2014年8月29日 星期五

北海道名古屋之旅~Day 5 網走>美瑛>富良野 part 2



由於天氣實在太好,我哋離開四季彩之丘時已經熱到溶咗,全部人嘅飲品包括燒腩仔每日必備嘅一大枝水都飲晒,呢個時候當然要去食返個雪糕降吓溫啦﹗專登開車去返呢間三年前來過,專食夕張蜜瓜雪糕嘅POPURA FARM,去到先知佢原來搬咗鋪去對面(真係賣雪糕賣到發咗達),新鋪大咗闊落咗仲多人咗,而且多咗冷氣室內位,Good!

起初落車時,燒腩仔完全唔知發生咩事(其實艾菲已經解釋咗佢知係去食雪糕),艾菲要佢同個鋪頭標誌大夕張蜜瓜雪糕影相仲樣衰衰咁,入到去見到有雪糕食,即刻雙眼發出bling bling嘅閃光,食完一啖又一啖咁同我哋搶食,食到咳都仲未肯收口呀﹗



食完雪糕見時間尚早就去埋富良野嘅富田農場,呢個花田絕大部分都係薰衣草,去到你只會見到一大片紫海,就連賣嘅手信都係以薰衣草做主題,但呢到感覺無四季彩之丘咁大,而且超多香港旅行團,我哋喺呢到聽廣東話應該係多過聽日文囉﹗



來到花田,燒腩仔又係失晒控咁狂奔,呢個樣好似好開心,但佢心底入面到底諗緊咩?真係仲難摸過女人心呀﹗



model燒腩仔失控,完全唔肯合作影相,唔係狂奔就扭米高抱,無人理嘅艾菲唯有自己影吓花來自娛。



記得三年前,喺花田嘅後山有個山坡仔種滿太陽花,艾菲同米高仲喺到影咗張好靚嘅合照添,一心諗住今次可以一家三口來影過張新,點知...想當日嘅太陽花海無咗,只係得呢D疏疏落落嘅太陽花BB,失望...



由於已經係黃昏時間,燒腩仔又成日無瞓過晏覺攰到癲咗咁滯,所以喺富田農場行咗陣就走,拿拿聲去富良野駅嘅遊客中心問D嘢,同去附近超市補返D貨就趕返民宿啦﹗



喺富良野呢邊基本上都無咩酒店可以揀,而肯招待埋小朋友嘅民宿選擇亦唔多,而呢晚我哋就住咗旅の宿 ステラ Stella,一大片田園中間嘅小屋,感覺真係好舒服好relax,而最正係呢到可以望到遠處嘅火車,燒腩仔第二朝瞓醒就識得企喺窗邊話要睇火車啦﹗

 

民宿主人係一對中年夫婦,佢哋好welcome小朋友,亦會拎D新奇好玩嘅玩意出來同小朋友玩,雖然言語不通,佢哋都有努力嘗試氹燒腩仔開心,而民宿入面都充滿田園風格,我哋間房算闊落,不過房入面無洗手間,沖涼亦要去出面獨立浴室,今次艾菲當然好醒咁堅持要米高同燒腩仔兩父子沖涼,自己就享受吓十幾分鐘嘅寧靜寫意啦﹗


 
去到民宿其實已經夠鐘開飯,所以我哋放低行李就即刻落樓開餐,呢邊嘅民宿主打都係食返佢哋嘅農產品,D菜真係特別鮮甜過平時食㗎,而呢晚我哋都一早order咗個兒童餐畀燒腩仔,但佢依然係好唔合作,食咗幾啖已經話唔食,但吸收咗之前咁多餐嘅經驗,艾菲都決定唔同佢嘈,基本上佢餓一餐之後下餐自然會食好,呢日下午佢都食得算飽又食咗雪糕做下午茶,晚飯唔食都係正常嘅(自我催眠mode >.<)。


 
食飽無咩好做,又帶燒腩仔落樓玩吓,樓梯口旁邊放咗兩大隻熊啤啤,佢係對呢隻情有獨鐘,叫極佢攬另一隻都唔肯,但就好好笑咁自己唔攬推艾菲去攬囉﹗



之後仲帶咗燒腩仔出去門口睇一閃一閃小星星添﹗由於呢到無高樓大廈,亦無乜街燈無光害,所以就咁抬頭已經望到好多好多星星,至衰艾菲今次無帶腳架,又唔識影星軌,如果唔係就可以影到D靚靚星空相啦﹗(早知出發前上網搵定料溫吓書啦﹗)



睇完星星又來是晚宵夜啦﹗就係食雪糕時喺POPURA FARM用一百蚊港紙買返來嘅夕張蜜瓜啦﹗叫民宿主人幫我哋切開,艾菲同米高一人一邊筆來食,又甜又多汁,認真爽爽爽呀﹗

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1
Day 4 知床>網走 part 2 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 1 

沒有留言:

張貼留言