2014年8月7日 星期四

22個月



「ABCDEFG...」嘻...我去完旅行返咗來差唔多成個星期啦﹗不過媽媽話旅行返來好忙,要爭取時間休息又要執屋來個大清潔,D相仲未得閒揀,遊記未咁快出得街住,咁就準時出咗我篇22個月成長日誌先啦﹗



先講飲食狀況啦,都係一日四餐早午晚加下午茶,只係朝早會飲奶,係屋企的話主打食BB餐,但出街都多咗食大人食物,尤其係之前去旅行,只得兩餐係媽媽自己煮(艾菲:仲要煮完唔食添),不過去旅行時胃口好差, 幾乎絕食咁滯每餐只肯食1/4碗飯(平時胃口好時可以食到碗半飯㗎﹗),唔肯自己食之餘,仲好鐘意摞返D食物出來,而且會揀飲擇食話唔食菜唔食粟米唔食飯只食肉,搞到肥肚腩都縮晒,直至返到香港第二日去婆婆到走一轉先慢慢回復返正常。

後來爸爸同我刷牙時終於發現我右上顎爆咗一角仔大牙出來,另外都見到下顎兩舊牙骨開始現出來,佢哋先明點解我呢排成日唔願食飯又成日咬人,媽媽話念在我22個月仲係得八隻牙,難得有牙肯生出來就姑且包容吓我喎。

超鐘意食玉子燒,雪糕,蛋糕,布甸之類嘅甜品(艾菲:始終都係為食底),就算出牙唔願食正餐都搶住要食,而咁多樣美食之中蛋糕係至愛,鐘意到食完唔夠喉會發忟,試過有次媽媽問我食唔食雪糕,我即刻九秒九拉咗餐枱碟cup cake落地,又試過有次游完水返屋企前媽媽帶我入美心買瑞士卷,第二次游完水落巴士我就拉媽媽埋去同佢講「買蛋糕」。



瞓覺就依舊唔使大人操心,夜晚十點半左右落床十一點左右瞓著,一瞓就瞓到第二朝九點幾十點先起身,少咗半夜醒咗眼碌碌唔瞓返嘅情況,但就多咗發開口夢成日話「唔要XXX」,同埋成日咋咋啼啼想同爸爸媽媽一齊瞓扭瞓大人床(艾菲:呢D要求當然係即時畀艾菲reject啦),至於晏覺就一日一次,係屋企無人騷擾的話隨時瞓到三個鐘,就算去旅行都一樣咁瞓得,只要爸爸媽媽叫我瞓一陣,我就會自己坐係car seat或者BB車到瞓,最勁一次試過瞓到兩個鐘添呀﹗



活動能力無咩特別進展,只係入字腳好似好咗少少,同玩豬仔車叻咗行得快咗,仲係未識得離地跳(艾菲:只係識原地un),宜家日日係屋企都無時停,不停來回跑同擒來擒去,出街就少咗扭抱,就算扭都係扭爸爸抱,但就成日甩開大人手唔畀大人拖,自己一支箭咁狂奔,呢D時候媽媽就會兇我話再跑就佢抱,通常我會應佢「唔要媽媽要爸爸」,之後就乖乖拖實爸爸慢慢行。



開始有大哥哥嘅風範,得閒會拎屋企個BB公仔來呵同攬,大人叫我換片時我會幫埋D公仔換,一見到表妹都會埋去錫佢摸佢,媽媽叫我幫手餵奶就拎實奶樽唔放, 試過有次大人食飯叫我幫手睇實瞓係床嘅表妹,之後姨媽抱走表妹問我表妹去咗邊,我就好緊張咁通屋走搵表妹,直至姨媽抱返表妹出來我先笑得出,而我係屋企都好鐘意幫手做家務,日日媽媽收衫都搶住同佢收衫夾,有次媽媽病咗唔願郁我就拎把私伙掃把仔幫佢掃地,同媽媽去街時又會主動幫手拎嘢,等媽媽買嘢可以買得輕鬆D。

我同好多男仔一樣係標準車迷,爸爸媽媽老遠帶我去日本周圍玩,都唔及帶我坐火車坐巴士咁興奮,自從我哋自駕遊咗幾日之後就日日叫「爸爸渣車車」,返到來經過停車場又會求其指住架車話「我要坐呢架車」,就連媽媽平日同我換片都要講數要佢應承「換咗片可以玩車車」先,有次畀媽媽罰完企聽完一大輪道理,我都只係喊住回應一句「我無車車玩啦﹗」(艾菲:講到勁可憐咁嘅聲),搞到媽媽都唔知好嬲定好笑。



基本自理能力都係keep住無退步,最叻係終於學識刷牙D水係唔吞落肚要bu出來,呢個月嘅potty training無特別點train,開始唔鐘意條片焗住pat pat,亦講到自己wee緊,就係踏唔出第一步係廁所wee,至於poo poo就畀爸爸媽媽大讚well done,佢哋已經無特別捉我去poo,而係我自己主動話poo,就算去旅行十幾日都係咁做,成個月都無出過事,有次等過馬路時同爸爸媽媽話想poo,仲可以忍到佢哋過完馬路走入商場搵廁所先poo添﹗



講嘢越來越叻, 講到唔停口咁滯,出街不停做現場直播將見到嘅嘢講返出來,就算無人同我講嘢我都會照講,宜家講嘅嘢已經絕大部分係人話,除咗畀媽媽問我點解唔聽話時先講BB話(艾菲:講完之後仲要偷笑),少講單字多數都係講句子,可以好清楚表達到自己意願,例如「唔要媽媽餵,謙謙餵」,「宜家行啦」,「謙謙要食藍莓」,「開咗冷氣唔使開風扇」,「唔使驚,爸爸係到,媽媽係到」,「媽媽受傷呀」,依然好好唱口成日唱歌,開始記得「ABC」同「Twinkle Twinkle Little Star」D歌詞,仲識得同媽媽點唱指定要佢唱某首歌添﹗



最後又係講吓我嘅情感發展,媽媽形容我呢個月嘅trouble 2情況都係反反覆覆時好時壞,有時可以好合作好聽話,有時D衰嘢又會全部返晒來,好似戒咗一陣嘅摞地轉眼又出現返,有時明知自己唔啱做咗壞事,媽媽都未出聲話我,我已經發脾氣坐咗係地下,不過好在開始聽得明道理,有時媽媽同我傾吓解釋吓都OK,已經無之前溝通唔到咁惡搞。

仲係安全意識好高,去到陌生地方要warm up吓先接受到,尤其去旅行期間就最覺,頭幾晚都要住唔同酒店,無喊但就變咗好失控咁四圍走,邊個行開就大叫邊個,就算媽媽攬實都仲係會表現好不安,直至中間有幾晚住同一間酒店,情況先開始好轉正常返,見到陌生人有時都會扮怕醜暱埋,不過有時又會好主動咁去撩D姨姨姐姐玩,氹到人哋鬼咁開心。

沒有留言:

張貼留言