2014年8月21日 星期四

北海道名古屋之旅~Day 4 知床>網走 part 2


離開知床之後,我哋就向住網走嘅方向走,期間路過斜里超長超直嘅國道334同244號線,全長大約有18km,係日本旅遊書推介嘅影相位來,可惜當日一直落雨天陰陰,影唔到個震撼效果出來。




而來到網走嘅第一站就去咗北浜駅,呢個站係個對住鄂霍次克海嘅無人木造車站,亦係《非誠勿擾》入面笑笑佢哋來到北海道落車嘅車站,只可惜燒腩仔午睡中畀我哋整醒,keep住屎面無mood欣賞。



呢到因為《非誠勿擾》而出名,吸引咗好多中國人來,睇車站入面遊客留低嘅卡片同字條就知,當然都有唔少香港人即我哋慕名而來啦﹗



今次已經係艾菲第二次來北浜站,呢到幾乎每隔一個鐘先有一班火車,但艾菲居然好好彩連續兩次都撞正火車埋站呀﹗



之後上到天都山,燒腩仔依然係屎面心情不佳,所以無畀錢帶佢入流冰館睇流冰天使,只係行上觀景台望吓風景就算。



因為天都山個toilet麻麻乾淨,決定落返去網走嘅道之駅幫燒腩仔換片,小朋友一落車就乜都唔理自己走咗去,畀我哋話完之後就摞地以示不滿,艾菲要係呢到同佢講咗陣道理先肯同米高道歉,原來帶小朋友去旅行除咗要預時間畀佢哋放電,仲要預埋時間用來教仔... >.<



呢個道之駅最驚喜之處係入面有個遊樂場仔,放咗大堆玩具同公仔喺到畀小朋友放電,Good!



來網走唔睇流冰天使,唔去能取岬(即《非誠勿擾》入面笑笑跳崖個地方),又唔去網走監獄(因為上次已經去過,覺得唔太適合燒腩仔去),基本上都無咩嘢好做,見時間尚早魔鬼米高就引誘艾菲去行西松屋,今次有一個鐘慢慢行,連側邊間Daiso 100 yen店艾菲都殺埋添﹗



又執到平嘢啦﹗199yen三條靚靚毛巾仔﹗艾菲買咗兩pack畀燒腩仔來緊返學用,幾蚊條唔見咗都唔使肉痛呀﹗ 仲有100yen店靚靚Mickey Mouse餐具,個水杯仲要係made in Japan,認真抵到笑呀﹗


 
夠鐘就起程趕返去近期好出名嘅民宿船長之家啦﹗呢次係我哋第二次來,所以一來到呢個影相位就即刻叫米高停車畀艾菲影相,有田有海仲有日落睇,勁好feel呀﹗



去到放低行李就即刻走去湖邊睇靚靚日落,因為呢日天氣一直都麻麻地,艾菲對今日嘅日落都不抱任何厚望,點知來到見到D厚雲已經散得七七八八,就堅持要睇晒成個日落先走,終於艾菲成功畀燒腩仔見識到太陽伯伯返屋企嘅一刻, 但代價就係畀D日本蚊咬咗八大啖(好彩無日本腦炎),對腳腫到返到香港都仲未腫完,而企艾菲隔離嗰兩父子就一D事都無囉﹗嗚...


 
睇日落期間,艾菲實在頂唔住要返去車再噴花露水同帶蚊帶(不過都係無用,繼續畀蚊喪咬),返到來就見到呢兩父子好sweet咁騎住膊馬睇日落,燒腩仔開心到呢...


 
講返船長之家有咩特色先,佢最出名就係以超平價錢(一泊兩食都係8640yen一個人咋﹗)食到眼前呢一枱影極都影唔完嘅海鮮大餐啦(因為開餐時仲會有食物繼續上枱)﹗主角當然係雪場蟹,長腳蟹同毛蟹,另外仲有松葉蟹腳shabushabu,同各式刺身同海鮮,我哋三個人用咗成兩個幾鐘時間(燒腩仔都好合作咁食咗成個海鮮飯同茶碗蒸落肚),最終都成功清咗3/4枱嘅食物,真係算係咁啦﹗


 
食飽返房抖咗陣又來是晚宵夜,山梨縣產白桃,超香超多汁,燒腩仔食到停唔到口呀﹗

呢晚又係住塌塌米房,唔知係唔係呢晚太多人呢,我哋被安排住尾房,間房好似仲細間過三年前來住間房咁,而且房入面D設施明顯有D殘舊(點解三年前來又唔覺呢?),但好在房入面有洗手間,勉強可以同燒腩仔沖涼,但大人都係出返去大浴場沖會舒服D。

而最騎呢係呢晚瞓覺時燒腩仔爆咗個大笑話出來,話說燒腩仔一向都怕黑,我哋瞓覺係要開住夜燈畀佢瞓,喺屋企時會等佢瞓咗就熄燈,出去旅行艾菲就會keep住開以防萬一,咁呢兩晚嘅民宿都無夜燈,我哋唯有開電視閂聲畀佢當夜燈,點知瞓到凌晨五點幾矇矇鬆鬆嘅時候,忽然見到燒腩仔一個人坐咗喺到,起初艾菲都有D驚唔知佢搞咩(大家可以想像下當時個畫面其實都有D似恐怖片咁㗎),好自然反應就問佢喺到做咩,然後佢好輕鬆咁答艾菲「我睇電視」,艾菲即刻成個人安樂晒,到熄電視叫佢瞓佢會扭計就更加知佢肯定無問題,因為佢唔聽艾菲話去瞓,最終唯有好殘忍咁叫醒佢至愛嘅米高陪佢瞓返,大家先可以齊齊瞓多陣咋﹗

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1

沒有留言:

張貼留言