2013年10月16日 星期三

一歲相

燒腩仔出世前,艾菲已經盤算著要帶他出去影輯初生BB相,可惜到燒腩仔出世後,艾菲仍未找到心水攝影師,再加上陪月姨姨走了之後要獨力照顧燒腩仔,又終日為餵母乳的事宜埋頭苦幹,結果就是不了了之,只是燒腩仔兩個多月時,跟公公婆婆去FACE影家庭相時順手替燒腩仔影了幾張單人BB相而已。

直至燒腩仔半歲,帶他出去影相的念頭是再次出現,但身旁那個不愛影相的米高一直不支持(即唔反對又唔支持咁囉,如果艾菲堅持要影佢都會配合),既然明知影相的quota只得一個,六個月大的燒腩仔又未懂爬好像影不到甚麼,於是便決心留待一歲才帶他去影生日相作慶祝﹗

多得波媽介紹Alvin Yau,艾菲一看到波哥的相便有「叮」一聲的感覺,簡單自然不造作,不過燒腩仔生日當天碰巧攝影師有booking,再加上當時正值他搬studio的時期,艾菲唯有提早在九月中跟燒腩仔影這輯生日相﹗

影相當天艾菲其實都有點擔心,朝早十一點的booking,但燒腩仔才剛剛戒掉午餐前的一覺,之前帶他去play house玩時還會「扭眼瞓」,而且平日九點半才起床的他竟然提早在八點半醒,艾菲勁怕他不夠電不肯合作,幸好他最終是玩得超開心,生日相的任務順利完成,認真抵鍚呀﹗



當天到達之後跟攝影師閒聊了一會兒,簡單溝通一下我們便開始,先warm up影casual wear的家庭相,見燒腩仔開始進入狀態便跟他換浴袍,起初攝影師給了他一條大懶蛇,但燒腩仔對它沒太多興趣,每次放低他便九秒九爬出鏡頭之外,單是捉他回去都捉到艾菲一身汗﹗幸好最後這個大笨象成功吸引到燒腩仔圍著它團團轉。




玩完大笨象便立即換衫轉造型,今次是艾菲之前淘回來給燒腩仔參加姨媽婚禮的紳士look,沒想過配合花球和籐椅的效果會如此good﹗



紳士look影了一會兒之後,攝影師忽然拿了個冷結他掛在他的身上,嘩﹗perfect match呀﹗全輯相之中艾菲至愛這一張,好一副情歌王子電fans的樣﹗




接下來便是今次影相的主題---生日相﹗一家人穿上由美術白痴艾菲親手畫的birthday tee影相,感覺超sweet呢﹗可惜燒腩仔開始沒耐性,所以忘了跟他影單人相呀﹗(之後同佢整birthday poster時先發現無靚相可以用﹗>.<)



之後開始影燒腩仔的造形照,monkey這個look絕對適合燒腩仔這隻真monkey,但燒腩仔之前一直不肯帶帽,每次要他帶帽都會發脾氣兼用力扯走,不過攝影師就叫艾菲先試試看...起初我們把帽套到他頭上,攝影師還未來得及拍照已被他扯走,後來攝影師便教我們試零食透惑這招,先放一粒星星餅進他的口,再讓他每隻手拿一粒星星餅,然後忘著食星星餅的燒腩仔,果然完全忘記自己帶了頂monkey帽﹗



野人look,都是相當適合燒腩仔的﹗我們再一次用零食誘惑來讓他帶帽,亦再一次獲得大成功﹗最開心當然是艾菲以後也可以用這招哄他帶帽啦﹗(嘻...profile pic張相就係咁呃佢帶住頂冷帽來影相啦﹗)



最後一個look是扮巴斯光年,但這個巴斯對地上的胡迪和三眼仔零興趣,完全交不到戲之餘還要不停爬過來要我們給他餅餅,他當天幾乎吃了大半包麵包超人餅呢﹗~.~

26 則留言:

  1. 真係好情歌王子feel呀!如果有機會下次我都要同我兩個女去影先得!

    回覆刪除
  2. 個結他好正呀~ Birthday tee 好特別呀~ 原來係自家制~GOOD!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個結他真係好match佢個造型﹗件tee畫咗兩晚,好彩都叫做見得人;P

      刪除
    2. 細心睇,MAMA ﹠ PAPA個件都係自己畫嫁,勁!!

      刪除
    3. 嘻...波媽果然眼利,但我好懶咁唔想再用腦設計,我哋兩件大人衫係一模一樣嘅圖案來

      刪除
  3. 燒腩仔好多造型喎~~~~紳士look好正啊, 溝死女XD

    回覆刪除
  4. 情歌王子好得呀~~~迷到ee暈陀陀!!

    回覆刪除
  5. 我好鍾意第二張,mama既小情人!

    回覆刪除
  6. 美術白痴 <= 但點解我覺得你地件tee好靚既!!!!
    good ar!!!!!!呢攝相我反而覺得巴斯look張相夠自然...完全表達到為食既燒腩仔~haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係錯覺來,我平日只係識畫火柴人
      佢真係超為食,食吓食吓就食咗成包餅咁滯

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢個係佢嘅賣點來㗎,我覺得好唔錯

      刪除
  8. D相好靚呀,我覺得靚過波哥0個D~~
    最鍾意大象個張~ ❤ ❤

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻肥脾係唔係好吸引呢,我每次見到呢張相都好想咬佢

      刪除
  9. 我也很喜歡那張滕椅+西裝+鮮花的相,效果很好呀!其實燒腩爸不支持也不支對都無咩既,我老公就非常反對,他寧願送新鏡頭比我,鼓勵我自己影,都唔肯帶瞕瞕出去影,所以我唯有努力磨練攝技了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但自己影就好難影到你同瞕瞕嘅合照同全家幅喎,我就係用呢個理由說服我老公

      刪除
  10. 我鐘意你件DIY TEE 呀~好有心意~我都係睇左波媽介紹, 去左ALVIN 影左輯相, HOHO

    回覆刪除