2014年8月24日 星期日

Trouble 2事件簿~延續篇



去完旅行返來之後,執屋做家務陪燒腩仔上playgroup同游水班,忙到艾菲無停手咁滯,終於游水班上完可以多返少少時間同燒腩仔玩,但就輪到佢嘅trouble 2情況喺不經不覺間升咗呢,搞到艾菲呢幾日都好唔開心,幾乎有放棄湊仔出返來做嘢嘅念頭添﹗唉...

之前一篇《 Trouble 2事件簿》都講過燒腩仔極愛摞地,但隨住佢識講嘅嘢越來越多,表達能力都越來越強,喺艾菲多次同佢溝通同堅持底下,摞地呢個情況係一度緩和過,點知就喺我哋去旅行期間,佢忽然又開始摞返地,有咩唔啱心水即刻坐低唔起身亦唔出聲,你叫佢起身佢就好得戚咁望住你,反而你夾硬捉走佢知道事敗先會嘈,由於去旅行時生活唔規律,小朋友難習慣同佢明顯表現無安全感,所以我哋當時都無好嚴厲咁罰佢,只係抱起佢行埋一邊講道理,佢肯道歉就算,點知佢返到香港都仲係咁,艾菲就決定要嚴懲,每次摞地都會即刻捉佢罰企,加事後好惡咁話佢,明顯話咗佢一星期之後係好咗少少,無再郁D就摞地。

點知佢原來唔係從此就範,而只係將佢嘅行動升級用另一個方式表達,就係直接用把口來鬧艾菲﹗有咩佢唔啱聽嘅,又或者佢知自己理虧咗嘅嘢,佢就會先下手為強「唔」一聲來話艾菲,例如佢食餅食到跌咗落地,艾菲話跌咗污糟唔食得,佢就會即刻「唔」加用對眼啤艾菲一下,如果艾菲堅持再講佢會再「唔」多聲,繼而就開始發癲大叫,艾菲stop佢叫佢冷靜,佢會用更加大聲叫來反駁艾菲,最終艾菲只得一個選擇,就係的佢去naughty corner到企,直至佢冷靜落來為止。

一般小朋友應該癲一陣見無人理就收聲(艾菲估),不過燒腩仔嘅癲係可以好徹底,艾菲唔理佢都唔會停,仲會專登整D聲扮喊(無眼淚同可以隨時收聲)來轟炸你,如果發癲期間佢忽然醒起有咩想要,例如想飲水,佢就會好歇斯底里超無禮貎咁不停重覆大叫「我要水水...我要水水...我要水水...」,有時會加埋手指指住艾菲要艾菲畀水佢飲添,由於燒腩仔平日出到街見到人係好正常好乖咁嘅樣,所以艾菲同任何人包括米高講都無人想像得到佢有幾癲,直至有一次艾菲終於忍唔住錄底whatsapp畀米高同婆婆,佢哋先信燒腩仔原來可以咁恐怖﹗

面對住呢個上咗身嘅燒腩仔,艾菲真係無晒辦法,講道理試過,惡鬧試過,打都試過,唔理佢又試過,艾菲已經聽playgroup老師教,每次都堅持要講到佢明為止,但每次收服惡魔過後,佢都好似失憶咁轉頭又來過...但最嬲係有一次佢發作期間,米高返到屋企只係同佢講一句說話勸佢起身,前一秒仲瞓咗喺地下到典嘅佢,居然可以即時回復正常爬返起身收晒聲兼答到米高問題﹗﹗﹗即艾菲之前一直以為佢發脾氣就失理智嘅諗發係完全錯晒﹗﹗﹗佢原來一直都好清醒,只係明揀艾菲來蝦﹗﹗﹗

而且好多時等佢冷靜落來之後,同佢講完一大輪道理佢都話明同知錯,只係臨尾要求佢道歉,或者只係數十聲咁簡單,講明做完呢D task就可以自由,但佢就偏偏唔肯認輸死都唔開口講,寧願選擇同你繼續彊持落去,有時甚至會因為咁再發動第二輪摞地攻勢,但如果同一時間同一地點艾菲話「你數完十聲我哋就出去XXX」,佢又可以九秒九數完十聲㗎喎﹗

除咗唔認輸之外,佢仲好要面唔衰得,已經唔止一次同佢著戒片褲戒片時,濕咗但死都唔畀艾菲同佢換條新,有次喺婆婆屋企唔小心玩玩吓跌低,大家好自然反應都會跟住「哎吔」一聲然後問佢有無事,佢就即刻好唔鐘意咁趴喺地下到用D好衰嘅眼神掃射大家,繼而喺到扮喊再起身同我哋講「我受傷呀」。

作為一個FTM,廿四小時對住小朋友,畀小朋友激當然係份工包埋嘅事啦,亦明白媽媽經常管住晒實會令燒腩仔覺得討厭,有得揀都會揀對佢寬鬆D嘅爸爸,但當你每日都好用心咁照顧佢,盡量滿足佢一切需要,為嘅只係想佢開開心心有個溫暖家庭,結果佢只係因為你唔畀佢食塊餅,佢就好輕易同你講句「我唔愛媽媽」,甚至一家三口出街艾菲話親拖佢,佢都一定話「唔要媽媽,我拖爸爸」,真係眼淚在心裡流囉﹗

沒有留言:

張貼留言