2017年2月15日 星期三

表情王@西九龍海濱公園

一連幾日嘅拜年拜年同拜年,對小朋友來講其實都幾悶,所以完成頭幾日嘅拜年活動後,我哋都開始plan吓去玩畀小朋友放電,可惜天公不造美,初一開始落雨到初四,連去樓下公園sir吓滑梯都唔得,好彩米高初五初六放多兩日假,雖然天陰陰但總算無雨,所以食飽lunch執齊嘢就出發啦﹗



初五帶咗燒腩仔去同同學仔玩,來到初六就留返畀我哋一家四口family day,呢晚約咗屋企人喺旺角食飯,所以諗住近近地帶佢哋去西九龍海濱公園玩,點知都不過係兩年無去,惜日我哋影結婚相同拍拖睇日落嘅地方,已經變咗做地盤,雖然早知會有呢一日,但心底裡依然覺得好可惜。



縮晒水嘅海濱公園,變到成個單車公園咁,燒腩仔一去到就指住D單車話要踩,不過此行逗留時間唔長,我哋無打算租車畀佢踩,然後行吓行吓見到幾張呢D可移動嘅綠色凳,一張張放喺草地嘅不同角落,哈哈...啱晒唔多鐘意掂草嘅燒腩仔。



一場來到,雖然無得踩單車,又無咗個遊樂場玩,仲要天陰陰無日落睇,不過都捉佢兩個一齊影返張到此一遊相啦﹗

喺凳到影完相,艾菲當然想同佢哋落草地影,燒腩仔例牌唔會有興趣可以不理,所以就到我家表情王BB豆豬出場啦...啦...啦...



先來一個奸豬妹﹗



緊接住有伸脷妹﹗



跟住有微笑妹﹗



同傻笑妹﹗



仲有唔少得嘅大笑妹﹗



最後出場就係委屈妹﹗

其實艾菲都不過係無無聊聊同BB豆豬影吓相留念,估唔到佢咁畀面畀足咁多個表情艾菲,不過哥哥一埋位同佢一齊影,就即變臉扭眼瞓委屈喊唔望鏡兼走佬,硬係唔畀艾菲影張相親相愛嘅兄妹相囉﹗>.<



又其實呢,表情王笨唔係BB豆豬嘅專利來嘅,哥哥嘅騎呢樣一D都唔弱㗎,就好似呢日燒腩仔無端端喺到扮大人講嘢,見佢講到樣衰衰咁即舉機想影低佢個浮誇樣,點知艾菲一拎起電話佢就整個咁嘅樣艾菲歎,影完睇返笑到艾菲肚痛呀﹗kakaka...

沒有留言:

張貼留言