2013年11月27日 星期三

煮飯仔@淘寶

煮飯仔是艾菲小時候超愛的玩意之一,想當年的夢想就是儲齊一套同色系家電和一個自家廚房,到長大後心癮仍然未斷,還會不時儲rement的食玩系列小擺設,而燒腩仔的出現就正好給了艾菲一個買煮飯仔的藉口了,呵呵呵﹗

對於買煮飯仔這東西,米高是不太贊成的,因為他覺得燒腩仔是男孩子,實在不應埋頭於煮飯仔之中,但艾菲一於少理堅持己見,更以幼稚園interview有機會考煮飯仔做擋戰牌,但艾菲都知道不可以太過份,買個廚房回家是沒可能的了﹗

由於未知道燒腩仔到底喜不喜歡(如果佢唔like艾菲實畀人話),所以艾菲都不敢太進取,本來想淘小b媽介紹那套膠造的煮飯仔,全set有齊爐具和食材都不過廿多元人民幣超抵的,但米高卻在艾菲付款前問怕不怕燒腩仔拿來咬,well...那不如考慮小檬媽買那套木製煮飯仔啦,但Mother Garden又有點lady(不過艾菲自己超鐘意,尤其綠茶tea set那款...),於是研究了一輪以後決定買同樣是日本牌子的Woody Puddy。



艾菲一口氣淘了兩套食材回來,分別是蔬菜和水果,連刀,砧板和一個木盒,雖然價錢較其他木製煮飯仔貴,一套要五十多元人民幣,不過他跟Mother Garden一樣,是用磁石而非魔術貼將食物黏合,一定較魔術貼那種耐用(因為魔術貼用得耐會黐塵,之後就會黐唔埋同好污糟),艾菲覺得這個價錢是可以接受的。



燒腩仔:埋來睇埋來揀啦﹗有好靚生果賣呀﹗



收貨後艾菲立即拆來看,報稱是內地製造出口日本的貨品,實物當然沒可能比日本買到的完美啦,部分食材的顏色出了界或花了,不過艾菲仍然非常滿意,像真度和質素都相當高兼完全沒異味﹗簡單清潔完便給燒腩仔試玩,到底他喜不喜歡呢?結果......他是超愛.......煮飯仔......內那兩把刀﹗﹗﹗每天睡醒以後第一時間便是拿著刀在家裡走來走去,就連出街都想帶著刀跟我們出門(先生,你帶攻擊性武器出街係犯法㗎喎﹗),十足一個精神有問題的殺人狂般勁恐怖﹗至於其他食材他都有玩的,但不是用刀去將食物砌開,而是用手將它們逐一分解再散到一地都是囉﹗>.<



因為知道幼稚園interview有機會考手抓板,於是艾菲在同一間店淘了這個只售18.8人民幣的巧虎手抓板,除了前面是手抓板外,後面更是一個車軌來的,燒腩仔玩了幾次仍未懂玩,但就很喜歡那些車。



據說穿珠仔都是幼稚園interview常見玩具之一,所以艾菲都想淘套回來備用,但價錢較便宜的那些繩多數是普通鞋帶(如果普通鞋帶,艾菲屋企大把啦),花了不少時間才找到這個繩頭有根木而價錢(25.8人民幣)和款式都不俗的款式,但實物比艾菲想像中有點少,怕燒腩仔會放進口有危險,所以玩的時候一定要家長指引(反正燒腩仔都未識玩所以艾菲暫時將佢收起先),不過質素絕對是很OK的(花靚兼無味)﹗



今次淘寶還順手地淘了張可摺式床上電腦桌和兩件分腿睡衣給燒腩仔,電腦桌只售64人民幣但質素比實惠買到差不多$200一張的還要好, 雖然輕巧但絕對穩陣兼不會夾手,可以先讓燒腩仔習慣在桌上玩,遲一些再決定是否買兒童桌椅回來,至於分腿睡衣就63人民幣一件,夠厚夠暖又不會再令燒腩仔從床上站起來時跌倒,不過超大味要洗三次加吹足一星期才可以給燒腩仔用。

同場加映:



艾菲是個喜歡整潔的人,見到燒腩仔將玩具掉到整地都是就會發忟,所以隨著燒腩仔的玩具越來越多幾乎霸佔了大半張playmat後,艾菲決心要買兩個玩具箱回來將全部玩具收好,有想過淘寶但找不到想要的款,所以去Aeon買了兩大個台灣製回收箱回來,單開向前斜那邊蓋已經可以放東西進去,可以疊高來用超方便(不過小朋友有機會將個箱拉落來,所以上面個只可以放D輕身嘅玩具),可以順道教燒腩仔要自己將玩具收好呢(佢so far都好合作,係艾菲監管下每晚都會自己放返玩具入去先瞓,但好多時會自己偷偷地拎晒D玩具出來玩﹗)﹗看見platmat現在能夠騰出四分三空間出來艾菲就開心了﹗

23 則留言:

  1. TAREBABY 都有O個套切生果玩具呀! 我爸媽同佢玩時, 會拎埋D真冒生果一齊玩嫁添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又無呀,怕D真嘅生果會畀燒腩仔掟爛晒呀﹗

      刪除
  2. 可否share買砌生果条link?之前揾过,起碼七十元呢!
    兩個回收箱好正!但我地係日本城已買了一個大箱裝玩具。
    燒腩仔肯收拾玩具,真係乖乖乖!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.sIw3mh&id=23661988868
      我係join佢買兩款個package再平少少,其實佢唔會主動執玩具㗎,不過我會堅持要佢執咗先畀佢再拎其他玩具

      刪除
  3. 得你提醒, 我都去敗張床上電腦枱用住先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好主意喎。。不過記得搵張要穩一陣啲嘅,如果唔係佢地一借力,可易反!

      刪除
    2. 係呀,所以我揀呢張輕身D真係反咗都唔怕整親,同埋佢聲稱可以承重40KG㗎,一個唔覺意畀隻馬騮擒咗上去都無咁易爛而令佢跌返落來受傷

      刪除
  4. 好快燒腩仔就可以同媽咪一齊煮飯喇!!你套巧虎好靚呀。。

    回覆刪除
    回覆
    1. can u share the link to me ? thanks!

      刪除
    2. 巧虎:http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.46NpAe&id=23325280522
      我都好期待佢同我一齊煮飯嘅呢日呀﹗

      刪除
  5. 我仔都好LIKE玩煮飯仔, 我好想買個廚房俾佢, 不過屋企無位放>< can u share the link? 唸唸下X'mas bb blog party大家可以玩切菜比賽hoho

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.sIw3mh&id=23661988868
      廚房相信係好多鐘意煮飯仔嘅媽媽都想買嘅嘢,不過我睇來都好難實現呢個夢想啦﹗
      哈...切菜比賽燒腩仔一定輸,佢肯定係拎住把刀走來走去最後乜都無切到﹗

      刪除
  6. 嘩套砌生果玩果好靚呀!我都剛淘寶套不過係膠,因為貪佢有埋mini爐同杯碟(健康院姑娘話要同肚B玩煮飯仔依啲玩意)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起初都係咁諗,煮飯仔點都要儲齊一套乜都有㗎嘛,為咗套爐同杯碟想買膠那套,不過後尾畀燒腩爸講一講就變咗買木,因為木嘅比較貴,一套煲都成百幾蚊,爐就更加貴,所以我諗住買$12店D輕身煲畀燒腩仔玩,爐就考慮緊DIY

      刪除
  7. 我in咗4次,有3次都有考手抓板,真係好熱門

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次去in都見到有,不過燒腩仔到宜家都仲未識玩

      刪除
    2. 要3间有2間有,但d手抓板偏偏唔係一仔識的英文字母、數字、形狀、交通工具的!

      刪除
    3. 咁係乜嘢圖字多?我上次係砌返隻動物出來(好似係蝴蝶)

      刪除
    4. 一間係人形~好似係職業定家庭关係,另一間唔記得,但塊板係黃色底款,唔係一仔现在玩开的白色底。

      刪除
    5. icic...咁其實都好難咁啱遇到學校用返屋企塊板去考嘅,最緊要平日練得多玩得多就自然會識

      刪除
  8. 燒腩媽~我都想淘張可摺式床上電腦桌,可唔可以share條link呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=0.0.0.0.svyvRT&id=17052982029
      我係呢間買,好似仲有幾隻色揀㗎

      刪除
    2. 唔該晒燒腩媽,我諗住淘張比妹豬畫畫

      刪除