2013年10月14日 星期一

MaMa Mia X型揹帶試用之點樣用

作為一個FTM,揹帶係艾菲帶燒腩仔出街嘅必需品,特別係艾菲除咗落樓下商場係真正嘅無障礙之外,幾乎去邊都一定要經過一條要行樓梯先過到嘅天橋,所以艾菲根本無可能一個人推BB車帶燒腩仔去街(有時都覺得係香港做傷殘人士好慘﹗),揹帶係艾菲嘅唯一選擇。

艾菲對揹帶嘅要求好簡單,最緊要就係輕身,燒腩仔出世前艾菲已經買咗條Eightex 5 ways揹帶,都算係咁多款初生揹帶之中較輕身之選,不過隨住燒腩仔嘅磅數一日一日咁增長,艾菲每次揹完燒腩仔返屋企個膊頭都超酸軟,後來上網見有媽媽推介X型揹帶,艾菲就貪得意淘咗條返來,結果係一用即愛上,因為真係超輕超舒服,但有個缺點就係free size比較鬆,揹住燒腩仔又好難較到個扣,燒腩仔成日揹揹吓跌咗落去好似就跌出來咁,到今次試MaMa Mia條X型揹帶先知原來X型揹帶都可以揹燒腩仔揹得咁貼咁安全。

講多無謂,都係畀大家睇吓實物先啦﹗今次先講吓條揹帶點用,下次再畀大家睇吓燒腩仔嘅試用實況。



揹帶嘅外型名乎其實係一個大X來,雖然只係簡簡單單一塊布,但就可以向前揹又可以向後揹,負重仲可以去到15kg,因為有分S/M碼同L/XL碼,所以揹帶唔需要再用扣調較,媽媽只需要按自己身型揀返啱size去用就OK,而艾菲呢種矮小型用S/M碼已經OK。



最鐘意就係佢跟埋一個袋仔,唔用時將條揹帶摺起放落個袋仔到就OK,放落超多嘢嘅媽媽袋都好容易就搵到唔會亂,而且全set揹帶都洗得,洗完無甩色兼布料都依然挺身,感覺較艾菲條淘寶貨可靠呢﹗



全條揹帶只得一個開口,好隱閉咁係揹帶嘅正前方,用嘅時候只需要好似著衫咁將條揹帶穿落個身到,拉好D布之後再打開呢條拉鏈同魔術貼,然後放BB入去,確認BB對腳同pat pat都放好,再貼返魔術貼同拉好接鏈就搞掂,完全唔會有扣錯扣同較鬆緊嘅煩惱,實在係超級方便呀﹗

~~~~~~~~~~

Mamamia以實惠價錢提供一系列高質素母嬰用品,現於全線荷花親子店、新都城百貨公司、爸媽部落等各大商店火熱發售。 
http://www.facebook.com/mmm.hkg
查詢電話&電郵: 3520 2026 / sales@parakeet.com.hk
更多分享: www.Yes-Parents.com / http://www.facebook.com/YesParents

6 則留言:

  1. x揹帶真係好輕身. 但我成日覺得好難著 (成日搞唔清前後左右), 著左又好難放佢入黎...所以到而家都係繼續用ergobaby.

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠媽~我都想買條ergobaby,好唔好用呀? 夏天會唔會好熱?

      刪除
    2. ergo好好用呀! 好處係一個人都用到, 我個人覺得相比起x型, 膊頭同腰既受力更平均啲. 不過夏天真係熱到爆炸...我見佢有啲款聲稱布料通爽啲, 可能果啲會無咁熱卦...
      缺點係大舊, 因為膊位個pad都幾厚架佢.
      但妹豬已經識行喇喎, 而家先買會唔會遲左啲?

      刪除
    3. 我都有朋友用ergo,但我就覺得佢好大舊呀,一個人帶BB出街已經多嘢,再加埋條大揹帶好似唔多方便所以就無考慮啦

      係囉...妹豬都咁大個仲買揹帶?莫非...嘻嘻...

      刪除
  2. 啲人成日都話呢款X型揹帶好用,但我同田鼠媽一樣,成日都覺得好難著,你覺得好唔好用呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我用慣咗X型揹帶,其實都係好似著衫咁著就OK,只要有張chair或者平面地方畀燒腩仔坐低,我就算得自己一個都放到佢入條揹帶到㗎啦,而且真係用一日都唔會好攰,我覺得幾舒服同好用呀﹗

      刪除