2017年2月6日 星期一

雞年大吉



新年快樂﹗

我燒腩仔同妹妹BB豆豬喺到祝大家雞年龍馬精神﹗身體健康﹗心想事成﹗笑口常開﹗財源廣進﹗五福臨門﹗

今年終於多咗個伴陪我影呢張賀年相,媽媽本來想set好地氈喺地下影,但又怕妹妹手多多整爛D花,所以都係喺返飯枱影,唔...我今次都算好合作㗎啦,有望鏡頭有笑,媽媽影咗十張左右就影到一張我哋兩個都笑又無out focus嘅。

話咁快就來到年初十,D拜年活動都完晒,媽媽讚我今年大個仔咗進步咗好多,只要佢出發前同我講定去邊見邊個做D咩,我去到人哋屋企就唔會話要warm up唔叫人,仲會幫爸爸媽媽送禮物畀長輩,佢哋畀返利是我都識雙手接同講返D恭賀說話,亦無再失手喺個全盒到(艾菲:梗係啦,畀佢放題喎,仲點會失禮),只係D表哥表姐個個都一人拎住一部電話打機,搞到無人同我玩有D悶咁囉。

而我亦想喺到祝媽媽身體健康﹗少D病痛多D陪我同妹妹玩﹗爸爸就步步高陞﹗畀心機搵錢養我同妹妹同媽媽﹗妹妹就快高長大﹗媽媽話佢最緊要係瞓返好D喎﹗自己呢就聰明伶俐學業進步同食多D零食啦﹗恭喜恭喜﹗

沒有留言:

張貼留言