2013年10月30日 星期三

衝上雲霄~Part 1

燒腩仔生日當天,艾菲一早吩咐米高請假,好讓我們可以一家三口去玩,但去那裡玩卻遲遲未有定案,只知道想帶燒腩仔遠離煩囂去離島,最終我們是一直徘徊在長洲和愉景灣之間,到出門的一刻才決定去愉景灣,一起去探衝上雲霄的Sam哥。



出發啦﹗當日天氣超級好,絕對適宜去郊遊﹗可能是平日的關係,船上的坐位幾乎是任坐,連燒腩仔都可以獨霸一個海景位,開心到呢...

 

開船之後就更興奮,不停望著窗外的風景咔咔笑﹗



到達愉景灣已是食飯時間,我們先去碼頭附近的餐廳開餐,但一直未睡醒的艾菲才發現自己不但沒帶沙灘地蓆,沒替燒腩仔塗防曬,居然連食飯口水肩都帶漏﹗(無辦法...可能那幾日實在太忙啦﹗)幸好有帶之前在阿卡將買的萬用夾,隨手拿起餐廳的餐巾就當食飯口水肩用,飯後再急忙到萬寧買了枝防曬即塗(好似仲有枝baby,但搵極都無就買呢枝,反正燒腩仔夠一歲可以當係kids啦)。



之後我們便向著沙灘的方向出發﹗見到甚麼叫水清沙幼嗎?最正的不是沙灘沒多少個人,而是沙灘的盡頭有個公園﹗



還記得上次帶燒腩仔去沙灘,要他在沙上行是多望的不情不願嗎,今次就是因為這個公園,讓本來不太like在沙上行的他終於心甘情願地跟我們一起漫步起來﹗



燒腩仔:我今日一歲啦﹗



玩完沙當然要到海邊踏踏浪啦﹗燒腩仔本來都有點怕的,但試了一會兒以後便越玩越high,到後來更自己提高腳再大大力踩進水裡呢﹗



肥豬腳vs一家三腳(嘻...唔知點解我係有鋪影腳癮㗎)



玩過沙,玩過水,跟他抹乾淨腳穿回衣服,就帶他回到廣場那邊,很喜歡這裡大大個地方,大人可以坐在一旁hea,小朋友可以追逐玩耍,相當適合正在學行的燒腩仔練習練習,而這個小朋友就超心急,未平衡好自己已經想起步走人,結果當然是moon walk了不夠幾步便跌低啦﹗

在愉景灣hea了大半天,接近黃昏時份我們便離開去下一站了,而這個下一站是米高臨時加插的,不過就相當配合這個衝上雲霄的行程囉﹗

待續...

24 則留言:

  1. 哈哈,原來咁樣係衝上雲霄....
    香港天氣仲岩落水?咁又幾好喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 十月初時仲好熱,所以踩吓水都無問題,但呢排就開始涼啦

      刪除
  2. 燒腩仔真係勁high wo XD
    嘩,個沙灘上樣都有依啲公園設備,好型呀!見到燒腩媽成日帶燒腩仔周圍去,我真係慚愧,暫時去最遠都係上次blog友gathering一次咋^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係玩到好開心,個沙灘我都覺得好型呀﹗
      成日同佢四圍去其實係因為我老公好鐘意懶街,唔出街會身痕㗎佢﹗

      刪除
  3. 燒腩仔望住海景張相好正,好識嘆咁。

    回覆刪除
  4. 燒腩仔坐船開心到呢~~~~
    天氣好, 去郊外行下真係好呀!

    回覆刪除
  5. 我都睇中對肥豬腳~ EE都有舖腳仔癮架~~
    燒腩爸/媽都好好呀, 成日帶佢周圍去~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋D肥腳仔真係好吸引,睇見都想咬﹗

      刪除
  6. 燒腩仔坐船時笑得好可愛呀!

    回覆刪除
  7. 燒腩仔真係好有肉地..睇親d相都想咬啖..ee又變態中~hahahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 咬啦咬啦﹗ 遲吓識反抗就無得咬啦﹗

      刪除
  8. 燒腩仔坐船好興奮呀~ 天氣好影D相都靚D!

    我都試過帶TAREBABY 落街食LUNCH, 唔記得帶水同口水肩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣好影出來D相真係特別好㗎﹗

      帶漏嘢,我係成日都會發生㗎﹗之前已經試過無帶尿片,有次試過無帶奶,我呢個媽媽真係好大頭蝦㗎﹗

      刪除
    2. 記得之前TAREBABY 幾日大去健康院, 帶左奶冇帶奶樽... 好在唔洗用到姐...

      刪除
    3. 我就係第一次帶燒腩仔去健康院無帶奶,當時餵人奶但個仔死都唔肯埋身飲,結果要叫佢阿嫲坐的士速遞枝奶來救命﹗

      刪除
  9. 好冇玩呀?
    我本來都諗住小檬爸生日去吓住酒店嘅,不過又遇正要去交留位費,又有間幼稚園要聽talk。。。(都唔明聽啲咩)所以都係遲啲先去。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去hea吓逛吓真係好舒服呀﹗絕對係遠離煩囂嘅感覺﹗我見人介紹酒店好似好正呀﹗值得一去咁喎﹗
      交留位費即係已經有offer啦喎﹗小檬叻仔呀﹗

      刪除
  10. 一家三口漫步沙灘,好正呀!又可以玩水,更正!


    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾舒服㗎,特別係個沙灘無乜人﹗

      刪除
  11. 一家三腳張相好SWEET呀~
    妹豬生日我都相遠離煩囂,所以同佢去咗馬灣,睇嚟愉景灣都好似幾好玩

    回覆刪除
  12. 我都有諗過去馬灣,不過燒腩仔又未識玩挪亞方丹,所以諗住遲啲先去

    回覆刪除