2013年12月18日 星期三

Hi! My name is Monchhichi!



唔知大家仲記唔記得艾菲提過燒腩仔有個伍餐肉哥哥(即Monchhichi)呢?由於燒腩仔爸爸米高實在太似Monchhichi(艾菲D朋友個個都話佢似),所以艾菲想當日就愛屋及烏鐘意埋Monchhichi,之前睇雜誌見東港城有Monchhichi聖誕佈置已經好想帶燒腩仔去探「哥哥」,但要等埋前排忙到一頭煙嘅米高,一拖再拖就等到啱啱個星期日先成行。



講明係去探「哥哥」又點可以乜都唔帶呢?艾菲專登帶埋伍餐肉哥哥頂Monchhichi帽出發﹗:P

艾菲:燒腩Monchhichi,are you ready?
燒腩仔:大家好...我係真人版Monchhichi呀﹗



燒腩仔:我哋呢個O咀係唔係好似樣呢?


 
燒腩仔:等我暱埋係堆Monchhichi到等你哋搵我唔到先﹗


 
燒腩仔:唔...我覺得自己好似做咗電燈膽咁囉...


 
燒腩仔:大個做畫家?咪講笑啦﹗

現場其實仲有好多隻Monchhichi,全部造形都好可愛㗎,不過燒腩仔呢隻真人版Monchhichi實在走得太快,兼影到後期有D扭眼瞓同肚餓,艾菲唯有放棄無逼佢影落去,大家今次就睇住咁多先啦﹗

19 則留言:

  1. 東港城都唔算太多人...影得幾舒服, 小B當日睇到唔願走添啵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我反而係自己睇到唔捨得走呀﹗
      比起海港城,東港城真係舒服好多,都有唔少人係到影相,但唔會好似海港城咁逼到行又行唔到影又影唔到

      刪除
  2. 燒腩仔戴住頂帽好可愛呀, 佢又肯戴o既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...有無留意到佢手上拎住舊黑色物體?呢個就係令佢肯乖乖戴住頂帽影相嘅秘密啦﹗

      我哋係屋企同佢試咗好多次,只要畀D佢有興趣嘅嘢拎起手玩或者畀嘢佢食,佢就即刻唔記得自已戴咗帽好合作,咁啱佢又好like我個相機蓋,我就畀佢拎住來玩咗一陣啦﹗

      刪除
  3. 頂帽好得意呀~~ EE見到想搣下你

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭咀 : 小檬之前都唔肯戴架,不停好浮誇咁讚佢靚仔就肯喇。。試吓得唔得

      刪除
    2. 燒腩仔到宜家都唔鐘意戴帽㗎,一戴落去九杪九就扯甩佢,但之前去影相時攝影師教我哋畀嘢佢食來分散注意,之後發現畀D佢有興趣嘅嘢佢拎來玩都work,於是我就畀咗個相機蓋佢拎住來影相啦﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻...我儲心積累咁要佢戴呢頂帽影相好耐㗎啦﹗

      刪除
  5. 咁Q我星期日都去左影!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我六點幾七點先去,影完就即閃,你哋幾點呀?

      刪除
    2. 我兩點幾去影!龍BB無得同燒腩仔相遇!!

      刪除
    3. 唔緊要啦,來緊都好快會見,到時又可以一齊玩啦﹗

      刪除
  6. 燒腩仔戴埋Monchhichi帽勁得意呀!
    識行嘅小朋友,真係好難影到佢自己一個企定定響公仔前 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以自己一個一定同唔到佢影靚相,至少要同老公一齊,一個負責陪跑捉仔一個set定機狂影先得

      刪除
  7. 嘩~~~戴咗頂Monchhichi帽真係勁可愛,一定迷死唔少女仔!!
    燒腩仔真係好乖,肯戴帽,我一同妹豬戴,佢已經自己扯番落嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係用個相機蓋利誘佢先肯戴住頂帽影㗎﹗

      之前影相時攝影師教用食物分散佢注意力,等佢顧住食唔記得咗自己戴緊帽,最近發現畀D佢有興趣搞嘅玩具都work,最緊要一戴完帽就塞啲玩具係佢兩隻手,咁就唔得閒兼無手扯返落來啦﹗

      刪除
  8. 好可愛呀!我都諗緊佢拎住乜,原來係相機蓋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...佢真係拎到實一實,影完相都唔肯放手畀返我

      刪除