2013年11月25日 星期一

My Kiddy Gym試堂

燒腩仔一歲前我們都沒打算帶他上playgroup,因為覺得他年紀太小學不到甚麼又容易惹到病菌,再加上不少有小朋友的父母級朋友都說沒這個需要,大致意思是艾菲是個FTM可以自己教,要讓他多接觸小朋友的話去公園也可以,所以我們都打算在一歲後才決定要否帶他上playgroup。

不過,在燒腩仔十一個月大時,艾菲見My Kiddy Gym在facebook做promote有免費試堂,雖然明知報playgroup都一定不會報baby gym這種,還是貪得意報名帶燒腩仔去玩﹗



試堂當天我們比上課時間早到,之前一班還未下課呢,由於那裡沒獨立房間隔開,所以在外邊等候的人可以清楚看到上課情況,而燒腩仔看見其他小朋友上堂就勁興奮地手舞足蹈起來。

 

前一班下課後我們很快便可以進課室warm up,艾菲放了燒腩仔上彈床跟其他小朋友玩,因為他這班是6M-11M,所以有不少BB連爬都未懂爬呢﹗

後來miss集合大家圍圈坐下上堂,miss全程用英語跟小朋友溝通,先分樂器給小朋友唱welcome song,然後便開始自我介紹(艾菲感覺絕大部分都係來試堂,只得一兩個係真係上堂),自我介紹時導師會吹泡泡給小朋友用腳踢,但燒腩仔就不太喜歡不停縮腳。



Miss接著便教大家在彈床做一些warm up動作,先帶BB步行過彈床,然後帶他跳過去,最後是抱著他滾過去,完成這套warm up動作後,艾菲覺得大人絕對比小朋友還要辛苦囉﹗亦由於我們是一個接一個的做這些動作,所以做完動作後基本上是沒人理會,只是自行在後面邊hea玩邊等miss。



之後我們還玩了平衡木和單槓,不過其實是所有小朋友都一定會做到的,因為有導師在後邊協助嘛﹗再多學一個新動作後都已經夠鐘下課,miss便教大家唱goodbye song然後下課了。

雖然燒腩仔都算玩得開心,不過這些馬騮放電玩意,的確帶他去公園已經可以,而且上課地點在銅鑼灣對我們這些九龍人來說不太方便,所以我們沒有考慮便離開了。

其實坊間真的有很多各式各樣的playgroup,有些人說由幼稚園開辦的playgroup好,質素有保證又有機會入讀有關學校,又有些人說由NGO開辦的好,由專業導師規劃課程而且非牟利不會太重商業味,真是各有口碑和支持者不知怎樣選擇才好。

後來艾菲反問自己想帶燒腩仔上playgroup的目的到底是甚麼,除了讓燒腩仔多接觸同齡小朋友外,也希望自己有點得著學習更多育兒知識和增進親子關係,於是便報了很出名的幼兒潛能訓練課程,而燒腩仔是再一次幸運地抽到一月開課的班(因為多人報所以要抽籤決定有無得上),希望完成這期的課程後艾菲不會感到失望吧(不過之前睇咗豬脾媽嘅介紹都好放心)﹗

16 則留言:

  1. little k一直讀開幼潛架,唔知有無機會見到你地呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係抽到平日班呀,你呢?

      刪除
    2. 我要返工,所以上星期日班,見唔到>.<

      刪除
    3. O...我見星期六日D班好難抽,所以只敢揀平日啦

      刪除
  2. 每次睇燒腩仔o的相,覺得燒腩仔一日比一日大,又高左o的!

    回覆刪除
  3. 其實返playgroup玩既野..真係好多都可以自己係屋企教, 所以我帶小b試過幾堂後, 最後都係無join到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得有時間多D陪佢玩真係好過上playgroup㗎

      刪除
  4. 本來有join, 但銅鑼灣太遠了,最後無去到!

    回覆刪除
  5. 同意啊燒腩媽, 去呢類pg, 其實自己帶多啲去公園玩一樣..

    回覆刪除
    回覆
    1. 去公園除咗可以做到肌肉訓練,仲可以識到D新朋友學社交,同呼吸到新鮮空氣,大人細路都無咁易病呀﹗

      刪除
  6. 我都想試下幼兒潛能訓練課程, 但cwb 對我黎講太遠, 因為我係新界人><

    回覆刪除
    回覆
    1. 幼潛除咗CWB之外,尖沙咀同觀塘都有㗎,你可以考慮吓

      刪除
  7. 原來playgroup係咁既, 講英文, 做體操... 澳門就唔似香港咁先進啦, 全澳只得一間playgroup, 仲要係新開既, 不過或者等瞕瞕大個d我都會帶佢去試下課

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係baby gym嘅playgroup,燒腩仔宜家上緊嘅係幼潛,係用中文同唱歌玩遊戲㗎

      刪除