2013年10月7日 星期一

一歲啦﹗



號外呀﹗號外呀﹗我燒腩仔今日一歲大啦﹗媽媽話要貼張bithday poster出來公告天下呀(實情係之前開生日會design咗唔好浪費)﹗為咗隆重其事,媽媽已經一早同我影咗輯一歲相,玩咗cake smash,開咗mini生日會,生日蛋糕都已經食咗幾個,佢話今日會再帶我去街玩呀﹗YEAH!



等我講返今個月嘅進度先,繼續一日五餐三奶兩固體,今個月胃口好返少少,無再搞好耐都未食完一碗粥,但飲奶就依然餐餐有餘,不過自從媽媽上個月開始每餐都畀枝BB匙我拎住,我終於有D意識枝BB匙羹係用來「畢」嘢食,我有時會用隻匙羹敲個餐盤來叫媽媽畀我試吓自己「畢」,雖然仲未成功自己「畢」到嘢食,但我一定會繼續努力練習㗎﹗

係生日之前,我第四隻牙終於都爆出來啦,不過因為今個月多咗出街玩,媽媽又忙住幫我慶祝生日,連帶試新食物嘅數量都少咗好多,只係試過椰菜花,同係婆婆屋企偷食咗苦瓜同蓮藕咋,但我就學識咗樣絕招餵媽媽食橙,氹到媽媽好開心呀﹗

瞓覺方面就有少少轉變,踏入十一個月之後,媽媽就同我轉咗一日只瞓兩次晏覺,瞓少一覺之後媽媽就唔使再好似以前挾持人質咁逼我瞓,因為我夠鐘無電會好快瞓著,不過如果出街的話我就只肯瞓一次晏覺,至於夜晚一覺都叫瞓到天光,但期間會合埋眼係床到喊,試過有晚每隔兩個鐘就喊一次,媽媽第二朝即刻投訴我搞到佢無覺好瞓喎...



我宜家已經識得自己摛上梳化同自己落梳化,除咗可以鬆手完全唔扶嘢行到七八步之外,出街有時都會扭爸爸放我落地自己行,而媽媽見我就咁單手拖住爸爸都行到,就畀咗件飛虎衫我著,著住佢我可以行到成條街㗎(不過就超心急唔係行得好穩囉),大家覺得我係唔係好有型呢?

雖然我到尋日先終於學識拍手,但我呢個月都學識咗唔少嘢㗎,識得同人握手,識得除衫時要舉高手,識得手指指,識得學大人整D「嗒嗒」聲,識得講「姐姐」同「嗲嗲」,而最令媽媽震驚嘅就係學識咗開佢部iphone啦﹗佢完全無教過我點用㗎﹗但原來篤個button再跟住箭咀畫係零難度,十次有九次我都可以自己開到,搞到媽媽宜家要好小心收埋部電話唔畀我拎到﹗(勁驚佢撞錯三次密碼我乜嘢資料都無晒囉﹗)

媽媽話我呢個月另一樣嘢好抵讚嘅就係成功戒奶咀啦﹗基本上我從來都唔好奶咀,好細個時已經會食奶咀食到發忟,都係有時瞓覺時先肯啜一陣,個幾星期前嘅某一晚我忽然唔想再啜奶咀,咪死都要吐返個奶咀出來囉,然後媽媽廢事搞到我咁燥就無再夾硬塞畀我,咁我唔咬奶咀又瞓到覺喎,然後我就好自然咁戒咗奶咀啦﹗


 

我最近已經識得分小朋友同大人,如果出街見到BB或者大我少少嘅哥哥姐姐,我會好high咁尖叫去叫佢哋,但如果見到D中年女人,雖然我都會眼定定咁望住佢哋,不過我其實好驚佢哋,如果佢哋同我講嘢嘅話我會扁咀喊㗎(婆婆同嫲嫲除外)﹗

隨住我表達喜惡同活動嘅能力越來越強,媽媽成日都話我係百厭星上身,扭多咗好多好多好多計喎,一有唔鐘意我就會發脾氣激到佢彈吓彈吓,有時媽媽越話唔畀做嘅嘢我就越要去做,有時衰咗畀佢鬧時我仲會好man咁忍住痛扮無嘢,唔...婆婆話我呢D行為似十足媽媽,來緊有排佢受,不過媽媽就無有怕咁同返我講,話我遲早會有報應喎﹗

26 則留言:

  1. 燒腩仔好叻喎,學識咁多嘢!生日快樂呀!:)

    回覆刪除
  2. 祝燒腩仔生日快樂!聽教聽話!
    張poster好靚!
    张相好搅笑,只着條片片影生日相,露晒胸肌+肚腩仔^o^
    好叻呀,咁容易戒到奶咀!
    原本打算18個月幫一仔戒,现在会推遲兩歲或他d牙仔全部出晒先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢本身都唔鐘意食奶咀,所以先咁容易戒咗啦

      刪除
  3. 燒腩仔..生日快樂!!
    一歲人仔, 學識既野都唔算少啵, 繼續加油呀~

    回覆刪除
  4. 生日快樂呀燒腩仔..
    ee祝你永遠健快樂^^
    燒腩仔真係識好多野~~唔食奶咀咁仲好..
    我都好驚同朗朗戒時會點~~>,<

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE,佢都係本身唔鐘意奶咀先可以咁易戒

      刪除
  5. Happy Birthday 燒腩仔
    EE祝快高長大, 聰明伶俐 ^^
    好快就到龍BB 1歲喇, 心情真係有D緊張haaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...呢D重要時刻記得要好好enjoy呀﹗

      刪除
  6. 時間真係走好快呀。。祝燒腩仔一歲生日快樂!!!!繼續聽教聽話!!!
    已經識咁多野,真係叻叻~ 媽媽應記一功!
    我媽咪話而家啲BB應該叻過佢點開電話
    燒腩仔都好快識行,睇嚟你又好快要看牛仔喇!add oil

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小檬媽﹗佢哋真係醒到估你唔到﹗我宜家已經覺得屋企好似有個賊仔咁,成日鬼鬼崇崇咁係到行,好搞笑﹗

      刪除
  7. 生日快樂呀!
    記得聽教聽話呀!!!

    回覆刪除
  8. 燒腩仔生日快樂!!!

    呢個月你真係進步左好多喎! 艾菲媽媽功不可沒~

    回覆刪除
  9. 哈哈,燒腩仔咁快唔要中年女人,真係咩年紀嘅男人都鐘意後生嘅女人呀XD燒腩仔生日快樂,快高長大,要錫晒媽咪呀^^

    回覆刪除
  10. 燒腩仔~生日快樂!
    一歲人仔已經識識開iphone鎖,真係好醒目
    "如果見到D中年女人,雖然我都會眼定定咁望住佢哋,不過我其實好驚佢哋,如果佢哋同我講嘢嘅話我會扁咀喊"<---下次你見到ee,可唔可以高抬貴口,唔好對住ee喊 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會嘅唔會嘅,妹豬媽唔會歸類為中年女人嘅

      刪除
  11. 燒腩仔生日快樂!!!好想睇你 一歲相!

    回覆刪除