2017年1月27日 星期五

小幫手備年篇

每年農曆新年前艾菲都係忙到一頭煙,今年早過年情況就更加嚴重,就連大掃除都無乜點掃過(唔...其實平時都有keep住執屋嘅),好彩我家小幫手燒腩仔尚算合作,叫佢幫手做呢樣做嗰樣都即時埋位,認真完成我哋畀佢嘅每一樣小任務。



今年無正式大掃除,不過年三十晚點都要執吓屋吸吓塵,燒腩仔今年無再搶住幫手,但就主動跳咗入BB豆豬張床同妹妹玩,難得一見嘅相親相愛仲笑到咔咔聲,又等有黐媽症嘅BB豆豬可以放過艾菲一陣,抵錫﹗



等艾菲做完基本清潔,就到燒腩仔出場入全盒啦﹗今年我哋連瓜子都無買(無乜人食年年都剩好多好浪費),全個全盒都係放燒腩仔至愛嘅糖同朱古力,佢梗係出盡全力塞晒落去,話咁快已經放到蓋到閂唔埋咁滯。




入完全盒要紥返個利是落去利利是是,燒腩仔都入得有板有眼咁喎。



再紥多對桔落去就搞掂啦﹗YEAH!



等米高下午放工返來,佢就拎咗D環保利是封出來畀燒腩仔幫手入吓利是,見佢都好認真摺銀紙同打開個利是封入落去㗎,當然我哋有做QC全程望住,眼見小手肌一直麻麻嘅佢入得幾好,只係唔小心整爛咗幾個封,艾菲覺得佢進步咗好多呢﹗



入完利是就再同米高一齊夾手夾腳貼好晒全屋嘅揮春,小幫手好搞笑咁話自己好忙囉﹗kakaka...



除咗貼揮春,入全盒同入利是外,小幫手前一日仲好乖咁同我哋去咗花墟買花(實情係一家四口去),艾菲今年本來想插紫色菊花,但諗咗好耐都唔係好知點襯花好唯有放棄(唔太想傳統中式插法),然後一行入花墟就畀D繡球花吸引住,揀咗兩個比較少見嘅色,再簡簡單單襯落跳舞蘭到,又紅又紫又黃咁,好有新年feel呢﹗



而另一邊廂,艾菲過年點都要玩吓蒸糕bell整色整水先安樂,由於今年湊住兩個比較困身, 所以只係整咗呢個大熱紫薯年糕就要收爐,比想像中麻煩但甩模見到個紫色真係幾開心,聽埋燒腩仔大叫「嘩﹗好靚呀﹗」同不停話「你聽日煎年糕我食吖」就覺得辛苦D都係值嘅。

 

然後明明話收爐,不過眼見雪櫃放咗半罐整年糕剩低嘅椰汁又抵唔住頸,整咗個叮噹椰汁糕出來,今次試用新食譜整,米高話似佢至愛嘅松記椰汁糕,仲一晚就KO晒全個,搞到燒腩仔今日問艾菲幾時有得食都唔知點答佢好添呀﹗又大家宜家明點解艾菲咁忙仲要整嘢佢兩父子食啦,嘻...

沒有留言:

張貼留言