2013年10月17日 星期四

相片背後

為了跟燒腩仔影一歲相,艾菲再hea還是花了些心思去準備一些簡單道具,畢竟難得出去找專業攝影師影一次相嘛,總想相片內有些比較個人化的原素,艾菲實在很怕那些一號表情二號動作的流水作業相片呢...



跟影pre-wedding一樣,艾菲今次同樣選擇了波波做道具,但就沒有再扭波如此認真(湊住燒腩仔根本無時間慢慢扭),只是淘了兩個14寸生日蛋糕氣球,最正是可以循環再用,之後cake smash和mini生日會時都有用到呢﹗



本來想過淘氦氣和幾個大氣球回來的,但氦氣價錢不便宜而用它吹的氣球又keep不了很久(因為我哋九月中影相,十月頭先係燒腩仔生日),再加上帶著燒腩仔同行,艾菲都擔心我們有沒有能力拿那麼多東西所以放棄了,但後來在youtube見到一條教人做氣球柱的片又pat pat痕起來,於是淘了大包氣球和一個18寸1字氣球回來想做個小型1字氣球柱做背景,怎料那個1字氣球在吹氣時突然「呯」一聲的便爆了,艾菲為此而失望了大半天呢﹗



既然今次影相的主題是生日相,又怎可少了生日蛋糕呢?艾菲醒起WxY shop有給九個月大BB吃的微波爐叮蛋糕,於是便買了個南瓜味回來作道具,影相前一晚叮好蛋糕,再插上淘回來的1字蠟燭,效果相當不俗呀﹗


 
最後一樣要準備,亦是花了最多時間準備的,就是我們一家三口的birthday tee了﹗老早已經想為燒腩仔準備一件birthday tee在生日當天穿,但在香港好像不容易找到現成的,上網見有人專門做設計和印刷,但由於艾菲臨急才抱佛腳去找,所以根本不夠時間去做,那麼不如試試自家制啦﹗感覺好像更有意義嘛(但就畀米高話艾菲搵自己來搞兼睇死唔會趕得切完成囉...)﹗


 
上網見不少人都是用photoshop設計,然後將設計print到可熨印到衣服的紙再印上衣服,但艾菲是photoshop新手,家裡亦沒有靚printer,所以這個方法不太可行,幸好無意間見到有媽媽介紹Pentel的pastel dye sticks,只需將衣服洗乾淨熨平便可以用它直接將圖案畫上衣服,完成後隔著一張白紙熨走多餘的顏料,圖案便會永久留在衣服怎洗也洗不掉,感覺好像簡單得多呢﹗而且一盒15色都不過是$24左右﹗只是這顏色筆實在不易買,艾菲找遍了多間書局都沒有,最後是在大本型那間大眾買到(哈...講起都要多謝小檬媽呢﹗因為就係我哋去play house玩之後路過買嘅﹗)。

買齊白色tee和顏色筆便可開工了,艾菲的確是個美術白痴,一直只懂畫火柴人,要畫一件見得人的birthday tee,一定要找一些簡單圖案來畫,所以燒腩仔那件全部都是用字來表達,只是在旁邊加了些畫得醜怪也不覺眼的小星星做點綴,後來上網找參考圖片時,碰巧見到積木字母圖案,只需畫正方形再在內畫字母即可,簡單得來又好像有點東西看般,於是便用了這個idea來畫艾菲和米高那兩件,再分別在旁邊用簡單線條畫上小cup cake和氣球即可。

花了兩晚的時間,艾菲終於完成四件birthday tee(燒腩仔那件因第一次畫時畫得太開,穿上身時I AM和TODAY兩個字都唔太覺眼,所以艾菲決定畫多件來做後備),雖然艾菲和米高那兩件其實都畫得太低,穿上身後圖案都跌了下去,幸好出來效果尚算可以,總算沒浪費艾菲的一番心機呀﹗


32 則留言:

  1. 好有心思呀,燒腩仔好幸福!

    回覆刪除
  2. 好有心機,好期待睇你地影既相呀,點解個汽球唔駛氣體既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個氣球有托棒,所以好似普通氣球咁打普通空氣入去就得

      刪除
  3. 自家制birthday tee真係好得,你好有心思+心機呀,勁!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一D都唔勁,只係用僅餘時間做最簡單又可行嘅嘢咋

      刪除
  4. 自製tee整得好靚呀! 好似幾好玩, 我又試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我畫咗四件之後都覺得好好玩呀﹗有機會真係試吓﹗

      刪除
  5. 嘩,,,件 birthday tee 好靚呀~ 之前睇到相都想問你係邊度買, 原來係 DIY

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...多謝呀﹗我之前都估唔到自己真係畫到件tee出來㗎﹗好彩呃得吓人﹗

      刪除
  6. 好有心思呀!
    BTW, 我27/10都幫龍BB攪生日會,又係淘左個1字,依個1好易爆?有D擔心tim……

    回覆刪除
    回覆
    1. 易呀,比較返個兩個細嘅生日蛋糕,我覺得佢有D薄,不過打氣時其實都有技巧,吹到九成時停一停,再慢慢一吓一吓咁打入去,咁會安全D,我咁啱打氣時燒腩仔有D扭計,我一心急諗住快手泵就爆咗

      刪除
    2. 易呀,小檬都有兩個英文字,一吹就爆咗一個

      刪除
  7. 多謝分享呀!!!!!!正。我都諗緊一歲相

    回覆刪除
  8. 好好心機..又有心思.勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一年生日嘛,出年都唔知仲有無呢種閒情lu

      刪除
  9. 哈哈原來我都有功勞喎,最重要係你有心機整得咁靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係你咁啱安排我哋去大本型玩,我都唔知搵到幾時先搵到盒顏色筆,件birthday tee分分鐘畫唔成

      刪除
  10. 這個媽媽,很有心思啊!燒腩仔真是全宇宙最幸福的小朋友呢!祝你一歲生日快樂,一家人開開心心慶祝〜

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx! 其實所有有媽媽嘅小朋友都係全宇宙最幸福嘅﹗

      刪除
  11. 我最鍾意係生日TEE, 媽媽好有心思呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...一生人一次一歲嘛,花D心思換來美好回憶都抵嘅

      刪除
  12. 畫得好靚呀!!! 燒脾媽好叻呀!

    回覆刪除
  13. 我係朗朗媽,我終於開左新blog了^^
    http://keining20101113.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗終於都搵返你啦﹗好掛住朗朗呀﹗即刻追blog先得﹗

      刪除