2013年10月25日 星期五

Mini生日會

米高和艾菲一直對於要不要為燒腩仔開生日會拿不定主意,其實燒腩仔只得一歲,跟他開了生日會也不知發生甚麼事,而且邀請親友出席,除了要人家破費送禮,最煩就是請了A又要請B,有些不想他來的又不可不請,再加上場地問題一直解決不了,所以我們沒有跟燒腩仔開正式的生日會,不過...艾菲又怎會肯就此罷手,畢竟是燒腩仔第一年過生日,再hea也總是要慶祝一下的,最終我們便決定在燒腩仔生日前一天,借公公婆婆家跟燒腩仔的姨媽,舅父和姨婆一家開個簡簡單單的mini生日會。



選擇在公公婆婆家開mini生日會,除了方便大家出席之外,另一個原因就是公公婆婆家那個百頁窗陣﹗艾菲小時候,每逢聖誕新年,婆婆都會跟我們一起布置這個百頁窗,好讓我們感受一下節日的氣氛,而艾菲當然要承繼這個傳統,老早便計劃好怎布置這個百頁窗,除了有姨媽一早買的王子生日旗,之前影相用過的生日蛋糕氣球,艾菲還特別用PosterMyWall和Photoscape設計了張birthday poster,以及在淘寶買了pack 印有Happy Birthday的字母氣球。

不過布置的時候也發生了一段小插曲,話說其中一個字母氣球居然在貼上窗時忽然爆開,艾菲立即O咀變得六神無主,只想到可以另吹一個新氣球然後用marker手寫字母上去,但婆婆就相當醒目地提議艾菲用白紙將字母剪出來再貼上氣球,結果出來效果是very good,艾菲不說其他人都看不出那個是特製氣球呢,嘻...大家又找不找到它出來呀﹗



艾菲在開生日會當天,一大清早便帶了燒腩仔回婆婆家,好讓他能夠warm up一下不要怯場,但結果他見到姨婆都是怕得哭出來(驚D上咗年紀嘅陌生女人...),幸好玩了一晚之後最終都肯主動跟姨婆玩。



等齊人之後我們便開餐,公公婆婆超「抵得諗」地替艾菲預備了卤水雞翼,茶葉蛋和艾菲指定要的菠蘿腸仔(開party點都要有菠蘿腸仔先似樣嘛),艾菲就只是很hea的做了啫喱糖,其餘都是外賣壽司和pizza意粉,本來艾菲很想親自煮理以示誠意,但米高強烈反對說艾菲不會有時間準備,力勸艾菲千萬不要做傻事。



生日會當然要穿生日tee和戴生日帽,今次沒有用餅哄他戴帽,而是用了兩個膠碗,但枱面的食物根本沒一樣適合他吃,即拿多少個碗也沒用啦﹗哇哈哈哈哈...



開餐期間,大人們都一人一盒檸檬茶慢慢飲,兩手空空的燒腩仔看在眼裡幾乎忍不住發脾氣,而婆婆就超正地忽然拿出一包檸檬茶.........紙巾﹗就這樣便成功將燒腩仔收服得妥妥貼貼﹗(婆婆話紙巾係OK買報紙時送,一見到即刻收埋等必要時先拎出來畀燒腩仔玩﹗勁﹗)



食飯過後終於輪到生日蛋糕出場,切蛋糕前來個「晒冷」圖,蛋糕,禮物和利是,真是超多謝大家對燒腩仔的厚愛呢﹗



本來想訂個更有特色的生日蛋糕,但為了方便拿蛋糕,只好在美心訂了這個「開心旅程」,慶幸製成品都幾OK,燒腩仔都偷吃了幾口呀﹗


食過生日蛋糕便到拆禮物時間,但這個燒腩仔只將禮物當作playroom那些cushion來推,就算拆開之後他都只是對玩具的盒有興趣。

散場時,見到燒腩仔玩到捨不得離開,甚至回到家中仍keep著hyper壯態,艾菲便即時覺得當日堅持為他開這個mini生日會的決定是沒錯的﹗畢竟做父母的付出再多都不過是想小朋友開心嘛﹗

21 則留言:

  1. 係架,佢地雖然吾記得,但我地都想幫佢慶祝下架!
    你既mini party都吾係好mini喎....已經有好多野要搞!

    回覆刪除
  2. 個檸檬茶紙巾好得意呀!
    燒腩仔開心,大人又有得 party,幾好喎!

    回覆刪除
  3. 婆婆屋企仲有張咁靚的HIGHCHAIR俾燒腩仔坐, 好正呀!!!
    媽媽的心意~ 燒腩仔收到哂~~

    BTW, 我估T字 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 張highchair係淘寶貨來㗎,見佢一個星期都會返去玩一日所以買,廢事餐餐要婆婆抱住佢開飯咁辛苦啦

      嘻...答案係右下角個Y字呀

      刪除
  4. 好有心思既場地佈置呀! 等我估下先, 係咪個A字?
    驚上咗年紀嘅陌生女人? 咦, 燒腩仔第一次見我都無喊喎...嘻嘻嘻嘻...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...答案係右下角個Y字呀﹗

      即證明田鼠媽你絕對青春,有排都未到中女行列

      刪除
  5. 嘩...不如開估啦, 我搵唔到邊個波波係diy啵!!

    回覆刪除
  6. 你哋真係好有心思,佈置得好靚呀!!
    我估係個T字...

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆相當醒目喎。。我估係個 I 字。
      其實只要一齊開開心心,就係咪party都一樣

      刪除
    2. 嘻...答案係右下角個Y字呀﹗

      就係因為有個咁醒嘅婆婆,我更加要揀去佢屋企到開party,有咩事都有佢幫我包底嘛,哈哈...

      刪除
  7. 生日會大人細路都開心!
    我貪心D,估I or Y

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...你估邊個Y先?答案係右下角個Y字呀﹗

      刪除
  8. 個生日會佈置得好靚呀,燒腩媽真係有心思呢 ^^
    哈哈,我買野畀肚b都係架,佢對啲盒有興趣過件玩具 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋D喜好真係寧捨特別,出街行街佢都只係鐘意D招牌

      刪除
  9. 你真係好有心機!!!!
    小朋友有個生日會真係會開心好多~~(縱然唔記得)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以唔搞正式嘅,都想搞個mini嘅同佢開心吓

      刪除
  10. 張high chair 係邊個陶寶陶架, 我又想買張比仔仔呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢間淘㗎,用順豐直接送香港
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.NwvwlH&id=16807015321

      刪除