2017年1月9日 星期一

八個月



Hi! Hi! 我八個月大啦﹗媽媽又遲咗成個星期先畀我出場,不過佢話呢排好忙好多嘢排住隊要做,所以畀我插隊出呢篇blog已經好好喎﹗



宜家我每日都會食兩餐粥仔,由於媽媽無以前餵哥哥咁緊張,所以呢個月只係加咗節瓜,蕃薯,粟米,蛋黃,洋蔥,魚肉,奇異果同士多啤梨呢幾樣新食物,而我就因為忽然感冒胃口變得好差,由之前廿分鐘食到一大碗粥,進展到最近半個鐘都食唔到三分一碗,搞到媽媽都餵到無晒心機,好彩呢排鼻水停咗又食返好D。

至於媽媽一直好想實行嘅減奶大計,係徹徹底底地失敗㗎,宜家除咗兩餐粥之外,我一日大概要飲四至五餐奶,視乎有無出街同瞓得好唔好而定,媽媽話我其實係心癮當佢奶咀,有時根本只係hea啜,但見我食完肯瞓同最近又輕磅咗,都由我放題任食,而且佢塞咗兩次奶之後(艾菲:應該關佢食到時間亂晒,同埋病咗食少咗事),奶量明顯少咗好多,宜家隔成七八個鐘佢都唔係點谷,所以抱住餵得一日得一日嘅心態餵我囉﹗



瞓覺繼續係我嘅超弱項,宜家每晚十一點飲最尾一餐奶,飲前捽晒眼扭晒眼瞓,但飲完就會成個生猛返,四圍搞搞震玩到凌晨一點先肯瞓,一星期都有一至兩日可以一覺瞓天光(艾菲:好彩的話),等到七點鐘媽媽叫我起身食奶, 但更多時候係半夜四五點就醒一醒(艾菲:最差試過一個鐘醒一次>.<),啜完之後都肯即刻瞓返嘅,不過頂多瞓到十點半就會畀哥哥嘈醒。

連帶晏覺都瞓得好差,明明之前可以一口氣由一點瞓到三點幾,但宜家成日一個鐘多D就醒,但好嘅係接完哥哥放學後五點幾六點會倦極再瞓多一個鐘,等媽媽有返D時間同哥哥做功課同煮飯,而夜晚一nap如果媽媽食完飯有落街嘅話會瞓到陣,但如果喺屋企的話就寧願捽眼大叫發忟都唔肯瞓,媽媽話我個生理時鐘好唔OK,來緊要積極幫我tune返好D喎...(艾菲:哥哥一放假去得街多就亂晒﹗)



黐媽症今個月係強勢回歸,特別係夜晚十點打後開始有D眼瞓時,每晚媽媽去沖涼我都會梨花帶雨咁喪喊,無論爸爸點氹點抱都無用,等到媽媽抱返我就會即時冧豬豬咁笑返,搞到爸爸醋意大發,話媽媽唔可以離開我超過兩米嘅安全範圍,不過呢...其實除咗媽媽之外,有另一個人我都OK㗎,呢個人就係媽媽嘅媽媽囉,食飽時我肯跟婆婆玩唔要媽媽一陣㗎﹗



媽媽成日話我活動能力係A++,除咗爬行姿勢越來越正統之外,我宜家已經可以扶住嘢自己企起身,甚至慢慢向左向右移動,但就成日起咗身唔識坐返低,會企到喊晒口咁求救或頂唔住腳軟跌低,手仔亦相當靈活,識將D嘢由一隻手轉去另一隻手,仲識得開電視櫃拎入面嘅DVD出來逐隻研究添﹗(艾菲:真係睇少眼都唔得﹗)



最鐘意玩哥哥D重型玩具,佢個玩具琴,停車場同入面D tomica車仔幾乎畀我反轉再反轉,得閒又會撩佢D勞作同圖書來摸吓試吓味(艾菲:調返轉燒腩仔都成日玩妹妹D BB玩具㗎喎),如果哥哥主動撩我玩同我講嘢嘅話我會笑晒口咁回應,但佢唔理我都無乜所謂可以自己玩,不過大家唔好以為我好隨和呀,有次哥哥夾硬扯開我手唔畀我彈佢個琴,我用眼神同喊聲同爸爸媽媽求救不果後,都識得靠自己郁手推開哥哥以示反抗㗎﹗(艾菲:再大D應該會打交都似﹗>.<)



媽媽話我呢個月多咗好多聲氣,成日發出「啊」「唔」「巴」「打」呢幾個音,又成日bu口水整到口水肩濕晒,而爸爸同媽媽之間我明顯係叫媽媽先㗎﹗媽媽初時話我應該係未有意識叫媽媽,但爸爸就留意到我係每晚黐媽症發作時先會不停「啊唔...啊唔...媽」咁叫,所以話我係知自己叫緊邊個嘅,而且我最鐘意聽媽媽唱歌,每次佢一唱歌我都會定晒格咁望實佢,係媽媽嘅頭號粉絲來㗎﹗

沒有留言:

張貼留言