2014年11月14日 星期五

秋遊山頂

雖然燒腩仔返學之後嘅情緒好難搞,不過平日要返學已經少咗帶佢出去玩,所以難得weekend米高一齊放假,艾菲梗係要爭取機會一家人四圍去,而上個月中嘅某個星期日,我哋就襯呢排佔中少咗自由行,帶咗燒腩仔去山頂玩。



其實燒腩仔喺艾菲肚入面時已經來過山頂一次,不過因為山頂之前畀自由人攻陷咗,所以我哋一直唔敢帶佢來,難得新聞話宜家少咗大陸團來香港,我哋就算明知星期日實多人都無畏無懼咁衝上來,果然係比上次來靜同好行好多,Good!



落車同燒腩仔喺山頂廣場出面影吓相之後,我哋就出發圍山頂行一圈,原先呢個小朋友未瞓晏覺,就快無電唔多願行㗎,不過我哋畀吓麵包同橙汁引佢都肯行一大半路,呢日天氣真係好好,望返落維港兩岸靚到呢...



見佢咁乖肯自己行咗咁耐,行完一圈後艾菲當然要奬勵吓佢啦,見大家都行到出晒汗,最好就係食返杯雪糕爽吓,不過Haagen Dazs坐滿人無位,最後去咗商場入面7-11涼住冷氣食甜筒,枝甜筒一落入燒腩仔手就無得拎返走,有人仲食到生鬍鬚添呀,kakaka...



之後好隨意咁喺商場逛咗個圈就走啦,燒腩仔見到呢架電車擺設就衝埋去話要艾菲影相,難得平日成日話「唔影」嘅燒腩仔主動話影相,艾菲當然樂意奉陪啦,不過呢位小model pose擺足,就係唔肯望鏡頭囉,激死﹗



難得過咗海,我哋就襯燒腩仔瞓著咗,走咗去灣仔玩具街入定貨啦,先補給返兩架畀燒腩仔玩爛咗嘅的士同小巴先,跟住再掃多三架Tomica車仔做存貨,$30一架仲平過日本Tomica專賣店呀﹗



之後食飽飯再好順路咁行咗去金鐘,其實由九月尾發生佔中開始,已經想帶燒腩仔來走一轉,無論係支持定反對,艾菲覺得都應該來望一望感受吓氣氛,到底呢班學生係唔係受人唆擺或者收咗錢出來搞事?又係唔係某D人口中嘅暴民呢?作為一個家長,艾菲覺得自己係有責任將真相話畀下一代知。

沒有留言:

張貼留言