2017年1月11日 星期三

開蓬巴士初體驗

燒腩仔係個典型交通工具迷,咁多種交通工具入面,尤其鐘意巴士同火車(即東鐵),唔知由幾時開始佢發現咗呢個世界除咗有開蓬跑車,仲有樣嘢叫開蓬巴士,於是每次路過中環碼頭同油尖旺,見到開蓬巴士就話想坐,眼見個仔咁恨坐艾菲當然想成全(慈母...),但畀幾百蚊一位坐的話米高實話唔值,好彩後來發現新巴嘅開蓬巴士有單程坐,盛惠$33一位(小童$16.5),呢個價夠晒合理啦﹗



呢日我哋去完香港公園,就行過纜車站坐巴士落中環天星碼頭準備坐六點鐘車出發(半個鐘一班),燒腩仔知道之後一直滿心歡喜,沿路見到Big Bus嘅車就問我哋「一陣係唔係坐呢架」,路過Big Bus嘅車站仲傻瓜到唔肯行以為我哋行錯,解釋一輪佢先明我哋係坐新巴車,跟住企喺車站唔夠兩分鐘已經問「架車點解咁耐仲未到㗎」,心急得佢呢...



等咗陣架車終於來,司機叔叔話上得車我哋即上去揀個靚位坐,趁未開車又未天黑前影返張相先,不過...BB豆豬飲完下午茶奶一直唔肯瞓,直至我哋上車佢先來瞓囉。



包車呀﹗﹗﹗kakaka...艾菲初時都以為咁好,點知臨開車就殺咗班旅行團上來...



專登揀坐六點車,貪佢開車時開始天黑,影相一流﹗﹗﹗



又專登拖到十二月先來坐,可以順便睇埋燈飾唔使同人逼嘛﹗



而燒腩仔係開心到全程keep住雙眼發光,同叫影相即笑晒口加自動V,見到佢咁開心艾菲呢個慈母都好有成功感呀﹗YEAH!



架車由中環開,入一入金紫荊廣場就過海落佐敦再去尖沙咀,到廣東道時BB豆豬都仲未醒,忽然去到1881就起身啦﹗



不過轉多個彎架車已經到半島總站,好彩問司機話等多十五分鐘就會再開車,我哋可以免費坐到麼地道先落車(坐返過海先會再收錢),即趁未開車快手放BB豆豬出來同燒腩仔一齊影返張到此一遊相。



坐到麼地道可以睇埋半島嘅燈飾,而且呢到落車後可以過對面尖東繼續睇燈飾,不過出來玩咗成日燒腩仔開始出現疲態,BB豆豬又夠鐘開餐食粥仔,所以我哋快手搵間餐廳食埋晚飯就打道回府啦﹗

沒有留言:

張貼留言