2013年12月2日 星期一

飲牛奶

自從被醫生勒令停餵母乳後,燒腩仔一直都是飲雅培1號奶粉,原因並非這奶粉有甚麼特別好,只是想當日在診所入會時有兩罐sample送,價錢不算貴而且不用跟大陸人搶(之前新年搶得最瘋狂時都輕易買到),最重要當然是燒腩仔飲完之後沒問題啦﹗

直至燒腩仔六個月大,艾菲都有想過要不要轉2號奶粉,始終1號奶粉不便宜呀,初時一星期一罐一個月就要花千多元買奶粉,但看過健康院指引說無這個需要,而且1號奶粉的成份必需乎合世衛標準, 感覺較2號奶粉不知有甚麼成份穩陣,再加上他開始減奶食固體,燒奶粉的速度減慢了,跟米高商量過之後便決定繼續飲1號奶粉。

艾菲和米高都有共識,待燒腩仔滿一歲後便轉飲牛奶,因為相信母乳才是BB最好食物的我倆,不太相信2號或3號等大仔奶粉成份,對所謂額外添加的營養到底是否適合小朋友,又是否吸收得到一直存疑,反正要轉奶就不如聽健康院建議直接飲純正全脂牛奶好了。

由於家裡存放了不少1,2,3號奶粉的sample,所以在正式轉飲牛奶前都花了個多月時間進行清倉行動,自燒腩仔一歲後我們便開始給他飲sample奶粉,起初都有逐餐慢慢轉(即第一餐飲舊奶,第二餐先飲新奶,等適應先兩餐都飲新奶),後來見他基本上甚麼奶都肯飲就直接轉,so far飲了五個大牌子的奶粉都完全沒問題,唯獨是飲惠氏2號時出現肚痾情況(一日痾四次水但個人好精神),後來我們停飲了便立即康復(艾菲真係好大懵,好彩燒腩仔婆婆問我哋係唔係轉咗奶粉先醒起,如果唔係我哋都完全搵唔到肚痾原因)。



清掉家裡那堆奶粉sample便是時候讓燒腩仔飲牛奶,我們選了艾菲舊同事推介的保利牛奶(同事個仔全人奶B來,一歲之後想停人奶但佢乜奶粉都唔肯飲,後來轉呢隻奶佢就無問題),一盒有1L,一pack三盒百佳不時做特價$39.9(最近睇廣告惠康賣$38.8添),雖然飲之前要花時間先座熱,一定不及開奶粉方便(尤其係朝早艾菲自己都未瞓醒時),但價錢和純牛奶無添加這個成份已經勝過一切﹗

有人說牛奶有輕瀉作用,亦有人對新鮮牛奶敏感,但幸運地燒腩仔完全沒這個問題,轉飲牛奶一星期,便便維持正常一天一至兩次,皮膚亦沒有出現敏感的跡像,而他飲奶的速度和份量也跟平常一樣,未來日子應該會繼續給他飲牛奶,遲一些還可能會讓他試飲「屋仔奶」呢﹗



難得提及飲奶,都想說一說戒奶樽的問題,自燒腩仔滿一歲後,艾菲便開始嘗試跟燒腩仔戒奶樽,初時給他用飲管杯飲奶,他飲兩安便顧著咬飲管不肯再飲,要將奶倒回奶樽才肯繼續飲,到最近用飲管杯只飲一安便罷飲我們就試用鴨咀杯,試了一天艾菲出盡法寶威逼利誘他用杯完成一整餐以後,第二天他用鴨咀杯飲了兩啖便不肯再飲,還要無所不用其極地用飛吻來哄艾菲還他奶樽﹗

其實...都是同一杯奶...用杯飲跟用奶樽飲的分別真的有那麼大嗎?艾菲上網看過有些媽媽說這是安全感的問題,奶是一定要用奶樽飲否則便以後不飲奶,艾菲都明白他現在只有13個月急也急不來,千萬不要逼出反效果來才是最重要,但始終想知有甚麼辦法可以幫他戒奶樽,有經驗的媽媽可以分享一下嗎?

19 則留言:

  1. 燒腩仔識得用飛吻來贿路媽媽,好得竟又叻仔!
    一仔飲緊雅培3号。
    唔飲奶粉,轉飲牛奶,会一样飽肚、夠營養吗?
    可以試下轉用普通杯戒奶樽,一仔已经开始嘗試中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢哋咁大個,已經唔需要依賴奶來飽肚同吸營養,而且奶粉成份入面D所謂補充營養,到底BB係唔係真係吸收到都無人知,而且佢哋好可能只係D奶精嘅化學嘢而唔係奶,又可能有好多防腐劑,我寧願佢飲返正常奶無咁多額外添加嘅嘢﹗

      燒腩仔用普通杯飲水未係好叻,仲係飲到成身都係,所以暫時唔考慮用杯飲奶住啦﹗

      刪除
  2. 我揀奶粉都係首先唔洗同人爭 XD
    原來因為安全感問題,我都試過用杯畀飲筒肚B啜只係啜幾啖,但用奶樽佢可以唔停chur晒成支8安奶架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使爭真係好緊要,爭唔到就斷糧,不過宜家我哋終於脫離無奶粉唔得嘅時間啦﹗

      我都係睇D媽媽咁講,燒腩仔同肚B一樣,用杯飲兩啖發現奶就唔肯飲,轉奶樽即刻快到無朋友咁清晒

      刪除
  3. 我都知點戒奶樽,我平時會俾吸管水樽既水俾南瓜仔飲,但最多都係飲二安左右......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 都唔知點戒奶樽........

      刪除
    2. 燒腩仔平日畀佢用飲管杯同鴨咀杯飲都可以飲到大半杯,就算飲果汁都無問題,係飲奶就啜幾啖即刻耍手擰頭話唔飲,夾硬塞畀佢會推開添

      刪除
  4. 妹豬都係到依家重飲緊1號奶粉,睇嚟我都係時候開始同佢試吓轉飲牛奶,可以慳番啲洗杯時間
    由於妹豬不嬲都唔多鍾意奶樽,所以我哋無呢啲問題,好早已經轉咗用杯,不過我睇過媽媽會有媽咪教過,可以試吓比啲盒裝果汁佢飲,等佢習慣吓,咁就會慢慢轉到唔用樽

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為妹豬仲飲緊媽媽出產母乳添﹗佢肯飲1號都好乖喎,D人話好多BB大個咗食得多其他嘢就唔肯飲1號㗎﹗

      我都知妹豬一早就用杯飲,所以我都好想燒腩仔可以踏出呢一步,不過佢用飲管飲其他嘢都無問題,只係一飲到係奶就會擰晒頭話唔飲,但轉落奶樽就即刻好快飲完,搞到我都唔知應該點做好

      刪除
  5. 我地就飲屋仔奶, 我都買D 保利看門口先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原先都有諗買屋仔奶,因為相對再新鮮D,但為免麻煩唔記得買奶,所以就揀咗飲保利啦

      刪除
  6. 燒腩仔幾時都咁嬌悄,我都會買屋仔奶比小檬

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢第一日係整小檬哥哥招牌動作Happy Face畀我哋睇,第二日就喪飛吻,搞到我都唔知好嬲定好笑

      我來緊都諗住畀燒腩仔試埋屋仔奶,咁以後就方便好多,畀佢飲咩奶都OK

      刪除
  7. 嘩, 飲牛奶好似昇華左去另一個stage咁, 即時覺得燒腩仔又大個左呀!!!!

    回覆刪除
  8. TareBaby 都飲左屋仔奶幾個月, 不過唔係餐餐都係, 有時都會飲番2號 (婆婆揍就冇比屋仔奶).

    起初TareBaby都肯用飲管飲牛奶, 不過而家就越飲越少, 要轉番奶樽先飲得晒, 原來係安全感既問題, 飲水用學習杯或飲管又冇問題嫁喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔都係用杯飲咩都得,係飲奶就唔肯飲,估唔到tarebaby都係咁

      刪除
  9. 我地呢邊都係一歲後開始飲大人奶,但點解香港好似吾係咁既? 我見好多其他HK媽媽都係餵奶粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,香港媽媽好相信奶粉,可能奶粉廣告賣得勁,又或者我哋呢代都係飲奶粉大掛,連燒腩仔婆婆都問我點解飲大人奶怕唔飽肚,但自從大陸大頭奶粉之後,我覺得奶粉都可以好危險

      刪除