2013年10月3日 星期四

反轉圖書館

上星期五有些事要獨自帶燒腩仔過海走一轉,完成任務後又未到米高的放工時間,艾菲這個路盲要找地方hea又怕四處走會認不得路回家(基本上艾菲連係屋企附近都有機會盪失路),於是便決定帶燒腩仔坐電車去中央圖書館見識一下(至少艾菲實講到畀米高知我哋去咗邊)。



到達圖書館已是燒腩仔飲下午茶奶之時,艾菲立即上二樓問職員借育嬰室用,又想不到育嬰室環境都OK喎,有換片墊又有餵奶梳化和cushion(出街餵人奶最需要呢樣嘢),因為艾菲沿途揹著燒腩仔又拿著大包小包的實在累到手軟,再加上明知育嬰室每次只讓一個家庭使用不會有其他人騷擾,所以便很懶地開奶給燒腩仔自己躺在梳化上飲就算。



飲完奶本來應該要逼燒腩仔午睡一會兒的,但艾菲就心軟打算看看外邊的玩具圖書館有沒有後補位給他玩,結果是最近五點那節的後補位都排到31,即肯定沒有他玩的份兒啦,但職員說當晚七點有正選位問艾菲要不要,問過米高說他趕得及過來陪燒腩仔玩便跟他報名,但足足兩小時的時間,燒腩仔又不肯睡該怎辦呢?

基本上燒腩仔一到達兒童圖書館已經爆high,不停指著天花上的吊飾興奮地叫(呢排學識手指指),放他落地見到勁多圖書更是雙眼發光逐本伸手去摸,想帶他坐梳化講故事但他見到其他小朋友留低的圖書便即時失控狂掃,見到坐在傍邊的大哥哥大姐姐又大大聲尖叫意圖要人家跟他玩。

眼見燒腩仔越來越失控,為免艾菲被職員趕走,唯有立即將燒腩仔塞回揹帶,再用盡方法打暈他,終於在艾菲走上一層到成人圖書館,沒有熟悉的小朋友臉孔出現時,燒腩仔終於即時入睡,而艾菲就爭取時間看書,更被艾菲找到本DIY玩具和斷乳食譜的書呢(遲D有機會再分享)﹗



好不容易終於等到米高放工過來幫手,我們夠七點便立即帶燒腩仔去玩具圖書館玩,之前聽南瓜仔媽媽介紹過之後已經想帶燒腩仔去玩,館內有些遊戲設施給小朋友玩,亦有三歲以下鋪滿軟墊的專區,小朋友又可以跟職員借玩具玩,雖然地方不算大但放電的話還是可以的,碰巧今次遇到個13個月大的BB女一起玩,這個霸王燒腩仔居然一反常態專搶人家的玩具,O...他以前絕對不會這樣的(之前畀人推同搶嘢玩都仲騎騎笑),看來艾菲要回家努力教育一下他才行了﹗

17 則留言:

  1. 個育嬰間真係幾正喎,難怪燒腩仔咁梳乎XD
    嘩原來玩具圖書館要拎籌仲要等咁耐,我聽人講過都好想去呢!不過要拎籌,真係要好好計劃下啲時間喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有個電話可以七日前預約架,45分鐘一節,你book定去就會容易就d時間

      刪除
  2. 好似幾好玩喎. 燒腩仔歎奶果張好似好大個仔, 個人好長咁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢歎到成個大爺咁,我覺得佢呢排好似拉高咗瘦咗呀,肚腩同肥脾縮咗水...

      刪除
  3. 燒腩仔飲奶真係好歎咁嘅樣...XD
    玩具圖書館好似好正咁喎,响中央圖書館入面架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係二樓兒童圖書館其中一角,唔算好大都叫做有d嘢玩

      刪除
  4. 燒腩仔見到D小朋友真係好high wow!
    我自己都未去過呢...個玩具圖書館幾吸引啊,請問一定要親身去拎籌,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢宜家一見到其他小朋友就會好開心咁想叫人
      玩具圖書館可以七日前打電話去book架,因為我臨時臨急去所以先無book要即場報名

      刪除
    2. 可以电話book正,但唔知幾時先去到呢?

      刪除
  5. 中央圖書館㗎設備幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好啱小朋友去玩,如果大個d識得控制唔尖叫會更適合

      刪除
  6. 佢真係好high喎。。想像到你真係一個人好難攪掂佢(汗)
    我都幾想去,但又好似好多人喎。。
    (而家香港到到都咁多人,點算?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當日真係不停whatsapp叫我老公快D過來幫拖呀,佢宜家一開心就失控,真係有D難搞
      我見黃昏時間會少人D,六七點左右己經無乜人,可以考慮呢個鐘數去玩呀

      刪除
  7. 真係幾好喎, 等我得閒又帶 JUJU 去玩下先...XD
    多謝分享

    回覆刪除
  8. 最衰要過海, 如果唔係得閒去玩下都唔錯~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...我都係咁啱過開海又無嘢做先會去玩,平日真係難D的起心肝專登去

      刪除