2017年1月3日 星期二

Happy 2017!



Happy New Year! 雖然仲有好多聖誕假嘅嘢未blog,但作為2017年第一篇blog,先送上2016年最後一日影到嘅開心兄妹相畀大家,祝大家來緊一年多D歡樂少D煩惱,一家人齊齊整整身體健康,繼續過住sweet sweet嘅幸福生活﹗

回顧剛過去嘅2016年,絕對係幸福滿滿嘅一年,BB豆豬順利平安地來到我哋屋企,令我哋呢個家更加圓滿,呢一切對我哋來講絕對係得來不易,所以艾菲不時都會提醒自己要珍惜眼前人,盡心守護呢個家,愛錫呢三個至愛。

當然有開心亦有唔開心嘅事,一年入面有起總會有跌,老實講一湊二嘅生活係可以好癲,尤其大小BB一齊用喊聲來合唱時,堅係想咩都唔理喊埋一份,但艾菲感恩每次難過失意之時,背後總有米高同燒腩仔婆婆撐住,而燒腩仔亦開始懂性,雖然扭擰鬧事跳掣仍時有發生,不過相對之前兩年來講算係易搞咗好多。

展望2017年,最重要一定係身體健康,其次就係一家人和和氣氣,彼此之間嘅溝通要再做得好D,燒腩仔多D配合我哋少D扭擰搗蛋,BB豆豬瞓多D食多D再長多D肉,米高工作順利賺多D錢養我哋兼再體諒艾菲多D,艾菲就要努力一湊二之餘亦要多D關心米高,同時兼顧好媽媽同太太嘅角色﹗

沒有留言:

張貼留言