2017年2月8日 星期三

九個月



話都無咁快又過咗一個月,雖然媽媽仲有新年前後嘅blog未出,但都決定畀我出場先,而為咗慶祝自己九個月大,我走去學人做業主,漏夜起咗層樓喺額頭到(做空中飛人由大人床跌落BB床),不過媽媽見到就勁肉赤,猛問爸爸點解會出事(艾菲:都不過沖個涼行開一陣就出事),又問係唔係男人睇B都係咁(艾菲:想當年燒腩仔唯一一次喺大人床跌落地都係公公湊時無睇實)。



唔...都係入返正題先,我宜家每日食兩餐固體,隨住我嘅感冒鼻水鼻塞慢慢消失,我嘅胃口都有所好轉, 每餐半個鐘之內一定食完一大碗粥,呢個月試咗嘅新食物有西蘭花,合掌瓜,茄子,紅腰豆,牛肉,藍莓,火龍果同堤子,媽媽見我食得唔差都開始畀多D finger food我,喺大人食飯時自己拎來食,間中又會畀BB米餅同星星餅我做零食,但我就仲未好識控制D手指仔,D星星餅跌落地多過塞到入口。

媽媽奶繼續係埋身食,媽媽宜家懶到連泵都唔泵,屋企D儲備更加係全部過晒期,佢話由我食到幾多就幾多無所謂喎,宜家我一日大概飲四至五餐奶,日頭出咗街的話只食早午晚三餐,喺屋企就因為要暗瞓覺,好多時會食兩餐下午茶奶,然後半夜會起身食一至兩次(好彩的話),媽媽話我呢D明顯係心癮可以戒(艾菲:試過攰到發脾氣大叫唔餵佢又即刻瞓返喎),但又唔想我嘈醒全屋人同懶得起身招呼我,所以寧願瞓住餵囉。



瞓覺依然係我嘅超弱項,加上啱啱過咗嘅農曆新年假,堅係日日出街玩到生理時鐘亂晒,每晚十一點食最尾一餐奶,飲之前捽晒眼無電喪喊,飲完就即時生猛返,玩到凌晨一點先肯正式瞓,瞓得好的話凌晨四五點左右醒一次,然後七點半左右畀媽媽叫起身食早餐奶,再直接瞓到十一點先起身,不過瞓得差的話兩點四點七點係咁醒,最差試過每個鐘醒一次,一覺瞓天光好似成個月都無發生過。

至於晏覺媽媽已經採取放棄態度,正常時可以一日瞓三轉,唔正常時一日瞓得一轉,但媽媽話只要加埋夠兩個鐘佢都放過我㗎啦,始終要夾哥哥D活動時間,都好難逼我就範,佢最怕就係我扭眼瞓喺到大叫大喊,但又拍極都唔肯自己瞓,兼唔肯啜奶咀瞓,仲要唔准人坐定唔郁,尤其係坐車時就最尷尬咁話。



黐媽症無減退跡像,每晚十點打後開始有D眼瞓時尤其嚴重,每晚媽媽去沖涼我就喊足十分鐘(艾菲:搞到連沖涼都唔敢沖咁耐),爸爸家陣衰到連氹都唔氹我,話氹來都無用由我喊喎,不過新年去陌生地方拜年時就表現得好定,媽媽望住都可以勉強畀人抱一陣,無話一抱即爆喊咁唔畀面,出街時人哋撩我又會笑晒口咁再扮怕醜捱喺媽媽心口,氹得一眾姨姨叔叔好高興。



活動能力繼續係A++級別, 已經唔甘於只係爬,而係成日搵嘢扶住企喺到,身體越來越靈活,由瞓轉坐,由坐轉爬或企,再由企轉坐/爬都完全無問題,好鐘意企喺窗邊睇風景,又成日W字腳跪喺到玩,不過爸爸媽媽見到一定會阻止,手仔多多乜都搞吓掂吓再咬吓,充滿好奇心得來完全唔識危險點解,試過拉跌哥哥個玩具廚房成個人被壓住都唔知驚,搞到媽媽要日日金晴火眼咁望實我搞咩。



繼續多多聲氣,成日發出「啊」「唔」「巴」「打」呢幾個音,不過呢個月就無再叫「媽」,未識講嘢但明顯聽得明大人講咩,叫我「妹妹」會有反應,你對住我拍手講「好嘢」我會大笑,講「bye bye」又會郁吓D手指仔,有D媽媽講過唔搞得嘅嘢,我再埋去搞之前會擰轉望吓媽媽,被發現時會望住你傻笑走開(艾菲:點解咁細個就咁醒?),唔鐘意一個人留喺圍欄入面玩,哥哥一唔記得閂閘我就會九秒九突圍衝出去(艾菲:成日走犯咁好好笑)。




開始大個同哥哥多咗互動,有時媽媽行開都肯跟哥哥一陣,哥哥唱歌時會好開心咁望實佢,佢埋來同我玩時又會表現得好興奮,不過當佢來者不善明蝦我時,我都會feel到知道要保護自己,佢壓落來我會嘗試伸手推開佢,佢搶我D玩具時我都會大喊求救。



雖然個個都話我似足哥哥細個,不過媽媽就話我哋似得來其實有唔同,特別係眼神同神態,哥哥明顯似爸爸,我就明顯似媽媽(尤其扁咀樣),就連搞搞震嘅行為都似十足媽媽,無教過無夾過,就自己爬去大人床到企喺身搞床上面嘅嘢,仲要玩到甩咗條褲先埋位,真係想話我唔係佢個女都唔得啦﹗

沒有留言:

張貼留言