2013年12月25日 星期三

Merry X'mas




Merry X'mas!

轉眼又到2013年的尾聲,聖誕節是艾菲最喜歡的節日,不過這幾年都沒精力出街逼了,一家三口留在家裡齊齊整整開開心心地過已經心滿意足。



平安夜當晚,米高老早便說要在家encore他生日時吃過的sukiyaki,更一手包辦買料和洗切的功夫,艾菲只需預備好湯底即可,Good﹗而左下角那隻從大埔墟街市梁九記以$65買回來的北海道毛蟹就更抵讚,蟹身小小但有勁多蟹膏和蟹肉超好味呢﹗(梁九記呢期好似好紅得到唔少blogger激讚,不過艾菲作為半個大埔人其實一早知呢間鋪D嘢又平又正,艾菲返娘家又有時間嘅話都會去入貨同尋寶㗎﹗)



為了令艾菲和米高能夠安心食sukiyaki,艾菲特意開了波波池給燒腩仔進去玩,雖然他睡醒一覺見到時都有「波﹗波﹗」的興奮地叫著想衝進去,不過見我們開餐還是跑了過來拉著我們褲腳狂叫「mum mum...um呀...um呀...um呀...」,最終我們都敵不過他的尖叫放了他上highchair跟我們一起吃(其實牛肉,菜同烏冬都食得嘅)。



後來見他越食越多,我們怕他食滯便想stop他(佢真係完全唔停口食完一啖又嘈要第二啖,而且我哋開餐前佢先啱啱食完碗半飯仔),只是燒腩仔始終堅持扭食,幸好艾菲突然醒起剛在Piago買了隻聖誕歌DVD,立即開給燒腩仔看來轉移視線,然後我倆便終於有啖「安樂茶飯」下肚了﹗

22 則留言:

  1. 燒腩仔個聖誕 look 好 cute 呀!
    聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...其實件衫已經唔啱著夾硬著咋﹗
      Merry X'mas!

      刪除
  2. 原來燒腩仔係胃食仔!唔怪得咁大隻呢。
    祝你們一家聖誕快樂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢超為食㗎,不過最近又瘦咗D,唔知D肉去咗邊
      你同暲暲一家都聖誕快樂呀﹗

      刪除
  3. Merry x'mas to燒腩仔and family !!
    我哋都係打邊爐呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Merry X'mas to 小檬,檬媽﹠檬爸﹗
      我發現好多朋友平安夜都係打邊爐呀﹗食完暖笠笠真係好正﹗

      刪除
  4. Ivy 隻dvd拎來開party好嗎?keke

    回覆刪除
    回覆
    1. OK呀,不過佢全部都係MTV來,唔可以當CD播㗎喎﹗

      刪除
  5. 鐘意食野未好好囉,南瓜仔有燒腩仔一半就好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各優點缺點啦,如果可以搓返勻就最好

      刪除
  6. 祝燒腩一家聖誕&日日快樂呀~~~
    燒腩仔見到聖誕樹真係好開心呢,尋晚同肚B出街見到聖誕樹,佢係驚驚囉(慳番唔洗買 XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚B﹠family都聖誕快樂呀﹗
      燒腩仔鐘意聖誕樹鐘意到出街見到一棵就尖叫一次,所以最近同佢出街都好忙,或者肚B到出年就會超鐘意聖誕樹扭你買啦﹗

      刪除
  7. $65毛蟹真係好抵呀!! 不過每次去梁九記都好多人好迫, 好恐怖

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都係梁九記fans? 我通常平日下午先去,不過好多好嘢例如黑松露pizza或者鴨舌呢D都會一朝早畀人掃晒

      刪除
  8. 聖誕快樂~ 燒腩仔個聖誕LOOK好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊衫來㗎啦,上年大得滯今年已經吊晒腳,但見呢幾日唔算太凍就畀佢著來玩吓

      刪除
  9. 遲來的MERRY CHRISTMAS啊..燒腩FAMILY~~~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...大爺family都merry xmas & happy new year呀﹗

      刪除