2014年8月14日 星期四

阿茂整餅?﹗

寫咗幾日遊記,忍唔住要插返篇燒腩仔整蛋糕嘅blog,因為艾菲實在覺得專心整蛋糕嘅燒腩仔太太太太太吸引啦﹗﹗﹗

之前佢篇22個月成長日誌都有提過,燒腩仔本身係超鐘意食蛋糕,跟我哋去完日本食咗咁多好味蛋糕之後,就更加係無蛋糕不歡,鐘意程度係佢上咗成個幾月嘅游水堂,無論教練同艾菲點氹佢都唔肯試吓潛落水,不過上一堂艾菲只係講一句「你肯潛落水媽媽請你食蛋糕」,佢終於勉為其難咁畀艾菲將佢個頭潛落水,仲要一共潛咗三次添,雖則每次上返水都鬼殺咁嘈,但都已經好叻仔有突破啦﹗

而為咗履行承諾,艾菲襯早幾日有時間又有精神,就決定整蛋糕畀佢食,然後唔知邊到來嘅勇氣,居然夠膽問燒腩仔想唔想一齊整蛋糕,蛋糕怪燒腩仔梗係即刻好興奮咁答「想」啦﹗艾菲聽完佢嘅答案先知死,即刻頭痕到底有咩可以畀佢幫手...>.<



諗咗陣之後艾菲決定豁出去啦, 雖則自己一個整一定快靚正好多,但畀燒腩仔一齊玩佢又肯定會好開心同滿足感大D,於是執好材料就成堆工具搬出廳啦,D工具都無咩特別,只係畀小朋友一齊玩,就盡量揀D打唔爛同大D嘅碗來用,不過都要讚吓燒腩仔真係好乖,知道有份幫手整蛋糕之後,即刻坐喺廚房門口等艾菲慢慢準備,仲無手多多咁將全部嘢拉落地,艾菲叫佢做咩就做咩超合作。



燒腩仔:好開心呀﹗媽媽話畀我幫手整蛋糕呀﹗

燒腩仔今次明顯係堅開心,一聽到艾菲話可以去洗手準備埋位整蛋糕,即刻仆到咁跑入廁所等艾菲開水喉,企到埋枱仲開心到望住D工具喺到偷笑添呀﹗



燒腩仔:等我幫媽媽檢查吓D工具有無問題先﹗



燒腩仔:嗱﹗我唔怕你㗎﹗

一直好怕喺燒腩仔面前整蛋糕,因為艾菲每次喺廚房用親打蛋器,燒腩仔都會喺廚房門口喊足全程,試過兩次因為要招呼爆喊中嘅佢,搞到艾菲D蛋打唔起添,已經同佢解釋咗好多次要食蛋糕一定要用打蛋器,但佢每次用之前話唔驚用嘅時候都係爆喊,不過今次同佢一齊拎住個打蛋器先開機,佢又克服到唔再喊喎,仲肯自己拎住畀艾菲影相添﹗叻叻﹗



燒腩仔:睇得媽媽整蛋糕多,一拎起個篩已經識用啦,連媽媽都讚我好專業㗎﹗

呢個真係不得不讚燒腩仔,艾菲完全無諗過佢會知道個篩點用,一拎上手已經識得係側邊拍,但就好好笑咁拍拍吓見D麵粉未落晒個碗到,就索性全部直接倒晒落大碗就算囉,搞到艾菲要即刻倒返出來又再畀佢篩多一次。



燒腩仔:撈嘢簡直係我強項啦﹗


 
燒腩仔:筆多D﹗筆多D﹗

個樣專心同認真到呢...望住眼前呢個燒腩仔,艾菲對心心眼忍唔住係咁閃啦﹗


 
燒腩仔:嘻...我嘅製成品呀﹗準備拎入焗爐焗啦﹗



今次整蛋糕其實都想試吓日本買返來嘅叮噹模同星星模到底得唔得,結果發現真係好得叮噹樣相當清楚,咁下次可以放膽倒多D蛋糕糊落去焗見埋佢個鈴鈴啦﹗



燒腩仔:唔...自己整嘅蛋糕真係特別好味㗎﹗

沒有留言:

張貼留言