2014年11月13日 星期四

25個月

 

原來我上星期五已經25個月大啦,但無心肝嘅媽媽完全無咗件事咁,佢話日日都畀我搞到佢好忙好亂所以唔記得咗喎,咁都得?咁媽媽你會唔會有一日唔記得咗來湊我放學㗎?我會喊㗎喎﹗(艾菲:真係唔係講笑,你日日放學都咁扭計,我幾乎每日都有唔去湊放學嘅衝動囉:P)

呢個月嘅飲食狀況有好大嘅變化呀,都係一日食足四餐,不過媽媽就無再煮BB餐畀我,而係畀我埋枱同佢哋一齊食大人飯,雖然大人餐好好味,但我宜家越來越唔鐘意食正餐,餐餐都食到誓願咁,有時會食晒D餸唔食飯,仲會按心情來揀飲擇食(trouble 2不合作運動嘅一部分來,即除咗例必唔食嘅菜之外,就連南瓜,蘿蔔同水餃都會忽然話唔食,但明明之前一日都仲好鐘意食㗎喎),每次都搞到媽媽好勞氣,宜家直情要扣起D餸,要我食兩啖飯先畀一樣餸。

四隻犬齒終於有生出來嘅跡像,但咬嘢依然唔叻,D肉要咬好耐先咬得爛,繼續唔食軟糖會lur,但其他零食都可以食唔停口,至愛食水果同蛋糕雪糕,一見到佢哋就會發晒狂咁話要食,另一最叻食嘅係藥水,次次都食到嗒嗒聲,中藥都吞到但要有山渣餅送先得。



瞓覺都瞓得差咗,媽媽估係返學壓力大,所以又成日半夜瞓醒大叫,但飲咗七星茶同開始習慣返學之後又好似好咗D, 每晚十點半入房,瞓到第二朝九點半先起身,好多時都會七點幾就醒,但媽媽過來陪我一齊瞓都會瞓多陣,宜家只要媽媽話入房講故事(艾菲:一定唔可以話入房瞓覺,唔係佢實會話唔瞓同扭來扭去都唔入房),我就會聽話收玩具入房㗎啦,間中仲會畀媽媽講完故事就走然後自己瞓添(艾菲:終於還我自由﹗唔使再晚晚坐定定做陪瞓專員啦﹗),至於晏覺就一個月內調節咗好幾次,由於我唔係瞓醒晏覺大發脾氣唔起身,就係瞓三個鐘瞓到自然醒之後夜晚唔肯瞓,所以媽媽最終都係決定放學返來瞓一個鐘就要我起身食飯。



活動能力方面跳明顯叻咗,返學後終於學識做握拳頭揼揼嘅動作,大人問幾歲時又會試整V字手勢,試十次都簡中有一次半次整到㗎,最鐘意就係sir滑梯,喺學校出晒名有咩唔開心,sir兩吓就即刻開心返,亦終於唔使爸爸媽媽陪玩,去到公園會自己玩,等爸爸媽媽可以坐低休息吓,至於入字腳問題都好似有DD好轉,大個仔識得慢慢行(之前出親街都只係顧住跑唔肯慢行),只要專心望住前面行就好少會行行吓跌低。



返學後亦學識咗同其他小朋友相處,無大人睇住嘅情況吓都識得對表妹要溫柔,就算係專登蝦佢R佢腳板都係細細力咁R就算, 唔會主動搶小朋友嘅玩具,但畀人搶時都識拎實件玩具反抗示意NO,就算畀人搶走咗件玩具都只會扁扁咀唔會打人or喊,轉頭大人叫我同返小朋友一齊玩都OK無問題唔記仇。



就連自理能力都有進步,教一次就學識自己除褲同著褲,仲會主動幫手抹嘢,有晚就忽然拎住張濕紙巾跟媽媽尾入咗廁所抹來抹去(艾菲:成個《孤男寡女》入面個Kinki咁囉﹗kakaka...),至於一直停滯不前嘅potty training都終於有突破,喺學校老師嘅教導下我終於成功喺廁所wee到,而自從Ice姨姨轉贈咗個青蛙仔尿兜畀我之後,我連喺屋企wee wee都積極咗,宜家除咗瞓覺同出街之外,其餘時間都唔使著片,一日最多整濕三條底褲仔左右。



把口好似唔識收咁,由起身就講到瞓著先停,早晨,午安,hello,bye bye都識講好耐,但叫人都仲會扭扭擰擰同唔望人,返到學校會主動叫老師同校長,認叻認唔切咁同校長講「我今日無喊好叻呀」 ,對話已經全部係句子,表達自己諗法無難度,媽媽見我咁鐘意講嘢同記嘢咁叻,隔咗成個月無講《氹氹轉》都仲記得兼講得返出來,所以今個月就教咗我講《大笨象渣枝槍》,來緊佢話會開始教我講《三字經》喎,哈哈...有無人知係乜來㗎?宜家除咗1-10同A-Z之外,我仲識講幾個數目字嘅英文(我哋無特登教,只係佢玩玩具電話學),形狀同顏色嘅名都識得越來越多啦﹗



最後又到講情感發展啦,媽媽話我呢個月將touble 2呢樣嘢發揮得淋漓盡致,特別係返學之後,每日都有無窮無盡嘅嘢扭,最絕係一扭可以喊成粒幾兩粒鐘都唔收聲(艾菲:勁想扑暈佢囉),每日都喺屋企進行「不合作運動」同爸爸媽媽搞對抗,佢哋講親咩都話唔好唔做唔要,仲學識駁咀激到佢哋彈吓彈吓,有時畀爸爸媽媽訓話,除咗識應「唔答問題」之外,佢哋講嘢唔啱聽仲會話「唔要媽媽講」/「唔要爸爸講」(艾菲:真係諗起都覺得好頭痛﹗)。

至於安全意識就開始無咁高,去其他學校interview都仲會企定定話唔入課室,但媽媽氹多兩氹都OK肯跟住行,而且只要媽媽話講嘢個係老師,我就會肯答佢問題同佢傾偈(艾菲:呢個真係艾菲事前估唔到),仲會附送燦爛笑容畀老師添,搞到個個老師都話我好鐘意笑,仲順利咁呃到個K1 offer返來,不過媽媽話呢個PM位唔係佢嘅首選,所以來緊嘅interview大戰我仍然要繼續加油先得啦﹗

沒有留言:

張貼留言