2014年8月11日 星期一

北海道名古屋之旅~Day 1 HK>札幌

雖然D相仲未執完,不過唔想拖吓拖吓無件事,都係快手寫返低個遊記先...



旅程嘅第一日主要都係飛機中度過,因為asia miles換飛基本上都無可能換到直航機去北海道,所以我哋今次揀咗去名古屋轉機順便stay over玩吓,亦由於要就轉機時間而揀咗十點三早機出發,坐早機對艾菲同米高來講當然無問題,但就擔心平日慣咗瞓到九點幾先起身嘅燒腩仔會唔會扭計,好彩事前都同佢做定輔導,當日六點幾叫醒佢都好合作,仲第一句就同我哋話「坐飛機啦」,乖乖地飲完杯奶就跟我哋出門口。



甚少暑假peak season出門嘅我哋,去到機場先知呢D月份原來係咁多人, 就連落的士都要排隊等位,寄行李條隊更加係打晒蛇餅,不過我哋架機delay咗成個鐘,所以搞完一輪仲有大把時間剩,過完關食埋早餐去埋gate 23玩,埋到閘口仲有時間同燒腩仔慢慢影相,佢見到架飛機即刻超興奮咁撲埋塊玻璃到,叫咗好耐先叫到佢擰轉身畀艾菲影吓相呀﹗



話晒都係燒腩仔第一次坐飛機,而佢個人安全意識特別高又慢熱,艾菲事前都跟足幼潛老師教路,係youtube搵咗D關於機場嘅片畀佢睇,由入閘過安檢過關到坐飛機,逐個step話定佢知會做D咩等佢安心,結果佢過關時都真係好安定好合作,上到機都無嘈無扭計乜滯,只係有個位見到隔離妹妹喊唔停佢又跟住喊(可能係艾菲叫過佢安慰妹妹,但佢發現妹妹唔睬佢而喊掛),艾菲仲可以爭取時間睇到大半套《金雞3》添(嘻...都特別鳴謝幫手湊仔陪玩等艾菲安心睇戲嘅米高啦)。



國泰D飛機餐越來越難食,不過燒腩仔個兒童餐就有驚喜,至少有布甸同果汁先啦,燒腩仔上機無耐就瞓咗,所以我哋等自己食完先叫佢起身食嘢,佢出發前幾日胃口都已經開始麻麻,不過都食咗1/3個餐,算叫做好畀面啦﹗



話咁快就到名古屋中部機場,我哋要過關拎行李出閘再上樓上check in轉內陸機,內陸機安檢無咁麻煩,就連水都只係畀佢哋聞吓就過得關唔使倒,check in收BB車去寄倉時,JAL嘅地勤姐姐就換咗架BB行李車畀燒腩仔坐,艾菲同燒腩仔都超鐘意呢架車,可以推BB又可以放手提行李係車底,點解香港機場唔引入呢款車㗎?



入咗閘之後見到有個遊樂場,又見未咁快上得機,即刻帶燒腩仔過去放吓電,大人就食吓下午茶爭取時間休息吓。



日落之下再次起機,上到天空仲見到好厚嘅棉花雲。



呢程機唔full,燒腩仔仲可以偷雞自己坐一陣,不過撞正佢嘅午睡時間,所以起飛後無耐佢已經無電,趴係米高身上瞓到就來落機先起身,等艾菲可以輕輕鬆鬆咁抖吓。



雖然無飛機餐食,但有飲品提供,推介呢杯艾菲坐JAL必飲嘅skytime柚子汁,酸酸甜甜超醒胃。



國泰要坐長途機先有禮物畀小朋友玩,反而坐JAL內陸機有禮物送畀小朋友,空姐仲要畀我哋三揀一,有毛巾,顏色筆同飛機模型,艾菲二話不說就揀咗模型,米高以為艾菲係為咗自己玩,實情係艾菲想多件玩具用來鎮壓吓燒腩仔姐。



落機已經七點幾,事前米高已經check過新千歲機場D餐廳八點就last order,所以求其搵間仲開又似樣嘅就入去食,專登叫咗個燒魚定食畀燒腩仔,至於大人就梗係食好嘢啦...啦...啦...


 
呢個燒腩仔全日出盡力咁冧女,先係香港機場過安檢時呃到個安檢姨姨送貼紙畀佢,再係名古屋機場引咗大班地勤姐姐同佢玩,來到餐廳又不停大叫姐姐,見姐姐無反應就越叫越大聲(你講廣東話人哋點會識應你...),終於畀佢呃到個飛吻同碟夕張蜜瓜返來,搞到艾菲同米高都勁唔好意思。


 
食飽係機場逛咗個圈,影吓相買埋宵夜同燒腩仔盒奶就返上酒店房啦﹗



因為太夜落機,米高話唔想拎住行李四圍走,決定第一晚住機場酒唔出市區,仲專登揀咗間對住停機坪嘅房畀我哋,一打開窗就見到架飛機泊咗係前面,感覺都幾過癮㗎,kakaka...


 
唔知點解艾菲去親日本都要食宵夜先安樂,而呢晚就揀咗puff同益力多,先扑暈燒腩仔再自己慢慢歎,Yummy!

沒有留言:

張貼留言