2014年8月13日 星期三

北海道名古屋之旅~Day 2 札幌>帶廣 part 2



離開靜內坐咗兩個鐘車,差唔多五點先終於來到十勝附近嘅道之駅,本來過來係一心諗住買新鮮粟米食,點知D檔攤已經開始收,得返呢D賣蛋機同汽水機,雖然燒腩仔好鐘意佢哋不停狂㩒狂扭,不過就完全填唔飽我哋嘅肚,最後艾菲連水尾軟雪糕都照殺,即人哋一個普通街邊軟雪糕都真係好香好好味喎﹗



搞咗日幾,終於來到第一個正式景點,幸福駅﹗其實艾菲同米高三年前已經來過,呢到係一個停用咗嘅火車站來,由前一個站愛國(即愛之國度)來到幸福站,一聽就知係sell浪漫啦,不過我哋今次就帶埋個強力電燈膽燒腩仔來,成件事即刻變得一D都唔浪漫囉﹗>.<



呢到好似火車博物館咁,放咗兩架舊式火車係到畀人上去參觀,燒腩仔上到車即刻周圍跑周圍擒,追到米高氣到咳呢...



好彩都有D影相位有嘢玩,可以令燒腩仔停一停,例如捉佢去扮吓站長,同埋畀張超大車飛佢任玩,唔係去完都唔知佢來過﹗



之後諗住叫燒腩仔行路軌畀艾菲影吓相,點知路軌相就因為燒腩仔喪走而影唔成,只係影到呢張好浪漫嘅父子背影,話說呢個小朋友第一日自駕遊唔係好慣,每次落車都話「唔使驚」(佢一咁講即係驚啦),去到唔同地方都會好失常咁亂跑亂叫完全唔理我哋講咩(艾菲覺得呢D係佢好不安嘅表現來),每次艾菲想埋去拖佢或者抱佢都會大大聲咁話「唔要媽媽要爸爸」,結果呢十幾日就唯有辛苦米高啦,揸足全日車之後落車仲要招呼失控嘅燒腩仔,忽然受寵嘅米高都忍唔住叫辛苦呀﹗

至於艾菲有無不是味兒呢?頭一日都有DD嘅,不過有次燒腩仔又大大聲話唔要媽媽時,艾菲問返佢媽媽唔要燒腩仔得唔得,佢諗都唔使諗就答「唔得」,咁艾菲知道佢其實仲好在乎媽媽就無再呷醋啦,即刻由佢黐到米高實一實,就連幫燒腩仔poo poo同沖涼呢D重任,都好放心咁交晒畀米高做,自己就樂得清閒抖吓四圍行吓影吓相,因為我知道去完旅行之後回到現實世界,就唔輪到燒腩仔話唔要媽媽啦﹗kakaka...



其實幸福駅附近仲有個花畑牧場可以去玩,我哋上次去過有超好味芝士食,有得睇表演同玩遊戲,又有真嘅草泥馬同馬睇,都幾適合小朋友去玩,不過佢哋四點半就閂門,所以今次無緣帶燒腩仔去啦,唯有直接返帶廣酒店check in,我哋呢晚住Richmond Hotel,泊車要泊去隔離火車站停車場唔太方便,不過酒店都好baby friendly,艾菲同燒腩仔係lobby等米高泊車返來時,好容易就係書架到搵到本之前好想買畀燒腩仔嘅圖書嘅原裝日文版,check in時仲送咗set小朋友套裝畀我哋,有玩具,牙刷同沖涼海棉,房入面仲預先放咗對小朋友size嘅拖鞋添﹗



放低行李就出去搵嘢食啦﹗帶廣最出名係食十勝豚丼,但我哋太夜趕唔切食老鋪嘅豚丼,唯有改去第二間食普通定食嘅餐廳,咁個味當然即刻變得普通D啦,就連米高個天婦羅蝦蕎麥麵都只可以話係不過不失。



米高又叫咗個兒童餐畀燒腩仔,上枱時佢好開心好興奮㗎,不過食咗唔夠一半意粉,半隻蝦,少少漢堡扒就大叫食蛋糕,點都唔肯再食正餐囉﹗



過咗夜晚八點之後嘅帶廣,除咗夜店之外都無乜鋪頭開,難得有間超市仲開就入去掃多個烏冬,魚仔同鰹魚碎,連埋朝早係靜內AEON買嘅菜同肉,準備第二日兩餐都自己煮畀燒腩仔食,結果佢食唔食?睇埋下一篇大家就會知。



第二晚繼續食宵夜,而今次主角係超甜超多汁嘅月雫蜜瓜,重點係價錢超級抵,計返大約三十幾蚊港紙一個,係香港買個雷電蜜瓜都至少要百幾蚊啦﹗而最搞笑係個瓜淋同甜到燒腩仔當咗佢係蛋糕,一邊食一邊大嗌「食蛋糕」囉﹗;P

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1

沒有留言:

張貼留言