他拖著艾菲行又肯(艾菲早一日先發現只要佢扭抱時唔理佢,佢扭一陣就肯拖住行) ,到達幼稚園後要先在課室外等,以為他見到這麼多人會再次發呆,他卻是上了身的超hyper,還主動走去玩具隧道那邊跟其他小朋友玩呢﹗

到夠鐘進課室時,米高將他強拉出隧道都沒有反抗,艾菲只是說「我哋去課室玩」,他便乖乖拖著艾菲行進課室,未知是否這次interview的課室跟上次帶他去上模擬playgroup的課室一樣呢,他完全沒有陌生的反應,進課室後便自動波行去拿玩具玩,因其中一張枱full了老師用車車引誘他到另一張枱坐都肯過去,還要全程坐定定超合作。

interview的形式是group interview,一張枱三個小朋友和三個家長,每張枱都放了三籃小玩具和三個大玩具,小朋友可以在十分鐘內任意玩玩具,燒腩仔當然是主打玩車啦,但見人家玩切水果都有拿來玩,老師首先叫燒腩仔全名看他有沒有反應,燒腩仔聽到後望一望老師又繼續自己玩,然後老師便叫燒腩仔在玩具籃中拿出其他車出來玩,起初燒腩仔不理只玩枱上的車(因為籃入面D其實係火車唔係佢玩開嘅車),但後來都有跟著老師拿車出來玩,之後老師便問艾菲三個問題,平日主要是誰照顧燒腩仔,燒腩仔最喜愛的食物是甚麼,以及平日會帶燒腩仔去那裡玩。

第一round問完後老師便又回來燒腩仔這裡進行第二round,今次老師隨手拿了入圈圈玩具給燒腩仔玩,那一刻艾菲心裡勁想偷笑,因為三個大玩具中,木板砌圖,洋娃娃和入圈圈,燒腩仔只懂玩入圈圈(木板砌圖未識玩,洋娃娃一定推開唔掂),然後老師見燒腩仔勁專心地玩入圈圈就問他平日是否很喜歡入圈圈,接著老師便叫燒腩仔要將其他玩具先收拾好才可繼續玩入圈圈,他即乖乖跟老師指令完成(好彩艾菲係屋企都係要佢執好D玩具先可以玩其他玩具)。

到十分鐘後音樂響起,老師吩咐各小朋友幫忙收拾玩具,然後給燒腩仔一包餅並叫他bye bye,由於燒腩仔的bye bye是要離開一刻才肯bye的,所以他只是伸手去拿老師手上的餅不肯bye bye,最搞笑是他見旁邊的小朋友哭著不肯接老師的餅乾,他又伸手去拿別人的餅乾然後把它放入玩具籃,艾菲連忙將餅乾拿起還給人家的媽媽,然後交低之前在家填好那張「認識我的孩子」的表格後便拖著燒腩仔離開, 而在離開課室的一刻燒腩仔亦終於肯跟老師揮手bye bye了。

問心的,對於燒腩仔當天的良好表現,艾菲和米高都有點喜出望外(米高話完場嘅時候,有個小朋友首先喊住出來,佢話以為那個會係燒腩仔),艾菲事前完全沒有跟他做任何訓練,只是跟他說今天會到學校跟其他小朋友玩和見老師,結果他沒有扭計發呆又全程合作兼聽從老師指令,這是我倆事前完全想像不到的﹗雖然明知獲取錄的機會有點渺茫(咁多人爭幾十個位,要揀都揀D叻D嘅大仔先啦,邊輪到燒腩仔呢D一舊飯咁嘅細B吖),但這總算是一個美好的經驗呀﹗

24 則留言:

  1. 咁我仲hea過燒腩媽啦,到肚B足歲半我先會報第二間N班 ^^"
    FTM可以教到好多野,不過我覺得如果有機會返半日N班都好呀,開始試下群體生活,燒腩媽又可以有少少私人時間。
    燒腩仔表現好好呀,一定有N班收呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解肚B都報兩間咁少?你那區都多選擇喎﹗
      我都覺得要返的話,半日已經好夠,反正返全日都係下午午睡多,我唔使返工可以湊佢返屋企慢慢瞓,但我始終十五十六,即管睇吓有無人肯收佢再算啦﹗

      刪除
    2. 我原則係要近,所以得2間咋,雖然其他都算同一個大區,但同老公商量後決定唔報其他。
      我朋友做幼稚園教師,佢話啲小朋友病緊咳到甩肺都係一齊瞓晏覺唔會隔離下,可能咁返全日就更易病啦@@

      刪除
    3. 呢個真呀,所以我哋唔主張返全日,佢哋咁細真係寧捨易病㗎

      刪除
  2. 燒腩仔大個仔嘞,變叻仔呢!

    回覆刪除
  3. 燒腩仔表現得好好喎,話唔定第一 次in已經有offer

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔表現好好呀~
      而且多數唔諗住讀果d 反而收曬XD

      刪除
    2. 我一出班房,即刻同老公講,話燒腩仔好似如有神助上咗身咁,我哋都好驚喜,不過都唔敢諗得唔得啦,因為in之前陪佢玩時,有個同燒腩仔一樣大嘅妹妹,勁醒目咁拍拍我然後同我揮手講hello呀,對手咁強勁燒腩仔真係無得比﹗

      刪除
  4. 燒腩仔表現得好好呀, 應該好快有offer 架~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...我都唔敢諗太多啦,順其自然啦﹗

      刪除
  5. 燒腩仔件戦衣好斯文,成個小少爺仔咁,加分!加分!
    燒腩仔表現都好好,尤其肯收拾玩具,都係妈媽教導有方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...件戰衣H﹠M買㗎,連埋件背心一套㗎,成個姑爺仔咁,完全變咗另一個人﹗
      因為佢見之前勁扭計,我都估唔到佢突然會表現好,其實咁快教佢幫手執玩具都係因為我自己本身好忍唔到間屋亂,一亂我就會好忟一定要執返整齊先安樂﹗

      刪除
    2. 請問用photoshop cap個人出来轉白底容易吗?photoshop一定要買吗?有其他地方可以download到吗?請問再用什么軟件轉証件相?

      刪除
    3. 如果唔係用開photoshop都要D時間先整到㗎,我自己係用買書送嘅試用版,好似都有得download㗎,但你要上網搵搵
      整證件相個software就呢個:http://www.openplatform.com.hk/Chinese/photoDIY19.htm

      刪除
    4. 唔知点解我email收唔到你依個回复,好彩現在去番個post睇到!
      原来買书有送試用版,等我留意下先,Thx!

      刪除
  6. 好叻仔呀, 應該會有OFFER啦

    回覆刪除
    回覆
    1. thx!我哋都唔諗咁多,有無offer就順其自然啦﹗

      刪除
  7. 我覺得燒腩仔表現好好呀!
    其實氹到爸媽已經係叻仔, HEHE!

    回覆刪除
  8. 好叻仔呀。。。又有甜美嘅笑容,sure win!!! 媽媽你教導有方呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...我其實乜都無教佢,只係自己懶成日都唔想做咁多嘢,所以及早訓練佢執玩具

      刪除
  9. 我都有報,但南瓜仔既表現勁差,所以一定reject

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔知咩準則,可能結果會有驚喜呢,不過南瓜仔都已經有offer,唔使太擔心啦﹗

      刪除