2014年8月19日 星期二

北海道名古屋之旅~Day 3 阿寒湖>知床 part 2



離開摩周湖之後我哋就全速趕去知床民宿,由於呢朝實在太早起身焗飯畀燒腩仔,所以一上車就同燒腩仔雙雙瞓到隻豬咁,瞓咗好一段時間之後忽然畀米高拍醒問艾菲使唔使落車影相,艾菲用未瞓醒mode望一望出面,心諗都無咩特別姐,跟住求其影咗幾影就叫米高開車走,點知佢將架車調頭艾菲先見到對面原來有一大塊麥田,喺日落嘅太陽照耀下變咗金黃色超級靚,米高先話頭先見到有兩個龍友專登停車走落田影相(艾菲:咁你又唔早D講清楚...),艾菲即刻跟隊跳車影咗陣相,嘻...呢個就係自駕遊嘅好處,鐘意喺邊停就喺邊停。



啱啱好傍晚六點前到達是晚民宿航燈,呢間民宿出名咩呢?就係海邊睇日落,米高話佢有間三人房係有個對住海嘅露台好正,但我哋今次就book唔到,不過間房都係全海景嘅。



唔知係因為三年前已經喺到睇過最靚嘅日落,還是天氣實在不似預期太多雲,艾菲對喺呢到睇日落嘅興趣唔太大,反而好開心一入民宿就見到兩隻海鷗企喺lobby露台到迎接我哋,至衰燒腩仔啱啱瞓醒心情不佳變咗樹熊,如果唔係可以帶佢出去近距離睇吓海鷗。



呢晚住塌塌米房,地方唔算好大但都好舒服,而最開心就係燒腩仔,因為終於有地方畀佢走動,仲係咁逼我哋陪佢圍住張枱氹氹轉跑,跑到我哋頭都暈咁滯﹗



呢晚大人挑戰毛蟹同其他海鮮(顧得燒腩仔艾菲就顧唔到影相,所以完全影唔到靚靚食物相),Yummy﹗只可惜燒腩仔呢餐都係食到衰衰咁,仲不停咁想走同大叫搞到我哋勁唔好意思,艾菲同米高只可以輪流快食快閃。



我哋無特別同民宿order兒童餐,不過佢哋知我哋有小朋友,都好細心咁準備咗矮凳同小朋友餐具,至於燒腩仔呢碗烏冬就係艾菲放低行李之後用象印保溫壼焗出來嘅,預熱咗保溫壼就可以將烏冬,鰹魚碎,魚乾仔同菜倒晒落去焗,大約十分鐘左右就搞掂,個味都OK唔難食㗎,但向來好like烏冬嘅燒腩仔就零興趣,食咗幾啖已經開始摞出來再用手捽,最終艾菲要剪到碎晒直接倒入佢個口,都係勉強食到半碗。



呢到D房無洗手間,沖涼就更加要去大浴場(有分男女浴),唔知點解艾菲又會中咗米高計,聽佢話帶燒腩仔去沖涼畀佢喺房整床鋪,明明呢幾日都係佢同燒腩仔沖涼,而床鋪艾菲都識整同搬到啦...

入到去女湯見到兩個婆婆同一個十幾歲嘅孫女喺到沖緊,因為之前都試過咁樣沖涼艾菲又唔覺尷尬,只係燒腩仔見到佢哋即刻走返轉頭想衝出門口,但當時大家都已經除晒衫,艾菲捉唔住佢嘅話都唔知點算好﹗最後都成功夾咗燒腩仔入去沖涼,不過佢入到去就樹熊上身麻麻煩煩咁,輕輕淋水落佢身到都叫晒救命,人哋梗係話佢好「卡娃兒」啦,艾菲就自覺好滋擾同大殺風景,所以拿拿聲沖完身落浴池浸咗陣就捉佢著衫走人。




民宿無wifi提供,所以沖完涼之後我哋都無嘢好做,就決定帶燒腩仔落返lobby影吓相,不過艾菲今次想影嘅唔係件浴衣,而係民宿提供對麵包超人拖鞋,人哋知道我哋有小朋友一齊來,專登拎定對麵包超人拖鞋出來等我哋check in,燒腩仔鐘意到邊行邊甩都仲要繼續著呀﹗


 
又來是晚宵夜,喺7-11無意中發現呢件超好味芝士蛋糕﹗艾菲返到札幌都忍唔住再買多件來食多次呀﹗而艾菲呢晚就好衰咁專登喺蛋糕怪燒腩仔面前食(平時明知佢無份會等佢瞓咗先慢慢食),等佢知道唔正經食正餐嘅後果就係無蛋糕食,可惜佢we嘩鬼叫過後好快就唔記得呢個教訓...

 
 

唔知點解兩次來知床都好醒瞓,而呢到亦同三年前一樣,凌晨三點幾已經開始天光,艾菲瞓到矇矇鬆鬆咁,都忍唔住拎相機出來影張相來同天光後影嘅做對比圖。

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 

沒有留言:

張貼留言