2013年10月23日 星期三

山寨版cake smash

見波媽跟波哥玩cake smash好像很開心般,艾菲都心思思想跟燒腩仔玩,起初艾菲只打算用上次影相剩下來的微波爐叮蛋糕(一包有兩個),在上面加大堆cream便當是cake smash,亦順利用這個超hea方案令米高答應讓艾菲跟燒腩仔玩cake smash,但後來艾菲又pat pat痕起來,微波爐叮蛋糕實在太沒氣勢了﹗反正都是要玩何不盡情一點呢?於是把心一橫決定來個山寨版cake smash﹗

為了令米高不反對艾菲這個idea, 所以所有事前準備都是艾菲一手包辦,米高只需在艾菲做事前準備時幫手照顧燒腩仔,cake smash期間幫忙哄燒腩仔望鏡頭,以及完事後替燒腩仔洗澡讓艾菲有足夠時間收拾殘局即可。



由於時間實在太緊逼,艾菲只可以用之前淘回來預備跟燒腩仔開mini生日會用的物資來布置,最簡單當然是用colourful的氣球啦,除了用來圍邊還額外做了個cupcake小型氣球柱,不難做但就要花點時間囉﹗生日帽和鋪地的枱布都是一set的王子系列(揀王子系列只係因為燒腩仔幾個月大時,佢姨媽已經買咗王子系列嘅生日旗,所以艾菲唯有配返一set啦﹗),至於煲呔則是米高想當年結婚的剩餘物資。



至於蛋糕都是艾菲親自操刀自家製,一來時間太趕一定訂不切,二來花百多元買蛋糕只是用來玩的話米高定說艾菲浪費,所以艾菲唯有花一晚時間,用僅有的做餅技術做了這個爆多cream的海棉蛋糕,嘻...獻醜了﹗



一切準備就緒便叫主角燒腩仔出場了﹗本來有想過給他穿birthday tee,但為了方便清潔艾菲最終決定要他脫光光,逼他性感演出這場cake smash﹗大家見到他肯乖乖戴上生日帽,又合作地望著我們笑,全因我們給了兩塊餅讓他拿在手﹗超感激Alvin教我們的方法,真是萬試萬靈呀﹗



燒腩仔:波波同蛋糕兩樣揀,我鐘意波波多D喎...



燒腩仔:咩話?一歲生日要玩cake smash?係咁易掂吓得唔得呀?(睇吓佢個樣幾嫌棄﹗)



出盡法寶叫他去玩,好不容易才哄到他伸手去摸蛋糕,平日一直是「爛撻撻」的大叔mode,居然在這個時候潔癖上身﹗



燒腩仔:試埋味啦,得未呀?



燒腩仔:嘻...真係要去盡D?



燒腩仔:咁呀...用埋腳啦﹗



燒腩仔:呵呵呵...我反轉個盤之後咪唔使再玩落去囉﹗



經過十分鐘的warm up,終於有點像樣了﹗



完全入戲mode,但他硬是不肯將蛋糕放進口(平日乜都塞入口㗎喎),所以上半身仍然很乾淨,只是不停將cream抹在腳上。



玩到蛋糕面的cream全部掉下來,艾菲都已經好滿意了,收貨啦﹗

雖然玩cake smash,事前準備和事後收拾殘局都很甘,但看回這些照片艾菲就覺值得,畢竟一生人只得一個一歲生日,只要是艾菲能力範圍內做得到的,艾菲都想盡量為燒腩仔留下美好的回憶呀﹗

29 則留言:

  1. 好勁呀!要我做咁多功夫同埋clean up真係咪搞我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...我都只係肯為佢犧牲一次咁多

      刪除
    2. 好勁呀!要我做咁多功夫同埋clean up真係咪搞我!x 2 :D

      刪除
  2. 最尾張相超勁SEXY!!!

    我突然發現燒腩仔D頭髮又黑又密喎~

    辛苦MAMA + DADDY啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個性感演出係唔係好正呢?哈哈...
      佢似爸爸多頭髮呀﹗但就成日要同佢剪頭髮囉﹗

      刪除
  3. 勁..要我做咁多事前事後功夫, 真係聽到都怕怕!!
    不過又好似幾好玩咁啵, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH!真係幾好玩㗎﹗只係無諗過佢初初會有嫌棄嘅反應﹗

      刪除
  4. 依d時刻真係好值得留念,燒腩仔玩得好happy 呀!
    不過事前功夫我都可以做下, 但念起事後要清潔個下真係驚驚......

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我用咗大大塊枱布鋪地下,所以未算真係好甘,嘻嘻...

      刪除
  5. 咁多事前事後功夫, 好勁呀你! 不過唔好搞我 hahahahha

    回覆刪除
  6. EE 睇到D CREAM係腳仔度, 好想食呀~

    回覆刪除
  7. 燒腩仔越玩越投入...成面都係cream個樣好好笑! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩佢最終都玩到上塊面,唔係就浪費我一番心機啦

      刪除
  8. haha, 剝光豬加個小bow tie, 呢個combination好正呀!!! hahah

    回覆刪除
  9. 你真係好有心機..我諗起有排抹都係唔好制>,<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用咗枱布鋪地下,所以收拾殘局時一拎晒就搞掂﹗

      刪除
  10. 媽媽好有心思呢!燒腩仔好sexy呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...襯宜家仲有得性感就去盡D,遲D大個仔就要轉路線啦

      刪除
  11. 好勁呀~雖然事先事後準備工夫多, 但好值得

    回覆刪除
  12. 哈哈哈。。。見到都開心呀!! 燒腩仔會唔會下次見都蛋糕又破壞架。。哈哈

    回覆刪除
  13. 燒腩仔好sexy呀!我以為佢會成個頭鐘埋蛋糕度食添 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 影之前我勁期待佢會喪食個蛋糕,真係完全估唔到佢會忽然潔癖起來

      刪除