2013年12月16日 星期一

Happy Birthday@海洋公園

啱啱過咗嘅星期六係艾菲生日,無咩特別地方想去又帶住燒腩仔,艾菲就決定用生日免費入場優惠帶燒腩仔去海洋公園﹗其實之前米高生日已經想去,但佢生日咁啱又係星期六,再加上米高不停反問艾菲係唔係好想去同大陸人逼所以去唔成,不過事後艾菲睇月暦見出年大家生日都係星期日,咁即係米高更加唔會畀我哋去啦,於是艾菲今次一定要爭取最後機會go go go!



對上一次來海洋公園係2009年艾菲生日,當時嘅大門口裝修緊沙塵滾滾,今次來已經整好咗,門口仲多咗個好騎呢嘅噴水池,不過燒腩仔就睇得好開心,不停想撲去搞D水。




我哋十一點左右到,有人睇錯海洋劇場時間,所以一入去就拉我哋排咗半個鐘隊坐纜車上山開飯,不過錯有錯著我哋早咗到餐廳,遲半個鐘都已經排晒長龍等位,真係多人到好誇張﹗




食飽飯就四圍行吓,睇吓中華鱘,睇吓水母,睇吓人哋掟公仔...燒腩仔睇得好興奮,不停指住魚缸同沿路D聖誕樹係到叫,然後我哋行去海洋劇場先發現下一場表演係3:30pm(原先以為係2:15pm),見仲有兩個鐘剩就落返山玩,點知就咁出事miss咗無得睇...



上山時見燒腩仔好like坐纜車,所以米高就建議坐返纜車落山,可能食飯時間無乜人,完全唔使排隊超smooth,Good﹗



hehe...見燒腩仔最近終於學識錫咀咀,有個媽媽就儲心積累學大爺媽,要佢送個半空中的Birthday kiss畀艾菲﹗冧爆﹗



落返山之後路過香港老大街,剩機叫燒腩仔去賣吓生果,又扮吓交通警,不過行咗陣就開始落雨,唯有撤退去室內地方。



我哋去晒兩個熊貓館,不過老那兩隻暱係房入面唔肯出來見人,嬾呢兩隻就趴係到喪瞓,一隻瞓住痾便便,另一隻就瞓到睡姿勁搞笑,連燒腩仔見到都忍唔住笑。



之後去咗威威天地(即以前嘅兒童王國),見時間啱就去咗睇海獅表演,起初燒腩仔有D呆滯無乜興趣咁,但艾菲以為佢唔鐘意想走時,佢見海獅返入後台又會同我哋講無嘢睇喎,睇完表演就爭取時間出去玩,不過同佢玩旋轉木馬同摩天輪都喊,唯獨係扭軚盤就鐘意到唔肯走。

見差唔多時間夠鐘睇海洋劇場就趕返上山,而為咗慳時間所以選擇咗坐海洋列車,多人但第二班車已經上到,一落車大家目標都好一致咁向住海洋劇場進發,但我哋冒住雨抱住燒腩仔行咗一大段路,終於趕到海洋劇場門口時,職員居然話full咗唔畀入場﹗﹗﹗而當時只係3:00pm,距離開場時間仲有半個鐘﹗真係去咁多次都未試過囉﹗﹗﹗

呢一吓...艾菲真係有D火﹗勁唔滿意海洋公園嘅安排﹗海洋劇場幾乎係入海洋公園指定動作(艾菲入場前仲不停幻想燒腩仔見到海豚表演會有幾開心﹗),就等於迪士尼嘅parade一樣係必睇,從來只有遲咗入場無位坐要企後面睇唔清楚都未試過唔畀入﹗如果full咗係唔畀入場嘅,點解唔學迪士尼咁要用fast pass拎飛入場?又或者早少少宣布等D遊客唔使專登趕上山呢?艾菲沿路見到好多人推住BB車或者輪椅咁趕過去,呢段斜路絕對唔係易行㗎﹗



無得睇海洋劇場表演,燒腩仔又咁啱無電瞓著咗,我哋唯有抱住燒腩仔係D凳到呆坐咗陣,等佢快叉完畢(只係瞓咗半個鐘﹗)就去冰極世界睇企鵝,好彩燒腩仔都好like企鵝,先成功將艾菲D怒火淋熄﹗

睇完企鵝出來,係小食亭同燒腩仔食完下午茶我哋就坐返海洋列車落山走人,由於我哋無帶BB車所以一定要排隊,點知就勁好彩咁遇到班好強嘅強國人﹗強到職員一放我哋去月台等車,明明放得你行就一定上到下班車,佢哋都要鬆晒踭咁亂推亂撞,就算大家都企定晒等車佢哋都仲要繼續推,艾菲同米高都畀佢哋批咗幾吓踭,然後有一吓佢哋差D撞到燒腩仔,米高終於忍唔住出聲鬧個女人,佢哋先識停落來唔再推﹗之後上車同落車都無人敢同佢哋爭讓開畀佢哋行先,佢哋依然成班人推上車同推落車﹗所以帶小朋友同行或者大肚媽媽去海洋公園,真係一定要帶BB車同行或者唔好坐海洋列車﹗



離開海洋公園,米高帶咗艾菲去尖東Hotel Icon食buffet,米高上年已經話想試呢間buffet,但佢唔接walk-in客,仲要至少兩個月前book同落訂先有位,難得今年終於book到有得食啦...啦...啦...冷盤同熱盤同樣出色又多選擇(唯一無生蠔),食物亦fill得好快,最like佢個北海道帶子刺身同埋三文魚籽,而燉湯同蟹粥都好足料,不過甜品就一般,因為絕大部分都係艾菲唔like嘅朱古力同榴槤。



Book位時講明兩個大人一個小朋友,所以酒店一早準備咗BB凳同餐具畀燒腩仔,仲有畫紙同顏色筆添﹗平日同燒腩仔出街食飯艾菲都係煮定飯仔帶去食,煮唔到就畀佢食和光堂BB飯盒,但今次就膽粗粗咁畀佢試吓全餐食餐廳食物,我哋拎咗碗湯麵(有蝦,魚片同烚蛋做餸),白飯,菜,雞,麵包同西瓜畀佢食,真係唔好睇少佢嘅食量,佢係可以跟我哋由頭食到落尾,顏色筆都係畫兩畫就唔要來問我哋拎嘢食,所以帶埋佢去食buffet真係好抵㗎﹗

雖然今年生日無禮物收(明顯投訴緊﹗),不過難得米高有安排節目同買定生日蛋糕慶祝,第二朝又畀艾菲瞓到十二點先起身,而燒腩仔除咗扭眼瞓之外全程都算合作,可以同呢兩父子平平靜靜咁一齊過,艾菲已經好心滿意足啦﹗話都無咁快又大一歲,真係要好好珍惜眼前擁有嘅嘢,特別係同燒腩仔相處嘅時間呢﹗

27 則留言:

  1. 艾菲生日快樂!半空中嘅kiss kiss真係好冧呀^^
    個老大街幾得意喎,係咪都唔算太多人呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx! 個香港老大街唔係好大,但有好多場景畀人影相同玩,都OK㗎﹗
      其實無我想像中咁多人,感覺無迪士尼咁逼添,可能係我哋無乜排隊玩遊戲啦,如果係自己hea玩的我覺得都可以接受,不過一逼車上落山就feel到好多人,同埋個海洋劇場可以開場前半個鐘已經full咗唔畀入,當日都應該係真係好多人

      刪除
    2. 咁同小朋友去都係睇下多,最多都係去兒童王國果度玩啫。如果星期六都可以接受,咁我真係想試下帶肚B大鄉里出下省,多謝燒腩媽嘅鍟享^^

      刪除
    3. 如果帶肚B去,記得帶埋BB車,坐纜車同海洋列車都唔使排隊,慳好多時間又唔怕畀大陸人逼親

      刪除
    4. 係喎!難得可以享用特別通道,真係要試下(不過人多我地通常都會抱,所以真係要帶定車仔先得)

      刪除
    5. 我哋當初就係諗住海洋公園多人同多樓梯上落所以無帶車,結果發現唔帶車好蝕浪費好多時間呀,所以你真係唔好學我﹗

      刪除
  2. 生日快樂呀~~~
    好好珍惜眼前擁有嘅嘢 <- 同意X100呀~
    BTW, 帶BB車去搭海洋列車真係爽好多架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 排隊同D大陸人逼嘅一刻,真係覺得無帶BB車去好豬

      刪除
  3. Happy Birthday ar!
    聽你咁講帶BB車好似穩陣D……
    去兩大樂園真係好怕D強國人,不過如果見到佢地撞到龍BB我都一定會鬧爆佢地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋原先諗住海洋公園多樓梯同上落斜,燒腩仔又識行所以無帶車以為會方便D,但去到先知有BB車坐纜車同海洋列車都唔使排隊,所以再去真係要帶B車,至少避開同D強國人一齊排隊﹗
      我哋已經全程忍讓當睇D強國人唔到,係洗手間換片時都見到有人鬧D強國人唔排隊,不過佢哋亂咁撞差D整到燒腩仔呢吓真係唔鬧唔得﹗

      刪除
  4. happy birthday 呀 !!! 啲強國人真係好強呀,帶住小朋友真係要小心小心

    回覆刪除
    回覆
    1. THX!D強國人真係好得人驚,見親佢哋我哋都調頭走,同要攬實自已小朋友以確保安全先得﹗

      刪除
  5. 祝生日快樂!天天快樂!
    燒腩仔咁细個都咁食得,勁呀!下以可以再去食!
    謝谢你同南瓜仔媽的報料,下星期去都知去重点遊呀!
    咁講法,即帶BB車有好處啦,有得優先排隊,只希望到時唔好落雨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶BB車坐纜車同海洋列車都唔使排隊,會慳到唔少時間,不過其他遊戲都係要照排

      刪除
    2. 知道了,謝谢你的通報呀!

      刪除
  6. 艾菲生日快樂~

    好鍾意燒腩仔最後一張個食野樣子~ 上次我同爸媽家姐同TAREBABY 去食TEA BUFFET, 係由頭"滕"到落尾, 大家輪住黎滕黎滕去, 因為TAREBABY一坐O係度就搞亂檔, 大家要輪住出去同佢行下睇下野.

    所以燒腩仔好好呀, 最少MAMA + DADDY有得食啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...燒腩仔真係好鐘意食嘢㗎,扭親計畀粒餅or包佢就收聲,不過佢扭食嘢時都搞到我哋顧得餵佢來自己食唔切嘢㗎,所以各有各好同唔好啦﹗

      刪除
  7. 燒腩仔個happy face做得好好呀! 小寶做極都係指耳仔 =.="
    補祝你生日快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...下次見面叫小寶示範呢個新派happy face來睇先得﹗

      刪除
  8. Happy birthday !!
    我都覺得去海洋公園一定要睇海洋劇場,唔緊要啦,下次再去睇過

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得睇真係好失望,唯有等下次再去啦

      刪除
  9. happy birthday, wish you all the best :)
    海洋公園幾岩一家大細去, 等你老公生日再去過, haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次再去一定要準備好D行程,同埋盡量揀平日去先得

      刪除
  10. happy birthday

    我都無睇海豚,所以都有點失落!!

    回覆刪除