2013年11月14日 星期四

媽媽的新玩具

自燒腩仔出世之後,艾菲都很久很久沒買過東西給自己了,每次逛街逛淘寶買的都是給燒腩仔的物品,自己那份省得就省連衫都少買,但不知是怎樣挑起的根,今年四月時忽然很有衝動買部麵包機回來,自己在家做麵包吃,沒防腐劑沒化學物料又可以讓燒腩仔食,於是上網仔細搜尋資料逐款研究,最終瑣定panasonic的台版105T。

格價後跟米高商量,得到的答案當然是「No」啦﹗因為只得台版要買水貨無保養,還要拖一隻大火牛,二千多元的價錢,已經夠他食一年多麵包,對他來說絕對不值(D男人硬係唔明女人整完麵包出來個成功感唔係用錢可以計㗎囉),那麼艾菲唯有死心塌地,給自己半年時間等這部機返行貨(因為艾菲真係心意已決非P仔唔要)。

好不容易,終於在九月尾時知道這部機在香港出行貨,型號是SD-PM105,但一看其功能發現又是閹割版,說是新機卻只得19個功能(仲少過台灣D舊機),最重要是不能選擇只焗半磅(一家三口成磅麵包有時真係食唔晒),即時十五十六不知要不要回歸水貨懷抱,最後在米高力勸下還是決定買行貨(佢都知無可能勸艾菲唔買,所以只係勸艾菲買比較安全嘅行貨)。



在燒腩仔姨媽的協助下用panasonic員工價$1800買(街賣正價係$2380,格價網最平都$2000),不包送貨但送兩盒預拌粉(至衰miss咗$1600包送貨嘅員工優惠,唔係就更加抵),十月頭已經到艾菲的家,艾菲事前還特意跑到citysuper買了這個麵包切割器,短短一個月已經不知開了多少機了﹗只是其中一次酵母已死而失敗,其餘全部都很成功(只係部分比較樣衰但依然好味),總之這部機就是有買遲無買錯﹗自家製麵包真是very good呀﹗



第一機用跟機預拌粉焗了丹麥麵包,超香超鬆軟超好味﹗


 第二機想試自動投乾果功能,於是焗了這個合桃軟包,結果是大成功呢﹗


見麵包機一切運作正常便開始試新包,今次手動放入高溶點芝士,再放parmesan cheese在面,然後一磅double cheese bread就此出爐,拍得住美心那個芝士麵包的呀﹗


見跟機食譜教用果汁做麵包艾菲又試試看,用蕃茄汁和炒香洋葱焗了這個蕃茄洋葱包,放材料時再加少許胡椒和香草,焗的時候已經有很香的pizza味,讚﹗


 用蕃薯蓉和芝麻做的芝麻甜薯軟包,因為聽從跟機食譜指示只放了少許蕃薯蓉,結果麵包只有芝麻味,well...有點失望﹗


 麵包機除了可以焗麵包,還可以搓pizza麵糰,以前因為懶搓皮所以很久才會homemade一次pizza,現在有麵包機就可以叫它搓好放冰箱做存貨了,不過第一次焗就因為芝士焗不溶而焗到材料濃了有點樣衰﹗


菲爸菲媽不知那裡變出來的榮華月餅蓮蓉,忽發奇想拿來焗包,用菠蘿包mode在15分鐘內將餡料包入,但艾菲忘記將蓮蓉解凍再加上技術強差人意,結果製成品是超樣衰...
 

 再一次挑戰甜薯麵包,今次換了蕃薯粒做餡,但依然食不到蕃薯味,再加上朋友說就算用蕃薯糖水焗都只得薑味,唯有暫時放棄。
 

試過pizza mode之後當然要試蛋糕mode,焗了之前米高激讚的莎莉蛋糕,不過因為艾菲將全部材料一次過放進麵包機就開機焗,所以出來口感跟自己焗的差很遠呀﹗


忽然想起山崎那款一層層的咖啡麵包,於是上網研究自製咖啡抹醬,再用菠蘿包mode塗抹醬入內,今次還用了新包法,終於成功做出大理石花紋﹗


 難得家裡有剩米,於是用南瓜蓉做了這個南瓜米麵包,口感果然是特別煙韌,不過麵包不可放太長時間,到第三天已經變壞﹗


一直想試做全麥麵包,於是吩咐米高替艾菲到二德惠買包全麥麵粉回來,然後用跟機食譜高筋粉和麥粉1:1的比例焗了這個杏脯全麥麵包,又健康又好味﹗


上次莎莉蛋糕不太成功,於是想多焗一次來試試看,結果焗了這個超香的香橙磅蛋糕出來,今次參考了《百變麵包機》的食譜,在頭十五分鐘手動逐樣落材料,出來口感真是好很多呢﹗

接下來的目標:
1. Jam
2. 肉鬆
3. 烏冬

艾菲一定會繼續善用這部麵包機,不會被人看扁「玩唔耐」的﹗

22 則留言:

  1. 一部機可以整到咁多野又幾好喎,其實係咪好容易?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一D都唔難㗎,跟食譜放晒材料入去就得㗎啦﹗

      刪除
  2. 燒腩媽好犀利呀,已經整左咁多款出黎!富邦信用卡都送麵包機,我都申請左唸住有部玩具黎玩下,你有冇咩食譜網站share下呀 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都只係用跟機食譜再加加減減材料咋,你可以試吓上網search吓一本叫我愛麵包機,可以成本donwload落來慢慢睇㗎

      刪除
    2. 燒腩媽,我終於有包麵包機宜家試玩緊多,多謝你話我知有依本書可以download呀 ^o^

      刪除
    3. 嘻...唔使客氣,我有時諗唔到整咩包好都係睇呢本書搵靈感㗎﹗

      刪除
  3. 好犀利呀~ 我都有部104. 但我次次都係用一盒盒果D預拌粉jar~

    回覆刪除
    回覆
    1. 預拌粉有乳化劑喎,好似都係D化學嘢來㗎

      刪除
  4. 嘩,整倒咁多款,好勁呀!自家製包包特別好食!其實係咪放晒 D 材料入去就得呢?有紋 D 又點整㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係零難度,放晒料入去佢自己搞,我夠鐘收包就OK,有紋D就要用一個mode,佢搓完粉我就係十五分鐘內加料入去,包返靚再放入機發酵就得㗎啦

      刪除
  5. 嘩...勁呀, 以後燒腩仔日日有媽媽愛心麵包食lu!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個傻豬之前搶住食,但唔知係唔係食得多開始厭,宜家食少少就唔食啦

      刪除
  6. 好鬼有心機~ 我仲未有地方擺, 所以無買呀~~ >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 買咗返來就唔可以畀佢停,一停就無咗個動力同勢,好易畀人開口中話我玩唔耐㗎啦﹗
      我起初都以為要放廳或者買個櫃仔來安置佢,但原來都係一個飯煲咁嘅size,啱啱好可以放係飯煲隔離,你都度吓廚房有無咩位剩出來,然後買部玩吓啦

      刪除
  7. 好勁呀,可以拎出黎賣,我第一個幫襯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...多謝你咁賞面呀,咁我要畀心機整得再靚D先得﹗

      刪除
  8. 好勁呀!! 咁多款! 我都有部P仔呀, 不過我好懶, 通常都係所有材料放晒入去ja...
    想問個切包器好唔好用? 因為我都覺得太SOFT既包好難切...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係我貪玩先會整咁多款姐,個切包器OK呀,不過我其實都摸索咗一排先開始切得好D,最緊要係要佢凍咗無咁軟同輕手切

      刪除
  9. 今年的麵包機好毒呀..我要忍忍....手T^T

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎吔...咁都毒你唔到?真係好正㗎喎﹗又好玩又好味﹗(我係魔鬼嘅化身)

      刪除